🤍20🤍

644 25 15
                                    

Tae benim gömleyimi çıkartdıkdan sonra göğsüme inmeye başladı. Bir eliyle göğsümü sıkarken. Diğer elide kalçamdaydı.Tae yavaş-yavaş aşağılara iniyordu.Ve bana baktı hazırmısın diye başımı salladım.Ve Tae gülümseyerek pantolonunu çıkardı. Sadece boxerleydi Boxeride çıkarırken Taenin telefonu çaldı. Tae açmak istemedi. Ama defalarca arayınca. Bir küfür savurarak.Telefonu açtı. Arayan Jungkooktu.

Jungkook-"Tae"

Tae-"ne var olm ne arıyon"

Jungkook-"knk bu Kaan deninlen pis herif var ya"

Tae-"eee var biliyoz"

Jungkook-"mafyaymış ve Y/N ye eskiden beri takıntılıymış"

Tae-"ne diyon olmm"

Jungkook-"bizim adamlara söylüyorum okulun etrafında gezsinler"

Tae-"evet sen şu Batuya versene Telefonu"

Batu-"efendim abi"

Tae-"batu sen adamlara söyle okula öğrenci olarak girsinler ve Y/N ile arkadaş olsun biri ama kız olsun"

Batu-"abi tamamda kız yokki"

Tae-"nasıl yok olm kız bulucaksınız bir erkekle yakın olmasını istemem"

Batu-"tamam abi"

Tae-"okulda Kaan itinede bakın"

Batu-"tamam "

Jungkook-"Tae sen hemen *******şu adres de ki kafeye gelsene"

Tae-"olm yyaaa mahv etdiniz"

Jungkook-"neyi"

Tae-"hiç bir şeyi Sus tamam geliyorum"

Telefonu kapatır.

Y/N-"aşkm gidiyormusun"

Tae telefonla konuştuğu sırada üstümü giymişdim.

Tae-"evet aşkm"

Y/N-"tamam görüşürüz artık"

Tae-"başka sefere"

Y/N-"ne başka sefere"

Tae-"güzel anlarımız"

Gülümsedim.tae de üstünü deyişiyordu.

Tae-"aşkm Ben çıktım"

Y/N-"güle güle"

Tae çıktıktan hemen sonra mutfağa indim. Ve 20 dakika sonra kapı çaldı. Ben sandımki Tae o yüzden hemen açdım. Ama Kaanmış. Kaan beni gördüğünde sırıtdı. Ve elinin tersiyle kapıya kapatıp. İçeriye girdi. Bu Taenin adamları nereye bakıyor cidden.

Kaan-"naber güzellik"

"Kaan çık dışarıya"

Kaan-"niye ya o abin olucak pislik gelmeseydi benim olucaktın"

"Ne diyosun be gelseydide Ben senin olmuyucam seni sevmiycem hiç bir zaman"

Kaan-"o benim hatırlamışsın"

"Zor oldu ama evet küçükken hep sapık gibi peşimde gezerdin"

Kaan-"sapık demiyelim aşık diyelim"

"Kaan çık dışarı"

Kaan-"niyeymiş"

Kaan üstüme yürüyordu. Bende arkaya doğru gidiyordum.Ve bir adımda atınca ayağım kaydı ve koltuğa düşdüm. Kaanda üstüme çıktı. Piç sırıtışı yapıyordu mal.

Kaan-"hazırmısın aşkm"

"Kaan siktir git"

Kaan-"ayıp ama aşkm"

Ben kendimi durduramadım ve ağlamaya başladım. Kaan da hemen beni öptü. Ben karşılık vermiyordum. Ben karşılık vermeyince o daha sert öpüyordu. Artık dudağımı ısırmaya başladı.Ama Ben yinede karşılık vermicektim. Dudağımın kanayışını hiss ediyordum.

Kaan-"karşılık ver Y/N"

"Rüyanda bile göremessin Kaan defol gitt!!! "

Kaan-"öylemi"

Dudağımı yapıştı hem ısırıyordu hemde çook sert öpüyordu. Ve bir den t-shirtünü çıkarmaya başladı. Ve pantolonunuda çıkardı. Altında sadece boxeri vardı. Ben hala ağlıyordum. Kaan dizinin üstüne kalkıp boxerini çıkartırken. Barak arasına tekmee vurdum.

Kaan-"ananı sikim"

"Suus lan"

Diyip hemen şişeyi alıp Kaan nın kafasında kırdım. Bayılmışdı. Bende hemen tae yi aradım.

Tae-"alo efendim sevgilim"

"Tae hemen Eve gel"

Tae-"sen ağlıyormusun"

"Lütfeen"

Tae-"tamam hemen geliyorum"

Dedi. Ve Ben telefonu kapatdım. 5 dakika sonra kapı çaldı ve tae içeriye girdi. Kaan nı yerde baygın ve boxerli görünce gözleri ateş etdi.

Tae-"n oldu burdaaa"diye bağırdı

"T-ttaciz ediyordu beni" diyip ağladım

Tae sinirlenip kaanı kucağına aldı. Ve Bodrum kata indi. Kaan bu arada uyanmışdı. Taenin yüz kızartıcı küfürlerini duyuyordum.ve Kaan da bağırıyordu. Bodrum kata indiyimde her yer kandı ve Kaan yerdeydi.

"Öö-öldürdünmü? "

Tae-"Hayır sadece biraz dövdüm"

Koşa-koşa hemen Taeye sarıldım. Oda bana sarıldı. Ben ağlıyordum. Oda kokumu içine çekerek saçlarımı öptü ve.

Tae-"korkma her geçti"

"Ya uyanıp yeniden yaparsa"

Tae-"senin sadece 1 adım arkanda Ben varım Y/N sana asla zarar gelmesine izin vermem"

"İyiki varsın Tae iyiki varsın"

Tae-"sende sevgilim"

Arkadaşlar burada bitiriyorum.
Sizi seviyorum❤

Yorumlarınızı atmayı unutmayın🤍
Yıldız tuşuna basmatı unutmayın🤍
Öpüldünüz❤bay bay

~Üvey Abim Taehyung ile hayal et~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin