8.bölüm yalvarırım artık beni hatırla

1 0 0
                                    

Ben bu haberi alınca bir fren sesi yükseldi. Ve... Ve loya yerde yatıyordu. BİR ARABANIN ÖNÜNDE GÖZLERİ KAPALI BİR ŞEKİLDE YATIYORDU. Hareket etmiyordu...

James:Loya?!!

Hemen yanına koştum. Omuzlarından tuttum ardından sarsmaya başladım.

James:Loya, güzelim.. Uyan. Loya?? Ambulans yok mu?!

Hem bağırıyor hem ağlıyor hem de loyayı sarsıyordum. Sonunda ambulans gelmişti Loya'yı ambulansa bindirdiler. Ben de ambulansa atladım.

Sonunda hastanedeyik Loya'yı ameliyataneye götürdüler. Ben de kapının önünde oturup titriyordum.ya Loya uyanmazsa?!
Ne yapacaktım ben. Sevgilim gözlerimin önünde yok oluyordu. Sonunda ameliyat bitmişti. Onu odaya götürmüşlerdi. Bana da beklemememi söylemişlerdi.

Ben ise sabaha kadar yerde öylece oturdum. Sonunda loya uyanmıştı. Bana girebileceğimi söylemişlerdi. Aslında Loya 2saat önceden uyanmış ama sanki beni hatırlamıyor gibi hiç beni sormamıştı. Kaldığı odaya girdiğimde bana çok tuhaf bakıyordu.
Hemen loyaya sarıldım. Ama. Ama loya beni itti?!

James:Loya? Ne yapıyorsun?!

Loya:sizi tanımıyorum. Lütfen çekilebilir misiniz?

James:N-Ne L-Loya benim J-James...

Loya:sizi tanımıyorum bayım gidebilir misiniz Lütfen?

Hemen doktoru çağırdım.

Dr. -Geçici bir hafıza kaybı fakat... Ne zaman sizi hatırlayacak bilmiyorum.

Dünyam başıma yıkılmıştı...Ama beni hatırlaması için herşeyi yapacaktım...

Fakat Loya beni hastanede bırakıp kendi evine gitti.

"Onun gözünde ben yabancıydım benim gözümde ise o hayatımdı...."

Loyanın beni tanımamasından 1ay geçmişti. Ama ben onunla vakit gecirmek için herşeyi yapıyordum. Loyanın en yakın arkadaşı olmuştum. Tabiki Loyanın gözünde....

Bu sabah maçım vardı. Dün loyayı çağırmıştım. Loyada geleceğini söylemişti.

Hemen üstüme formaları geçirip kramponlarımı da giyinip sahaya vardım. Loya,Loya oradaydı tam karşımda...

Maça başladık. Biraz zaman geçince Loyanın yanına Ceyhun adında bir çocuk oturdu. Git gide ona yaklaşıyordu. Ben ise yanına gidemiyordum. İlk yarı bittiğinde loyaya whatsapp'tan Ceyhunla çok yakın olduğunu söyledim. Ama Ceyhun hâlâ oradaydı. Dayanamadım yanına gittim. Karşısına dikildim. Ve peşimi brakmayan Helin de arkama geldi.

James:kalk ordan.

Ceyhun bana bakıyordu ama hâlâ kalmamıştı.

James:kalk oradan dedim!

En son ben Ceyhunun üzerine yürürken Ceyhun konuştu.

Ceyhun:sen utanmıyor musun sevgilinin yanında

loya sinirlenmiş olmalı ki hemen oradan kalktı ve sahadan kalkıp uzaklaşmaya başladı ben ise onun arkasından gidiyordum. Helin ise benim arkamdan. Helini hiç sevmemiştim.

James:Loya bekle!

Loya duraksadı.

Loya:Sen önce sevgilini gönder!

James:Sevgilim değil o benim!

Ve Heline bakarak konuştum.

James:kaybol seni sevmiyorum!

Evet Helin gitmişti. Loya bir binanın arkasında olan banka hızlı adımlarla gidip oturdu. Yanına gittim. Biraz öylece durduk. Konuşmadık. Ve Loya tam giderken onu kolundan yakalayıp duvara yasladım.

James:Beni hatırla, Nolur beni artık hatırla Loya....

Ve onu öptüm.

Geri çekildiğimde bana bakıyordu.

Loya:James....

Evet arkadaşlar bu bölüm de böyleydi. Kusura bakmayın nerdeyse 1yıldır bölüm atmadım.. Artık atacağım hafta sonları kendinize iyi bakınnn💪😽💪

 Artık atacağım hafta sonları kendinize iyi bakınnn💪😽💪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da Ceyhun beyefendimiz🤭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

✩Siyah//Yıldızım ✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin