merhabalar uzun süre oldu bu kitabı bitireli ve yazımı oldukça beğenmemekle beraber siz kalsın dediğiniz için bırakıyorum ama bakıyorum ki biraz da olsa seviliyor bundan dolayı çok mutlu olduğumu belli etmek isterim.
onun dışında bunu yapmanın sebebi diğer kitaplarıma da şans vermenizi istediğim için.
başka bir konu ise isterseniz bir gün bac'a özel bölüm atabilirim. ama istemezseniz atmam.
şimdiden kendinize iyi bakın ve lütfen kitaplarımı sevin, şimdiden çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.
🐿🙏🏼🌟🍓😔
2U√ tamamlandıbu ilk oneshot'um ve hangi kafa ile yazdığımı bilmiyorum ama beğeniyorum düz yazı olarak biraz daha iyi olmuş.
konusu serseri ama devlet büyüğünün oğlu olan taehyung ve sevgilisi jeongguk'un nasıl tanıştıklarını ve deniz kıyısında yaşadıkları bir kaç anıyı anlatıyor.
soothdaha yeni yazmaya başlamam ile beraber konusunun çok güzel olduğunu düşünüyorum.
taehyung bir titanya perisi ve şifalar saçan bir peri ancak üstünde bir büyü var.
jeongguk ise kanser kardeşine yardım ararken taehyung ile karşılaşıyor ve hikaye böyle başlıyor.
whalien 97
idol taehyung ve jeongguk'un gizli yatak arkadaşlığını hikâyesini anlatan bir konusu var ancak sonunda sadece yatak arkadaşlığı ile kalmayıp sevgiye kapılacaklar.
mystery cake √ tamamlandı
jeongguk 7 yıldır platonik olup sevdiği adam için pastacı olup ona pastalar yollamaya başlar ve taehyung'da bir organize şirketinin CEO'sudur. böylelikle tanışma imkanı bulunur ve işler pastadan aşka gider.
physicist
okul müdürünün oğlu olan ve okula yeni gelen ingilizce öğretmeni kim taehyung, fizik öğretmeni ile yakınlaşmaya başlar ancak taehyung ve jeongguk arasında okul konusunda bir anlaşamazlılık çıkar.
BİTTİ
umarım aralarından beğendiğiniz olur 🙏🏼
şimdiden iyi okumalar 😔🐸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bacio a chiave ✓
Fanfictionjeongguk taehyung'un önce ilk öpücüğünü, sonra da kalbini çalmıştı. barmen au, tamamlandı 🐚