2~Bölüm

1.2K 51 2
                                    

Bu bölümü 3. Kişi ağzından anlatacağım Burda ki asıl konu aselin öztürklerle tanışma hikayesi satır satır yorum bırakırsanız sevinirim

Hakan bey karargahtan çıkmıştı. Ozamanlar yüzbaşıydı.Yolda giderken soğukta yerde oturmuş ağlayan bir kız çocuğu gördü tahminince 7,8 yaşındaydı.Kızın yanına gidnice vücüdunda ki yaraları görünce şaşırmıştı çünkü beklemiyordu.Yavaşca kızı ürkütmemeye çalışarak kendi üstündeki kabanı kıza örttü.kıza neden burda olduğunu sordu kız ilk korksada ailesinin ona şiddet uygulayıp sokağa attığını kendince anlattı.Hakan bey çok sinirlenmişti küçük bir cana bu yapılırmıydı.

Burdan sonrasını pek anlatmayacağım kısa kısa pek uzun tutmak istemiyorum ama bölüm bölüm anlatacağım.

Hakan bey aseli kendi evine götürdü eşi burcu hanım ilk şaşırsa bile hakan bey olayı anlatınca ağlamaya başladı ...

Zamanla ikizler batu ve sarpta dahil olmak üzere ailedeki herkez ona çok alıştı hakan bey ve burcu hanım aseli evlat edindiler sarp ve batu ardık aseli kardeşi gibi görmeye başlamışlarda .Aselde artık onların ailelerine dahil olmuştu Hakan beye baba, burcu hanıma anne,sarp ve batu ya abi demeye başlamıştı.

....

Asel asker olmak istiyordu ve olduda lakabaı kızıldı diğer askerlere göre çabuk rütbe atlamışta .Çoğu kişi onun ailesindekilerin asker olduğu için torpil ile rütbe atladığını söylüyor asel artık alıştığı için takmıyor du.1 tane timde görev yapmıştı bu zamana kadar ateş timi kuzeninin timinde kendi timi hiç olmamıştı genellikle tek tabanca çalışmıştı.

....
Asel çok önemli bir göreve çıkıcaktı süresi belli değildi belki haftalar,aylar,belki yıllar sürebilirdi.
Asel düşünmeden kabul etti ve vedalaştı .
.....

Önceden tekrar kamplara sızdığı icin rahatça kampa girdi 2.bucuk yıl boyunca kaldı ama cahitin sağ kolu aseli yakaladı ve bildirdi cahit aseli esir aldı

.....

Sonrasını zaten biliyorsunuz

Kadın Asker🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin