Evvettt benn geldimm 7.bölümde bahsetmiştim okul olduğu icin bölüm atamıyorum kusura bakmayın sınav yılım olduğu icin ek zor oluyor beni anlamanızı umuyorum bol bol bölüm yazmıştım ama bir sorundan dolayı silindi ondan dolayı uzun zamandır bölüm atamıyordum.
***************************************
Yazardan...Kimdi bu aselin özlediği kişi ailesinden birimiydi yoksa çok değer verdiği birimiydi.Asel neden onun kokusuna hasret kalmıştı,neden onun kokusunu özlemişti.Asel'i ne gibi şeyler bekliyordu.Asel olacaklardan habersiz yaşamına devam ediyordu ya bunca zamandır nefret ettiği kişiler ailesi değilse napacaktı,onu neler bekliyordu.
Asel kimdi neden böyle bir geçmişi vardı Neden ailesi ona öyle davranmıştı küçükken küçük masum bir canın onlara ne gibi zararları olabilirdi.Hatayla olan bir kız çocugu tedbir alınmadan yaşanılan bir ilişkinin eseriydi o ailesi hep nefret etmişti ondan, küçükken belki dedi severler dedi zamanla sadece dedi çünkü hiç bir zaman sevmediler taki o zamana kadar o zamandan sonra hayatı düzelmişti ya da asel öyle zannediyordu.
Peki o karşına çıkmıştı harp okulunda karşısına çıkmıştı kimdi o kişi neden asel ona değer veriyordu peki o neden asele değer veriyordu.Neden canı pasına değer veriyordu tek bir düşünce mi gelirdi akla.Bu bölümde biraz saklı konuşmak istedim ne demek istediğimi diğer bölüm anlayacaksınızz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadın Asker🇹🇷
Fiksi RemajaKıdemli Yüzbaşı Asel Lina Öztürk'ün Hayatı Asel o kadar acıyı boşuna mı yaşamıştı.