1~Bölüm

2.1K 81 5
                                    

4 yıldır burdaydım dağlarda 2 bucuk yıl önce aralarına sızmıştım ama türk askeri olduğumu öğrenince rehin aldılar. Amacları neydi işkence ederek ağzımdan laf alabileceklerinimi sanıyorlardı.Arjin olarak önceden çıktığım görevlerden dolayı tanılıyordum.Taki o güne kadar, cahitin sağ kolu yuva ile konuşurken görmüştü ve cahite iletmişti bu durumu. Acaba ailem napıyor ve aile demeye bin şahit diğer kişiler?

...

Ben düşüncelere dalarken içeri cahit ile o itler girdi bana bakıp sırıtıyordu tek bilmediği şey ya da bilip takmadığı şey bana acı işlemz. Ağzımdan laf alamayacağını o da biliyordu.Günde 1,2 saat ya kendi ya da adamları adam demeye bin şahit picler işgence ediyorlardı. Pis pis sırıtmaya başladı ve konuşmaya başladı.

Arkadaşlar burayı biraz bozuk türkçeli düşünürseniz sevinirim.Ben elimden geldiğince yapmaya çalışacağım.

"Oo komugtan sane yeni eskerler getirek belki onlerden laf elırız" dedi piç bilmiyor ki biz türk askerleri konuşmayız. Konuşmaya devam etti.

"Sen de konuşsan iye edersin komugtan hanem yokse sonun iyi olemez"hehe pice bak arada bir su ile yemek veriyorlardı belki ama konuşurum diye ama o da iyi biliyordu konuşmıyacağımı.Sırıtıp konuşmaya başladım.

"Bizi yanlış tanıyorsun cahit biz Türk Askerleri ne olursa olsun vatanımızı satmayız.Hele sizin gibi piclere asla."Yüzünü astı,sonra içeri yeni askerler getirdi gördüğüm kişilerle biraz şok olsam da dışarıya karşı yüzüm de bir mimik bile değişmedi.Getirilen tim Ateş timiydi Kaan binbaşıydı komutanları onlar mardin de görev yapıyorlardı eskiden Mardin de görev yaptığım icin birbirimiz tanıyorduk.
Ben konuşmaya başladım.

"Merhaba Ateş timi nasılsınız"onlar beni görünce şaşırmıştı çünkü cahit iti beni ölü göstermişti.Hemen ömer konuşmaya başladı şaşkınlığı sesine yansımıştı.

Ömer"Asel komutanım siz ölmüştünüz ben hayal filan mı görüyorum yoksa"hhaha konuşmaya başladım.

"Yok aslanım hayal görmüyorsun ölmedim "dedim kaan binbaşı konuşmaya başladı üsteğmenken 1 yıl onun timinde görev yapmışlığım vardı.Onlarla aramızda Abi-kardeş ilişkisi vardı.

"İyi misin kardeşim "dedi beni hep kardeşi gibi görmüştü bende onu abim gibi.

"Çok iyiyim abi siz nasılsınız"dedim alay ile karışık sesimle.

"Bu durum da bile alay ediyorsun ya tebrikler"dedi
Sonra öylesine konuştuk timle... yavaş yavaş kaçış planları yapmaya başladık gece cahitin olduğu çadırdan önemli önemsiz tüm belgeleri alacaktık.Nöbet saatlerini biliyordum gece 2 de kacacaktık bir şekilde albay ile iletişime girmemiz gerekiyordu kaan binbaşının dediğine göre gece 3 de helikopter gelecekmiş onları alamaya o helikopter ile gideceğiz karargaha.

...

Evet arkadaşalar birinci bölüm bu şekilde sizce nasıl ? İlk kitabım linçelemeseniz sevinirim. Askeriye ye olan bilgim 100/100 değil. Yazım yanlışlarım varsa dikkat etmezseniz sevinirim.

Kadın Asker🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin