7.bölüm James'in dönüşü

4 1 0
                                    

Loya-J-James.....

O sırada Cyrus bana baktı.

Cyrus-James mi?!......

Ve beklemediğim bir şey oldu. Cyrus James'in üstüne atladı.

Cyrus-sen?! Loya ya nasıl böyle bir şey yaparsın!!!??? Seni unutmaya başlamıştı?!! Ama sen tekrar loya ya acı çektirmek için döndün?!!!!

O sırada James de Cyrus'ın üstüne atıldı.

James:onu bilerek mi bıraktım zannediyorsun?!! Hem sen kim oluyorsun?!!!

Ve Cyrus James'e bir yumruk indirdi. Ben de aralarına girip durdurmaya çalıştım.

James:beni koruyacağını biliyordum....

Ama ben beklemediği bir şey yaptım. Cyrus'ın önüne geçtim.

Loya:Cyrus'a vuramazsın James....

James:N-Ne..... Loya şaka mı yapıyorsun?!

Ve Cyrus gülümsedi.

Cyrus:biliyordum.... Beni seçeceğini biliyordum....

Ardından James'in gözünden bir sürü yaş akmaya başladı....

James:Ş-Şaka yapıyorsun.... Bana şaka yaptığını söyle Loya?!!! Neden gittiğimi bile sormadın. Sana yalan söyledim!!!
Babam anneme şiddet uyguluyor..... Ve ben senin için annemi orada o halde bıraktım?! Bu mu teşekkür?!! Bu mu????!!!!

Ve James ağlamaya başladı.

James:ama artık hiç bir önemi kalmadı. Senden nefret ediyorum loya. Artık istesen de seninle tekrar sevgili olmam!!!!

James'in dediklerinden sonra şok oldum ve James'e baktım. İlk kez onu böyle çaresiz bir şekilde ağlarken görüyordum....

Ardından James arabasına atlayıp hızla gitti.

Ben de ağlamaya başladım. James bana 2tane en yakın arkadaşı olduğundan söz etmişti. Ve arkadaşları dün gece gelmişti. Büyük ihtimalle James onların yanına gitmişti.....

Ben de ağlıyordum.Cyrus da bana sarılıyordu.....

James'ten

ben de en yakın arkadaşlarımın yanına gittim.

Raeon:Kim ooo

James:benim James....

John:James gelmiş!

Ve hemen kapıyı açtılar.

John:hoş geldin kank-

Raeon:kankaa!?

John:ne oldu sana?! Gözün kan çanağına dönmüş!!!!

James:ayrıldı benden! Terk etti beni....

Raeon:A-Ama....

John:nasıl ya!

Ardından akşama kadar konuştuk. Onlarda kalacaktım. Bir süre....

Sabah oldu. Kapı çalmıştı.

John kapıyı almıştı. Biriyle konuşuyordu.

Ben oradaydım.

John:Loya! Ve.... Cyrus.....

Raeon:bir de utanmadan Cyrus'ı da getirmiş?!

Ben de koşarak kapıya gittim.

Loya:James!!! Konuşmamız lazım!

Ve elimi tuttu. Ben ise hemen elimi geri çektim.

Arkadaşlar bu bölümün şarkısı bu şarkı olsun mu? 👀🤭

Şarkıya aşığım da 😻✊

Neyse hikayeye devamm😉

James:bana dokunma. Senden, senden iğreniyorum...

ve iğrenir gibi bir hareket yaptım. Keşke yapmasaydım. Pişman oldum...
Ben iğrenir gibi yapınca loyanın gözleri doldu. Çenesi de titremeye başladı. Ve arkasını döndü.

Cyrus peşinden gelirken de

Loya:peşimden gelme Cyrus....

Ben ise loyanın yanına gidip kolunu tuttum.

Loya:Ne var...

James:Ben öyle demek istemedim. Lütfen beni yanlış anlama loya....

Loya:benden iğrendin, bana acıdın, şimdi tekrar bana acıdığın için moralimi düzeltmeye çalışma!....

Ve Loya ağlayarak giderken beni bir numara aradı.

(Bilinmeyen numara=BL)

BL:James kyle ile mi görüşüyorum?...

James:Evet buyrun?...

BL:Başınız sağolsun James bey anneniz sahra kyle,.... Tom kyle tarafından öldürülmüştür. Başınız sağolsun....

James:N-Ne!

James:Ne!!!!!! Hayır anne...

Ve yere çömelip gözümü kapattım...

Evet arkadaşlar bu bölüm de bu kadardı. Sizi seviyorum şimdi de Cyrus'ın resmini bırakıp ben kaçıyorum. (Bu bölümü neden bu kadar geç attığımı sormayın. Çünkü ben de bilmiyorum 🤧😉)bu arada hafta içi bölüm atamaya bilirim(Dersler sağolsun😭)

 Çünkü ben de bilmiyorum 🤧😉)bu arada hafta içi bölüm atamaya bilirim(Dersler sağolsun😭)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Görüşürüz. Sizi seviyorum ı love you 🥺💜(%0, 001) ingilizcemi de kullandığıma göre bir dahaki bölümde görüşmek üzere ✨💪😃

✩Siyah//Yıldızım ✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin