03: Bücürük

635 45 27
                                    

[ Minho - Chris ]

Mi ★
Neredesin bücürük ?

Geliyorum
Bir şey lazım mı
Alayım gelirken

Yok
Gerek yok
Ne'li kurabiye yapmak istiyorsun?

Bilmem 🤔
Şey yapalim mi
Şu kalpli meyve dolgulu olanlardan
Pinterest kurabiyesi
Ortası kalpli oluyor böyle hani
Oraya meyve marmelatı falan koyuluyor

Olur
Bana fark etmez
Sen nasıl istiyorsan

Bütün
Malzemeler tam mı ?

Tam
Sen gel
Almıştım ben geçen
İstiyordun kurabiye diye

🥹🥹
Aşık mısın

Evet 
Ölüyorum
Hava soğuk atkini aldın mı ?

Almadım 😔
Unutmuşum 😬

Sümüklü
Sana atkini yanında taşı diyorum
Hastasın daha iyileşmedin
İlaçlarını aldın mı peki?

Aldım ya
Hem sensin sümüklü
Şapşal 😤

Ok

Görüldü

•^•

Minho elindeki telefonu önündeki masaya bırakmış ve attığı mesaja yediği görüldü ile yüzünde ufak bir tebessüm belirmişti . Gözleri karşısındaki görüntüye kayarken parmakları arasındaki sigarayı dudaklarına götürdü .

Bugün erkenden biten dersi sebebiyle eve erken gelmişti ve şimdi de Chris'in eve gelmesini beklerken boş boş vakit öldürüyordu . Boş vakit öldürmekte başarılı biri olduğu söylenemezdi . Meşgul olmadığı zamanlarda Chris ile uğraşırdı . Başka bir aktivitesi veya hobisi yoktu . En büyük hobisi Chris ile uğraşmaktı .

Sigarasından içine çektiği son zehirli nefes sonrası küllükte söndürdü . Dudakları arasından firar eden son nefesi de dışarı üfledikten sonra oturduğu yerden kalktı . Dışarısı serindi ve o üzerindeki ince kıyafetlerle balkonda oturuyordu .

Sonunda bakışlarını akan trafikten çekmiş ve içeri girmişti . Evlerinin mükemmel bir manzarası var denilemezdi . Fakat konumu güzel olduğu için akşamları renk renk arabaların ışıklarını veya binaların ışıklandırmalarını görebiliyordunuz .

Bu da güzel bir manzara denilebilecek bir görüntü oluşturuyordu zaman zaman .

İçeri girmesi ile dış kapıdan duyduğu ses ile Chris'in bukleleri kapının arasından kendini göstermişti . Minho yüzünde oluşan gülümsemeden habersiz mutfak tezgahına yaslanmış , dış kapıya bakıyordu .

Chris'in onu fark etmesi , montunu astıktan sonra olmuştu . Arkasına dönüp pişkin pişkin gülümseyen Minho'yu görmüş ve ne var dercesine bakmıştı. Fakat güldüğünden haberi olmayan Minho buna tepki vermedi .

Mutfak dolapların dan birine uzanmış ve bulduğu naneli şekeri ağzına atmıştı . Bücürük sigara kokusundan hoşlanmıyordu , bu sebeple balkonda içiyordu . Üzerine koku sinmemesi için .

-" Hoş geldin ." Dedi

-" Hoş buldum ." Dedi Chris mutfağa yanına gelirken

My Love My All MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin