🤍17🤍

790 21 34
                                    

Biraz dans ettik.Ve eve gitdik.Arabadan indiğimiz zaman biraz oturduk sohbet etdik. Uykum geldiği uyumaya gitdim.Sabah oldu uyandım günlük işlerimi yaptım. Uniformamı giyinip aşağı indim.

Tae-"Günaydın sevgilim"

"Günaydınn"

Tae-"okulamı"

"Evet"

Tae-"gel gidelim tm"

Tae ile beraber okula doğru yol aldık. Ve okula vardık. Ben indim. Erayda beni bekliyordu.

Eray-"naber kızz"

"İyi sendenn"

Eray-"bende iyi gel geçelik içeriye"

İçeriye girdiğimizde ilk gördüğümüz Ada ile murat el-ele sohbet ediyordu. Eraya baktım. Erayın gözleri dolmuşdu. Hiç bir şey söylemeden öylece onları izliyordu. Sanki, kaderine razı gelmişdi.Erayı ilk defa böyle görmüşdüm. O yüzden her zaman yaptığım gibi şimdide dalgaya vurucaktım.

"Vay orospuu"

Eray hala onları izliyordu.

"Lan takma Şu gerizekalıları ya bak dün bir kız gördüm taş ne Diyon sana ayarlıyımmı? "

Eray-"ne diyosun kızım ya"

"Olm seni ilk defa böyle gördüm yaa"

Eray-"nasıl"

"Ciddi Sen lütfen üzülme lütfen ciddi olma. Sen üzülünce bende üzülüyorum"

Eray-"tamaam ya bir şey yok"

"O zmn hadii sınıfa gidelim"

Eray-"tamam"

Eray ne kadar belli etmemeye çalışsada çok belli oluyordu.Hala adayı deli gibi seviyordu hala sesi geldiğinde mutlu oluyordu. Adanın ismini duyunca bile çocuğun gözü gülüyordu ama işte böyle uzaktan.Eray çok kırgın şekilde oturdu ve dersde uyudu.Ders çok sıkıcı geçmişdi.

Eray'dan

Onları öyle gördüğümde sanki biri kalbimden vurdu. Kendimi hırpalamak istedim.Onu o kadar çok seviyordum ki, onun için canımı bile verirdim. Onu ne zaman görsem kendimi o kadar iyi hiss ediyordum ki, sanki bütün dünya benim oluyordu. Ada gülünce midemde kelebekler uçuşuyordu.7/24 Ben Adayı düşünüyordum.Ama şimdi o murat denen piçle sevgiliydi.onu seviyordu. Bende onu çoook seviyordum ama işte uzaktan.

Y/N'den

İlk dersin tenefüsündeydik ama Eray bahçeye çıkıp ağaçların yanından sadece o ikisini izliyordu. Ada beni o kadar kızdırmışdı. Eray onu çok seviyordu.

2 yıl önce...

Eray'dan

Yolda yürüyordum. Ve baktım ki, ADA ve onu qasp ediyordular.Sinirlendim hemen gidip adamın birine kafayı attım. Diğeri silahı götürüp. Adayı vuracakken gidip Silahın önüne atladım. Ve tam göğsümden vuruldum.O an hiç bir şey hissetmiyordum sadece acı... Vardı.
Ada çok ağlamışdı. Gözümü açtığımda Ada ağlıyordu ve Y/N bayılmışdı.

Eray-"Y/N nerde Ada"

Gözümü açmışdım. Ama çok zor konuşa biliyordum.

Ada-"Y-y/N bayıldı"

Eray-"nn-neee"

Ada-"bayıldı ama şimdi iyi 10 dakı Kaya gelir"

Ben biraz daha uyudum. Ve şimdi uyandığımda Y/N yanımdaydı. Ağlamaktan gözleri kıp-kırmızı olmuşdu. Uyanır uyanmaz Y/N yi o halde görünce yüzünü ellerimin arasına aldım. Ve alnından öptüm.

Y/N-"b-ben çook korkdum Eray "

Diyip yeniden ağladı.

Eray-"korkma prensesim"

Y/N-"Eray Ben Sen gidiceksin sandım"

Eray-"seni bırakıp nereye gidiyorum ya"

Y/N-"gitmezsin dimi"

Eray-"gitmem ama sende gitmiceksin söz mü? "

Y/N-"sööz"

Eray-"ne olursa olsun biz bir-birimizden ayrılmıycaz Y/N"

Y/N-"ayrılmıycaz"

Y/N bana sarıldı. Ve geri çekildi.

Eray-"Sen nasılsın Ada"

Ada-"iyiyim"

İki gün hastahanede kaldım. Hastahaneden çıktıkdan sonra bana 1 hafta Y/N baktı.

Şimdi...

Y/N'den

Adayı yalnız bulursam boğup öldürücem.Çünki, gerçekten Eray benim her şeyim. Eray üzülürse bu dünyadakı her kesi üzerim.

"Knk Eray Hadi gel gidelim"

Eray-"n oldu"

"Eray artık takma şu tipiki"

Eray-"vaktinde arkadaşdık"

"Şimdi o bize ihanet etdi Eray"

Eray-"bana etdi Y/N sana deyil"

"Banada etdi Eray o Murat itine hepimizi satdı. Aklına geliyormu Eray biz hep diyorduk ki, hiç ayrılmıycaz bak şimdi hepsi gitti. Bir senle ben kaldık knkm"

Eray-"eveeet Y/N iyi ki varsın iyiki benim hayatımdasın"

"Sende iyiki varsın Erayy"

Arkadaşlar burada bitiriyorum.
Bu bölüm bence duygusal oldu.
Yorumlarınızı atmayı unutmayın🤍
Yıldız tuşunada basın💚
Hepinizi çok seviyorumm❤
İyiki varsınız💜
Bay bay🖤

~Üvey Abim Taehyung ile hayal et~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin