jungkook's pov;
Taehyung, taehyung benim için çok büyük bir şey yapmıştı. Bu zamana kadar çalışmış olduğu parayı benim borcumu ödeyip üstüne de bana bar açmıştı. Nasıl bu kadar iyi yürekli ve güzel olabiliyordu anlayamıyordum. Kafayı yedirticekti bana güzelliği, huyu, işleri, yaptığı şeyler, hatta saçmalıkları bile...
Ben ona o kadar aşık olduğumu kabul edemezdim. Küçükken de böyleydi, her şeyini bana feda ederdi. Ama benim istediğim oydu her zaman. Verdiği şeyler, yaptığı şeyleri hep o olarak görürdüm, saklardım, baktıkça ağlardım. Amerika'ya gittiğim zamanlarda onsuz o kadar sıkıcı ve kötüydüm ki kimse bunu bilmiyordu.
Ona da söyleyemedim, çünkü onun benim için üzülmesini istemiyordum. Ailem yoktu, ama o benim ailem olmuştu. Amerika'da senelerce araba temizlemiş hatta geceleri part-time işçilik yapmıştım. Taksiye çıkmış borçlarımı, okul borcumu anca ödemiştim. Çünkü her şeyi kendi başıma yapmayı öğrenmeli sonra Taehyung ile beraber olmak istiyordum.
Kendi başıma çareler düşünüyor duruyordum. Öğretmen olacaktım ama onu da başaramamıştım. Sonra da ona ne söyleyeceğimi bilmediğim için geldiğim de de Taehyung'a söylememiştim. Ama sonra da onsuzluğa daha fazla dayanamamış yanına gitmiştim.
İşte kısa da olsa baya badireler atlatmıştım. Ve yine Taehyung ile beraber olmuştum ve ona bana bar hediye etmişti. Kısaca ben yine onsuz hiçbir şeydim. Ve onsuz da hiçbir şey olmakta istiyordum zaten...
"Ne yapıyorsun burada, baka kaldın barına çok mu beğendin?" dedi Taehyung yanıma gelerek o kadar güzeldi ki bilmiyordu yine ona dalıp gitmiştim...
"Sana da bakıp kalıcam şimdi." dedim elimi beline koyarken. O kadar güzel kokuyordu ki vanilya artık ruhuma sinmişti. Keşke tüm evime de sinse diye içimden geçirmiştim yine.
Taehyung ellerini boynuma dolamış ve bana sarılıyordu ama bir o kadar da sarhoştu. "Seni istiyorum." dedi boynuma sırnaşırken.
"Ben de seni istiyorum ama ayıkken gel bebeğim, sonra neler oluyor biliyorsun." dedim ve gülmeye başladım ve taehyung'da ellerini boynumdan çekip benim gözlerimin içine bakmaya başladı. Dayanamıyordum artık, alnına bir öpücük bıraktım.
"Ne olurdu öpersen yanlışlıkla yine dudişlerim mi kalmaz?" dedi hafiften salınarak söylerken. Ağzının içinde konuşuyor, bebek gibi duruyordu karşımda. Tam ısırmalıktı, ekmek yanaklı. "Yanaklarını ısırırım bak." dedim yanağını sıkarken.
"Isır hatta beni de ısır jungkook olmaz mı?" dedi dudaklarını büzerken.
"Isırırım, hadi gel eve gidelim." dedim ellerini boynuma geri attırdım, kendime yasladım. Barın anahtarını cebinden alıp kapıyı kitledim ve arabaya bindik. Açılış olduğu için çoğu kişi gelmiş ve etraf da baya dağılmıştı ama olsun. Her şeyi benim için yapan güzel sevgilim Taehyung'a yeniden teşekkür etmeliydim.
Taehyung'un evine gelmiştik. Onu kucağıma alıp yukarıya çıkmıştım. Ama o beni bırakmak istemiyordu. Ben de istemiyordum ama gitmem gerekti. Ona sormadan sarhoşken bunu yapamazdım.
Elini yavaşça yerine geri koydum. Boynuna doğru yaklaştım ve o dünyalara bedel olan kokusunu tüm ciğerlerime doldurdum. O kadar güzel kokuyordu ki bir kavanoza koyup yanımda onunla beraber gitmek istiyordum.
Saçlarını biraz okşayıp uzun süre onu izledim, bu kadar güzel olması adaletsizlikti benim gitmemem içindi her şey... Biraz daha saçlarına yaklaşıp öptüm sonra da kokladım. Taehyung ağzının içinde bir şeyler mırıldanıyordu. Sonra da ayağa doğruldu ve elimi tutmaya çalıştı. "Jungkook bu gece benimle beraber uyur musun?" dedi ve geri yatağa uzandı.
Cidden istiyorum onunla uyumak, onunla uyanmak, onu sevmek, onu izlemek, onu düşünmek her şeyi istiyordum. Ve kabul etmemem için bir engel yoktu.
"Seve seve güzelim, seve seve." dedim ve yana kaydığı gibi yanına girdim. Bi kolumu kaldırdım ve direkt başını oraya koydu, o gece ki üstümüzle yatıyorduk ama önemli değildi önemli olan o elbisenin içinde olandı.
Gözlerimi Taehyung ile kapatmıştım. Ve o güzelliği ile uykuya dalmıştım. İyi geceler sevgilim, ekmek yanaklım.
hoşt be 🫀
bız de de kalp var
love var mı love?bız de ısler kesat 👉🏻👈🏻💔
neyse önemli değil alısıgız..okuyun ya oy verin, yorum yapın lütfen😫🙏🙏💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bacio a chiave ✓
Fanfictionjeongguk taehyung'un önce ilk öpücüğünü, sonra da kalbini çalmıştı. barmen au, tamamlandı 🐚