yirmi üç

149 16 10
                                    

jungkook:
bebeğim

taehyung:
sevgilim

jungkook:
napıyosun

taehyung:
oturdum
çizim yapıyorum
sen

jungkook:
bardayım
şu güzeller güzeli ellerinle dizdiğin
ve bana hediye ettiğin
biliyor musun
çok kişi geliyor

taehyung:
hem cafe'de
bence güzel yaptım 👍🏻
kedi olalı bi fare tuttum 👉🏻 "yng" 👈🏻

jungkook:
teşekkürler ederim sevgilim
gelmek ister misin?

taehyung:
isterim tabii

jungkook:
o zaman bekliyorum
seni cafemize

taehyung:
o zaman şöyle diyeyim
evimize günü de gelir umarım

jungkook:
gelecek 🧎‍♀️

taehyung:
oha resmen evlilik teklifi
💍👑🤵🤵👬🎀🤏🏻

jungkook:
sana evlilik teklifi edilmez mi be

taehyung:
yerim lan seni
geliyorum
koşarak

jungkook:
miniciksin ki
küçücük bu kadarsın
tek lokmalık 🤏🏻

taehyung:
EVET LIBIDOLU Bİ İNSANIM
demıs miydim

jungkook:
ben biliyorum zaten
öyle olduğunu
OWLSPWMSKELSMS

taehyung:
kapıyı aç

jungkook:
oha.

Bar&Cafe benim evime çok yakın bir yerdeydi. Ben sırf Jungkook'u daha çok göreyim diye böyle bir şey yapmıştım
ve işe de yaramıştı.

Sadece bir kaç saat aralıklı onu görmeye gidebiliyordum. Ve bu benim için çok paha biçilemez bir şeydi. Çok seviyordum onu ve sevecektim de.

Geldiğimi görünce kapının oraya geldi. Beni bekliyordu görmüştüm. Ben ise bir yandan da düşünüyordum onun hislerini düşünüyordum, gözleri, gözlerinin içi parlıyordu hem de en derinlerinden bunu hissediyordum. En güzel duygu buydu benim için sevdiğimi gösterdiğim zaman karşılığını çok güzel şekilde almaktı. Herkes severdi sevdiği kişinin kendisini sevmesini. Ben de seviyordum Jungkook'u seviyordum. Tüm benliğimle, tüm hislerimle seviyordum.

"Özledim seni minik" dedi beni görürken, yanıma doğru geliyordu. Hadi ama minik değilim sadece bazen çok çocuksu bir ruha sahip oluyordum ve bunu da çoğu zaman jungkook görüyordu. Ama bu benim minik olduğumu göstermezdi.

"Ben mi miniğim?" dedim çıkışarak konuşurmuş gibi.

"Minik derken, sevgi sözcüğü anlamında dedim yoksa sen ve miniklik?" dedi burnumu sıkarken. Seviyordum, beni bebek gibi sevmesini seviyordum. Beni kimse sevmemişti bebek gibi, bu zamana kadar. Ama bebek derken de sadece soft bir ilişkiyi kastediyordum.

"Bak insanlar nasıl doldu. Cidden çok teşekkür ederim taehyung. Senin yaptığını bana ailem bile yapmamıştı. Gerçi sen benim gerçek ailemsinde." demişti o güzel yuvarlak gözleriyle gülümserken. Ailenim, ailemsin jungkook.

"Sen de benim ailemsin, ama artık teşekkür etme. Çünkü sen zaten beni severek bana en büyük hediyeydin." dememle bana odaklanmış kalmıştı.

"Eve gidelim, bir dünya dolusu öpeceğim seni." dedi ve kendisine seslenen masanın yanına gitti. Ve bir yandan hâlâ bana bakıyordu. Şapşik mi?

"- Arka tarafa gel -." dedi el işaretiyle. Ne yani yine mi öpecekti beni?

İçeriye girdiğim de bana yapılmış bir pasta vardı ve üstünde kocaman miniğim yazıyordu. Bana mı yapmıştı?
-Çok severdim pastaları özellikle de Jungkook'tan olanları-

"Ne yani öpüşmeyecek miyiz?" dedim parmağımı pastaya daldırıp üstündeki kremadan biraz yalarken. Şaşkın bir şekilde kalmıştı elindeki mumla.

Beklemiyordu benden böyle hamleler, hep kendisi yapacak zannediyordu ama unuttuğu bir şey vardı ben Kim Taehyung, libidodu yüksek bir adamdım ve karşımda da Jungkook vardı. Dünyanın en sexy herifi Jeon Jungkook.

"Öpüşelim" dedi elinde olan mumu bırakırken. Demiş miydim en başında ben korkak bi adamdım, Jungkook ise dediğini yapan koca bir kas yığını.

"Nefesini tutma, ölüceksin." dedi bana doğru geldiğinden beri nefesimi tuttuğumu fark etmiştim. Ama ne yapayım? Sizin de üzerinize böyle gelse siz de tutardınız, bırakın nefesi... Neyse.

Jungkook yanıma tam olarak geldiği andan itibaren bakışmaya başlamıştık. O kadar içten bakıyordu ki, nasıl tarif edilir onu bile bilmiyordum. Saçıma doğru eli gitmişti. Önüme gelen saçlarımı geriye doğru atmış alnıma bir öpücük kondurmuştu. Ben tezgaha doğru yaslandığım için o da tezgah ile arasına almıştı beni, evet şimdi daha da hızlanmıştı bu lanet olası kalp, umarım duymaz. Rezil olmak da 1.'yim ama... Gülümsemiştim. Ne yapayım istiyorum.

"Öyle gülme, içimi yakıyorsun." dedi bakışlarını dudağıma kaldırırken. Tanrım ne olursun bu anı bozma, tüm bedenimi satarım bunun uğruna demiştim.

"Öpsene beni." dedim ağzımdan öylesine çıkıvermişti ama istemediğim bir şey de değildi açıkçası. Zaten beklemeye kalmadan Jungkook' un sıcak dudakları değmişti dudaklarıma. Şaşmıştım, bu ilk öpüşmemiz değildi ama ben her öpüştüğümüz de ilkmiş gibi takılı kalıyordum. Yavaşça devam eden öpücüklerimiz vücudumun mayışmasına sebep olmuştu. Jungkook elimi tutmuş bir yandan da okşuyordu.

Ama bu güzel an içerden bir müşterinin Jungkook'u çağırması ile son bulmuştu.
Ben seveyim seni güzel müşterimiz.

"Buyrun" dedi Jungkook müşterinin yanına giderken. Ben de kollarımı üst üste dolayıp orada bekliyordum. İstemiyorum ya of. Jungkook'un geri geldiğini görünce gülümsemem de geri gelmişti.

"Kaldığımız yerden evde devam ederiz güzelim." demişti kıyıcı bir bakışla. O kadar sexy gözüküyordu ki o barista haliyle. Ve bu beni mahvediyordu...

hello 🤏🏻

BEN GELDİM
bu sefer full devam işlere
cidden tüm hepsine bölümleri
SAK SAK SAK DİYE ATICAM

öptüm çook 🌪🌪

ıyı okumalar ⭐

ve bol yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın 🎀🤵

bacio a chiave ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin