27: Alışmadık donda g*t durmaz ?

239 17 2
                                    

Bu bölüm yan çiftlere odaklanıyor , istemiyorsanız geçebilirsiniz 🙈 ( geçmeyin ama 😔 onlar da sevgiyi hak ediyor 😔 )

___________________________________________

Sonunda cebelleştiği kilden heykel olmuş ve Seungmin yorgun bedenini arkasında sandalyenin sırtı olmasını umarak geriye bırakmıştı . Fakat unuttuğu gerçek yere çakılması ile ona çok güzel dank edince acıyla yüzünü buruşturmuştu . Şu anda ağlamak istiyordu . Sabahtan beri yapmaya çalıştığı ödevi bitmek bilmemiş ve resmen elindeki cansız materyal onunla uğraşmıştı . Şimdi de yorgunluktan oturduğunun sandalye değilde tabure olduğunu unutmuştu .

Seungmin'in yere çakılması sessiz atölyede güm diye bir ses çıkarıp yankılanınca yan tarafta kendi kendine resim yapan sınıf arkadaşı endişeyle kafasını çıkarmış ve ona bakınmıştı .

-" Seungmin iyi misin ?" Demişti genç kız

-" İyiyim Yunjin , sağol ." Diyerek arkadaşını geçiştirmiş ve içine düştüğü bu rezil durum yayılsın istememişti

Yaptığı küçük heykele ölümcül bakışlar atıp her şeyden onu suçlarken dikkatle bir kenara kurusun diye bırakmıştı . Ardından eşyalarını toparlamış ve ellerini yıkamıştı . Yunjin den işi bitene kadar heykeli kontrol etmesini ve kurumuşsa güvenli bir yere kaldırmasını rica etmişti .

Genç kız seve seve yapacağını söylemiş ve işine geri dönmüştü .

Seungmin de her yeri ağrıyan teyzeler gibi belini tutarak yüzünü buruşturmuştu . Atölyeden çıkmış ve ön tarafa çıkarak kampüse yürümeye başlamıştı. Şu anda omzuna taktığı çantası bile ona çok büyük bir ağırlık gibi geliyordu .

Üstü başı boya ve kil olmuştu bu yüzden de morali bozuktu . Bugün çok tuhaf bir gündü genel olarak ve kendine gün içinde şikayetçi olacak yüz tane şey bulmuştu kısacası .

Sakince arkadaşları ile derslerden sonra buluştukları kampüsün içindeki bir kafeye geçmişti . Sakince yorgun bedenini cam kenarı bir masaya bırakmış ve gözlerini kapatmıştı .

Aradan kaç dakika geçti bilmiyordu . Fakat birden sıçrayarak uyandı . Uyuyor muydu ki ? Bir an bunu sorgulamış sonra karşısına oturup önüne kahve koymuş arkadaşına bakmıştı .

-" Ölü gibisin , iyi misin ?" Demişti Felix

-" Sabahtan beri ödevimle uğraşıyorum , yoruldum bayağı ." Demişti yorgun çıkan sesiyle

-" Ağrı kesicin geliyor merak etme ." Demişti gözleriyle arkasını işaret ederek

Felix'in cümlesi bitince de yanlarına gelen Jisung çantasını kenara koyarak oturmuştu . Felix dişlediği pipeti ile elindeki tabletine bakıyordu . Ve onlara dikkat etmiyormuş gibi duruyordu .

Bu sebeple Jisung direk odağını sevgilisine vermişti .

-" İyi misin , solgun duruyorsun ?" Dedi hemen kaşlarını çatarak

Seungmin kafasını sevgilisinin omuzuna koymuş ve kollarını beline sararak sırnaşmıştı cevap vermek yerine .

-" Sevgilim , iyi misin ?" Dedi Jisung sorusunu tekrarlayarak

-" İyiyim , sadece yorgunum . Sabahtan beri heykel yapıyorum ." Demişti

-" Üstünden orasını anladım da . İlk defa bu kadar yorgun görünüyorsun , bir şey oldu sandım ." Demişti sakince ona sarılan sevgilisini sarmalayarak

Yanağını sevgilisinin yumuşak saçlarına yaslamış , sırtını sıvazlamıştı hafifçe .

-" Bugün nedense hep negatif şeyler oluyor gibi çünkü ."

My Love My All MineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin