6~Bölüm

710 33 0
                                    

2 ay sonra

Tekrar göreve çıkacaktım şuan tekrar hataydaydım bu görev dönüşü tayinim çıkacaktı amcamda Mardinde ki bir karargahta görev yapmaya başlıyacak.Esir düşen bir timi kurtarmayama gidecektim yine tek tabanca olarak yani nam-ı değer kızıl olarak şuan helikopterdeydim.

....
Kampa girmiştim biraz gözetledikten sonra nöbet saatlerine filan dikkat ederek girecektim kampa akşam saatleri daha uygundu,esir düsen tim elzem timiydi türkiyedeki en iyi timlerin icindeydi namı epey bir duyulmuştu şuan kampa girmiştim önüme çıkan itleri ucuna susturucu taktıdığım silahım ile öldürüyordum.Esir aldıkları yerdeydim şuan elzem timi karşımdaydı içlerinden bir kişi dikkatimi çok çekti aşırı derecede kaan abinin ikizi gibiydi gözleri yüzü duruşu en iyisi helikopterde sormaktı onları çözdüm hepsine silah verdikten sonra duvara bir hediye bırakıp cıktık.

...

Şuan helikoptereydik timin komutanıymış ben konuşmaya başladım.

"Komutanın iyimisiniz yaralandınız mı"dedim konuşmaya başladı.

"Pek birşeyimiz yok kızıl"dedi benim konuşmam gerekiyordu birşekilde offf napıcam en iyisi teklifte bulunmak hadi bakalım
"Komutanım karargaha inince müsait bir zamanda konuşabilirmiyiz? Biraz özelde tek konuşsak sevinirim"dedim oysa konuşmadı kafası ile onayladı iniş yaptık hepimiz tekmil verdik.Şuan Binbaşıyla konuşmak için lahmacuncuya gidiyoruz.Konuşmaya başladı.
"Evet yüzbaşım sizi dinliyorum"dedi en iyisi ilk tanışmaktı hadi Bismillah.
"Komutanım ilk tanışalım en iyisi bu olur"dedim
O da kafasıyla onayladı konuşmaya başladı.
"Ben karan demir 34 yaşındayım " filan dedi bende konuşmaya başladım.
"Bende Asel lina öztürk 27 yaşındayım"dedim sonra tekrar konuşmaya başladım.
"Komutanım benim sizi buraya çağırmamın sebebi ben birşeyden şüpheleniyorum"dedim
"Neyden şüpheleniyorsun asel"dedi hadi Bismillah
"İlk önce 3,4 soru sormak istiyorum lütfen cevaplayın en son sebeblerini söyleyeceğim"dedi o da kafa salladı.
"Aileniz yaşıyormu kardeşiniz varmı" dedim konuşmaya başladı.
"Ailem yaşamıyor yetimhanede büyüdüm ve kardeşim yok da asel neden bunları soruyorsun"dedi bence artık demeliyim.
"Karan bey ben sizin benim kuzenim olduğunuzu düşünüyorum"dedim tek kaşını kaldırdı.konuşmaya başladı.
"Neden böyle düşünüyorsun "dedi
"Benim abime çook benziyorsunuz ve doğumdan sonra ikizi kaçırıldı tavırlarınız olmak üzeri ikinizde sarışın mavi gözlü yüz hatlarınıza kadar aynısınız"dedim
"Biliyorum bunu demem saçma özür dilerim beni bir daha görmezsiniz"diyerek garsondan hesabı istedim.hesabı ödeyip tekrar özür diledim

....

Ne kadar sacma oldu ya ufff bu bölüm için kusura bakmayın böyle çook sacma oldu .herneyse alta bir karan demir bırakalımm.

herneyse alta bir karan demir bırakalımm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kara demir(Düzenlenmiştir.)
34 yaşında
Evli
İkiz çocukları var 1kız 1erkek

Kadın Asker🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin