Çok yorulmuşdum sınavlarım çok vardı o yüzden çok geç uyumuşdum. Ve çox az uyuya bilmişdim. Sabah annem beni çok erken uyandırmışdı. Ve beni hemen kahvaltıya çağırdı. Tualete girip günlük işlerimi hal edip çıktım. Ve aşağı inip kahvaltı yaptık. Annem birden şöyle söyledi.
Zhi-"kızım sana bir şey söylemem gerikiyor".
Y/N-"efendim anne söyle".
Zhi-"kızım ben bir adama aşığım ve onunla evlenmek istiyorum"
Y/N-"ne nasıl olur böyle bir şey? ".
Zhi-" kızım işte aşık oldum hem sende tanısan çok seversin onu ".
Y/N-" annemi çok seviyodum o yüzden kabul etdim".Y/N'den
Yarın o adamla ve onun oğluyla tanışıcaktım acaba nasıl birisi?Çok merak ediyordum. Neyse ben derslerimi hazırlayayım.Smileada- "abi bi yazın ya ben yazmasam hiç kimse yazmayacak aq".
Brom(Emir) -" hadi diyelim ki yazdık ne konuşucaz? "
Fesateray-"knk ne konuşuyonuz amk bi siktirin gidin işim gücüm".
Güzellik(Melisa) -"evet ya derslerim çok var amaaaa dedikodu varsa burdayım ders fln bok yiyo"
"Noluyo ya"
Smileada-"knk hiç ya öylesine yazıım dedim bizimkiler yine başladı işte"
"He tm siz onu bunu bırakında, ya benim annem evleniyor ve bir üvey abim olucak yarın adamla oğlu bize gelicek benimle tanışmak için"
Fesateray-"ohaa amk nolmuş ya Y/N kusura bakmada seninde annende hızlı çıktı yaniii".
Güzellik-" lan 1 haftaya nolmuş ya ee peki nolucak sonra"
Brom-"Y/N sen iyimisin. Üzülüyorsundur annen evleniyordur diye dimi? "
Smileada-"knk nolmuş ya peki siz kendi evinizdemi yaşıyıcaksınız yoksa onların evindemi? "
Smileada-"knk cevap versene patladık şurda bakıyorsun bari cevap vverr""Knk bilmiyomki daha adamın adını bile bilmiyorum.Emir çok üzülüyorum ama annemide çok seviyorum onunda sevilmeye ihtiyacı var".
Brom-" Tm o zmn sen daha fazla üzülme diye bir şeyler yapalım"
Fesateray-"evet hadi çekirdek kola yapalım".
"Gece gecemi"
Fesateray-"evet nolcak sizde ne korkak çıktınız ya saat daha gece 2 yani nolcak mk"
Smileada-"eveet eveet yapalımm"
Fesateray-"en iyiniz bu kız lan"
Brom-"tm yapalım"
Smileada-"olllleyeyey"
"Ben yokum"Fesateray-"hay senin ben ağzına sıçım"
"Tm be tm tm anneme söyliyim bari"
Fesateray-"tm ne bok yiyiyorsanız yiyin Hadi gelin"
Smileada-"tm"
Brom-"okeey"
"Görüldü"Y/N annemin odasına gittim ve o üvey babamla konuşuyordu.
Y/N-"anne ben arkadaşlarımla dışarı çıkabilirmiyim"
Zhi-"tm çık ama çok geç gelme 1 saatin var"
Y/N-"sultanım teşekkürler"
Zhi-"öptüm hadi bb"Bunu giyindim ve çıktım. Arkadaşlarımla buluştuk dedikodu yaptık ve eve döndüm saat gece 3 dü gelir gelmez üstümü deyişip uyudum.
Sabah oldu. Annem beni uyandırdı kahvaltı yaptı ve bana dedi ki:
Zhi-"kızım git hazırlan baban ve abin gelicek"
Y/N-"tamam anne gidiyorum"Çanta ve gözlük yok.
Giyindim ve aşağı indim annem daha gelmemişdi.Ben telefona bakıyordum. Ve annem geldi. Ve kapı çaldı gittik kapıya baktık gelen Babam ve abimdi.
Beyendinizmi? ❤✨
Yorumlarınızı atmayı unutmayın!💚
Emir? 🤍
Eray? 🤎
Zhi? ❤
Ada? 💙
Melisa? 💛
Y/N? 🧡
Nasıl buldunuz karakterleri?💜🤍
Bu arada giyim tarzım iyimi? ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Üvey Abim Taehyung ile hayal et~
RomansTae-"seni seviyorum Y/N" Y/N-"sen benim üvey abimsin Tae"