1.bölüm Herkes herşeyi öğrenecek

18 2 3
                                    

               (Loya'dan)
Yine her zamanki gibi okulun yanındaki kızlar için özel olan yurttan çıkıp, okula gittim çantamı bıraktım ve Richard'ın yanına gidecektim o kim miydi? O benim sevgilimdi aslında tam sevgilim sayılmazdı o beni sevmiyordu sadece zengin olduğum için benimle birlikteydi. Okuldaki herkes Richard'ın beni kullandığını biliyordu. Hepsi arkamdan bana "saf " diyordu. Ama ben herşeyin farkındaydım. En başından beri...

Bugün üniversitenin son haftasıydı. Haftaya artık okulumuz bitmiş olacaktı.Sonunda Richard'ı gördüm yanında bir kız vardı ama beni görünce hemen gitti.

Richard-Selam Loya nasılsın bu arada, ödevlerimi yaptın mı?

Evet bugün de beni kullanıyor.Yine itiraf etmedi. Ama yarın bakalım ne yapacak? Ödevlerini yine ben yaptım. Tam bir yalancı...

Loya-tabiki yaptımm

Tam o sırada kantinin yanındaki kız ve Richard'ı yine birbirlerine bakarken gördüm.Beni gördüklerinde tekrar önüme döndüm.sonunda zil çalmıştı.

Loya-ben sınıfa çıkıyorum görüşürüz Richardd

Richard da görüşürüz diyerek beni öptü. Gerçekten midem bulandı.Şükürler olsun sınıflarımız aynı değil Richard'a onun için yaptığım ödevini verdim ve derse geçtim. Aslında Richard ile sevgili olduğumda onu çok seviyordum. Gerçekten çok safmışım.Ama sonradan bunun param yüzünden olduğunu anladım.Gerçekten o zaman yıkılmıştım. Ama yarın Richard dâhil herkes herşeyi bildiğimi saf olmadığımı bilecek.Ben bunları düşünürken tenefüs zili çalmıştı bile.Ama ben çıkış zili çalana kadar hiç sıramdan kalkmadım.Richard ise hiç yanıma bile gelmemişti.Evet sonunda çıkış zili çaldı.Richardı bile beklemeden gördüğüm bir taksiye atlayıp eve gittim.Evet zengin olabilirdim ama bu taksiye binmeyeceğim anlamına gelmiyordu.sonunda eve gelmiştim babam beni kapıda karşıladı.

Michael:Loya? Ne oldu sana yüzün bembeyaz. Richardı da beklememişsin. Çok merak etmiş.

O mu merak etmişti tabiki merak edicek ben olmasam kimi parası için kullanacak? Gerçekten ondan nefret ediyorum. Umarım yarından sonra bir daha karşıma çıkmaz.

Loya-hiç birşey olmadı baba sadece biraz hasta gibi hissediyorum kendimi. Odama çıkıp dinlensem daha iyi olabilirim.

Michael:Tamam o zaman dinlen sonra gelirsin ve aile olarak güzel bir akşam yemeği yeriz.

Aile olarak mı? Aile diye birşey mi kalmıştı. Annemin vefatından sonra daha bir ay geçmeden, acımız tazeyken babam Marry diye bir kadınla evlenmişti.

Marry:Evet tatlım sana en sevdiğin yemeği yani mantı da yaptım.

Loya-ben mantıyı sadece annem yapınca yerdim boşuna yapmışsın.

Diyerek odama koştum ve kapıyı kitleyip yarım saat boyunca ağladım.Tam uyuyacaktım ama karnımın gurultusundan uyuyamadım. Hemen telefonumdan pizza sipariş ettim. On dakika sonra kapı çalmıştı. Koşarak kapıyı açtım.Pizzacı düz bir yüzle bana bakıyordu.Şapkası vardı. Yüzü pek gözükmüyordu ama çok katizmatikti. Pizzacı onu süzdüğümü gördüğünde konuşmaya başladı

P-herkes annesinin karnından zengin doğmuyor. Beni süzmeyi bırak ve şu pizzayı artık elimden al.

Pizzayı bana verdi ve arkasını dönüp motoruna doğru yürümeye başladı.

Loya-parayı vermedim hey! Beklee!

P-gerek yok bu seferlik benden. Lütfen bir dahakine beni süzme.

Evet elimde pizzayla öylece kapıda onun gidişini izliyordum.Sonra hemen kapıyı kapatıp odama koştum. O sırada odamın kapısı çaldı. Açmadım. Sadece boş boş duvara bakıp öylece uyuyakaldım...

-Evet arkadaşlar bölüm çok kısa olmuş olabilir ve hikayenin üstünde medya ekle kısmına fotoğraf ekleyince kaydetsem bile fotoğraf gidiyor....🤧 umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir. Yorum yapmayı unutmayınn💋-

Evet günü ve bölümü kuzenimin ve kendi parmağıma yaptığım efsane karakterlerle kapatıyorum🤭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet günü ve bölümü kuzenimin ve kendi parmağıma yaptığım efsane karakterlerle kapatıyorum🤭

✩Siyah//Yıldızım ✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin