on iki

434 49 62
                                    

oy - 23 / yorum - 60

Jungkook'un bana ettiği ahlaksız konuşma ve tekliften sonra o teklifi kabul etmeye gidiyordum. Merdivenden aşağıya inmiş bar'ın olduğu tarafa doğru yürüyordum.

Jungkook'un teklifini kabul edeli 3 saat olmuştu. Ne mi yapmıştım 3 saat?

Zıpladım... Bağırdım... Kahkaha attım...
Mutluluktan ağladım...  Arkadaşlarıma yazdım "kocam şaka mıı" diye...

Gerçekten çok heyecanlanmıştım, çünkü jungkook ile küçüklükten beri arkadaş olduğumuz için ona karşı hislerim olduğunu bilmiyordum dahi.

Ama şimdi sevgilim ve onunla yeniden öpüşmek için bar'a doğru gidiyorum.

Gece olduğu için daha çok mutluydum çünkü kimse bizi görmeyecekti, veya göreceklerdi ama bu benim zerre kadar umrumda değildi çünkü ben birine aşıksam ve biri de bana aşıksa geri kalan diğer insanları ilgilendirmezdi.
Arkadaşlarım hariç...

Bar'a doğru yaklaştığımı görünce kalbim daha da hızlanmaya başlamıştı. Artık ellerimi hissetmiyordum. Bir yandan titriyor bir yandan da üşüyordu. Heyecandan galiba...

Geldiğimde soluklandım ve bar'da masaları toplayan Jungkook'a baktım. Aşığım çokça... Söylemiş miydim..?

Yanına gidip saatlerce öpmek için can verirken, şimdi ise yanına gitmekten çekiniyordum. Dediğim gibi ben böyleydim dışarıdan aslan gibi içim ise kedi yavrusu... Laf çok icraat yok.

Ama kaçış yoktu, Jungkook beni görmüştü. Yanıma doğru gelmeye başlayınca ben de ayıp olmasın diye 2-3 adım atmıştım. Ne yapayım utanıyorum.

"Geldin mı gerçekten?" dedi kapıyı açıp şaşkın bir haldeyken. - Yok Jungkook ben evdeyim gelen hayaletim. -

"Geldim tabii" dedim boynuna sarılırken. Ne yapıyorum bilmiyorum ama içimden geleni yapacağım. Rahmetli Namjoon'un dediği gibi...

"Özledim, hep özlüyorum." dedi o da ellerimi belime sararken. Elleri çok güzeldi, onu da söylemiş miydim..?

Biraz sarıldıktan sonra bar'ın içine girmiştik. Galiba Jungkook yapmak istediği şeyi unutmuş gibiydi. Beni bırakmış işleri hallediyordu. Masaları siliyor, üst üste koyuyor ben yapmak istediğim zaman ise bana izin vermiyordu. Jungkook'u izlemeye gelmişim. Maşallah koçuma ne kas var millette.

"Jungkook! Ne yapıyoruz?" dedim artık dayanamayıp o da elinde olan bezi bırakıp bana doğru gelmeye başladı. Hayır bu çocuk atakta bekliyor.

"Ne yapalım?" dedi beni durduğum masaya doğru sıkıştırırken. - Ay hoşt be -
Çenemin altından tutmuş bana bakmaya başlamıştı. Beyefendi ben de kalp var.

"Çok güzelsin" deyince içimde tuttuğum tüm nefes götüme kaçmıştı. Ben azcık daha durursam bayılıcam.

Çenemi tutmuş yanağıma küçük bir öpücük kondurmuştu. -Aha kalp durdu.-

"Hadi çıkalım artık" deyip elimi tutmuş sonra da bar'ın ön kısmına doğru geçmiştik. Yani eve doğru ilerliyorduk, öpüştüğümüz yere değil. - Demek ki Jungkook'da benim gibi klavye delikanlısı.-

Bu sefer sıra ben de...

Jungkook'un elini tuttuğum gibi bar'ın arka kısmına doğru yürüyordum kendimle beraber Jungkook'u da peşimden sürüklüyordum. Arkamdan kıkırdama sesini duyabiliyordum. -Maden istiyorsun niye demiyorsun?-

Merdivenlerin oraya gelince bir anda Jungkook beni duvara doğru yaslamıştı.

Sakin olmalıyım..!

"Evet geldik hikâyenin başladığı yere güzelim." dedi yüzünü bana doğru yaklaştırırken. -Nefes neredesin koçum?-

"Evet geldik." dedim ellerimi onun boynuna doğru dolarken. Yapman gerek Taehyung, korkma..!

"İyi bakalım, o zaman anlamamıştın seni kimin öptüğünü şimdi güzelce anlatayım sana." dedi ve dudağını dudağıma doğru yaklaştırdı. Boynumdan tutup beni kendine doğru çekti. Bir eli belimde bir eli ise boynumdaydı. Yavaşça öpmeye başlamış kalbimi tekletmeyi başarmıştı.

Ben de aval aval durmayı bırakıp öpmeye başlamıştım. Şuan öyle bir çekim vardı ki aramızda ben bile çoktan kendimden geçmiştim.

Öpüşmeye yavaş yavaş devam ederken Jungkook bir anda öpmeyi bırakıp gülmeye başladı.

"İlk defa gerçekten öpüştüğümüz çok belli oluyor." dedi ve gülmeye devam etti. Ben ilk defa aşık oldum, ve ilk defa öpüşüyorum ne yapayım acemiliğim şaka mı?

Ben de o gülerken gülüşünden öpmek istemiş bir anda dudaklarına yapışmıştım. Çok güzel gülüyordu.

Ama bu yavaş bir öpücük değildi. Birazcık daha hızlı ve daha da hararetliydi. Gittikçe hızlanmış belimden tutup beni kaldırmış kucağına almıştı. Bir yandan alt dudağımı emiyor bir yandan da beni tutmaya çalışıyordu.

Ben bir anda heyecandan kendimi Jungkook'dan çekmiş kafamı yana çevirmiştim. Jungkook'un boynuna sardığım kollarımı ona sıkıca sarmıştım.

O da bana sıkıca sarılmış boynuma kafasını koymuştu. Bir süre orada durduktan sonra boynuma ufak bir öpücük kondurmuştu.

Ben de kucağında aşağıya inmiş önünde durmuştum. "Şimdi unutmazsın artık seni kim öptü, kim öpmedi." dedi.

Elimden tutmuş merdivenden yukarıya doğru çıkmaya başlamıştık. Evin öne geldiğimizde ellerimizi bırakmıştık. Jungkook kafama bir tane öpücük kondurmuş benim apartmana girmemi bekliyordu.

O da karşı apartmana girdikten sonra kendimi eve zor atmıştım. Yatakta bir sağa bir sola dönmekten uyuyamamıştım. Aklıma sürekli öpüşmemiz gelip duruyor beni çıldırtıyordu...

taehyung:
ARKADAŞLAR
jungkook beni öptü
HEM DE ŞAPUR ŞUPUR

arkadaşlar çıldırdım
bu bölüm tam 3 kere silindi
tekrar yazdım ağlıycaktım 😔😔

👉🏻 oy vermeyi unutmayın 👈🏻

bacio a chiave ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin