Bölüm biraz gecikti kusura bakmayın.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Oy vermek için köşedeki ⭐ a dokunun.
Keyifli okumalar
Ben: hala görevden gelmedimi
Ben: hadi ama bu kadarda olmaz :(
Ben: tek tesellim senin iyi olduğunu düşünmem
Ben: lütfen iyi ol
Ben: otobüsün Hakkariye gelmesine saatler kaldı
Kocacığım: öncelikle merhaba ben Astsubay Semih kuyu . Arın Yüzbaşımın timindenim. Arın yüzbaşım yaptığımız bir operasyon sonucu yaralandı ve şuan ameliyathane.
Ben: ne
Ben: ne diyorsun ya sen
Ben: Arın iyimi????
Ben: Arın umarım bu bir şakadır. Lütfen şaka olsun
Ben: sırf bu şaka yüzünden Hakkariye gelince canını okucam
Kocacığım: üzgünüm ama gerçek
Ben: hangi hastane??
Kocacığım: sevgi hastanesi.
Kocacığım: anladığım kadarıyla siz hastaneye otobüzle geliyorsunuz sizin için otobüs durağına asker göndericem.
Ben:tamam
Ben: Arının durumunda gelişme olursa lütfen haber ver.
Kocacığım: merak etmeyin komutanım iyileşicek o çok güçlüdür.
Bir saat sonra
Otobüş durunca hemen ayağa kalkıp otobüsden indim.
Etrafa şöyle bir bakınca beni bekleyen askerleri görüp onlara doğru koştum.
Onların yanına ulaşınca nefes nefese kalmıştım bir saniye soluklanıp "ben Açelya Çetin , Arın hastanedeymiş" dedim nefes nefese.
Askerlerden biri başını sallayıp "Açelya hanım ilk önce sakinleşin Turcan sende Açelya hanımın bavullarını al" dedi.
Ben "bavulları boşverin hemen hastaneye gidelim" desemde Turcan bavulları almaya gitmişti.
Beni sakinleştirmeye çalışan asker bana bir şişe suyu uzatıp "için lütfen" dedi.
Şişeyi kafama dikip yarısına kadar içtim.
Turcan denilen asker bavulları hemen getirmişti ve arabanın bagajına koymuştu ve hemen arabaya bindi.
Ben hemen ön koltuğa binerken beni sakinleştiren asker arkaya bindi Turcan ise arabayı sürmeye başladı.
Turcan yüksek hızla arabayı sürerken ben sadece Arına bir şey olma ihtimalinden korkuyordum.
Allah'ım ne olur Arın iyi olsun nolur sana yalvarıyorum.
Her şey haftalar öncesinden yanlış numaraya mesaj atmamla başlamıştı.
Ona bu kadar bağlanıcağım asla aklıma gelmezdi.Ben bunları düşünürken hastaneye yaklaşmıştık. Turcana dönüp "nerde" diye sordum.
Turcan "3. Kat 2.ameliyathane" demesiyle araba hastanenin önünde durdu.
Ben hemen indim ve hastaneye koştum. Hastanenin içine girince gözüm direk asansöre takıldı. Asansörün yanına gelince defalarca tuşa bastım.
Arkamdan öbür askerler geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker'mi? |Yarı Texting
Teen FictionAblası yerine yanlış bir numaraya yazan Rüya yazdığı kişinin bir asker olduğunu öğreniyor. Siz :ya lütfen nolurrrrrr 0543...:off Tamam askerim. Siz: Asker'mi? Siz: ne inanmam Siz:ciddi misin? Siz:üniformalı foto atsana Yazım yanlışları vardır.