Bir kadının güçlenişi🌹

238 28 17
                                    

Hoşgeldiniz ballarımm🌹

Bomba gibi bir bölümle yazdım beklediğinize değecektir❤️‍🔥

Pamuk eller oylara💫

Güne gözlerimi yine yalnız açarak başladım, derin bir nefes alarak tavana diktim gözlerimi ve ilk birkaç dakika dün gece  yaşadıklarımı düşündüm. Başka bir kadın mı vardı hayatında o yüzden mi eve gelmiyordu artık?  Düşündükçe daha derine giriyordum ve düşüncelerimin bataklığında kayboluyordum.

İçim içimi yiyordu, kendimi o kadar kötü ve utanç içinde hissediyordum ki. Tamam beni sevmiyor olabilirdi ama bu yaptığı çok ağırdı, her ne olursa olsun karısı bendim ve ben varken başka bir kadının olmaması gerekiyordu. Bunu hak etmiyordum.

Bir kez bile karısının koynuna girmeyen adam başka bir kadının koynunda mı söndürüyordu ateşini? En çokta bu ağrıma gidiyordu işte.  Karnıma sert bir tekme yemişim gibi hissederek yataktan doğruldum, stresten karnıma kramplar giriyordu.

Elimi boğazıma koyarak soluklanmaya çalıştım, sanki bir şey boğazımı sıkıyor gibi hissediyorum. Aldığım nefes boğazıma tıkanıyordu. gözlerim dolarken kendimi daha fazla  tutamayarak acı bir çığlık attım. İçimde birikmiş her şeyin acısını çıkartırcasına ağladım. Hak ettiğim bu muydu? Ne yapmıştım ben ona, neden bana böyle bir acı yaşatmıştı bana?

Evlendiğimiz günden beridir yüzüm bir kez olsun gülmemişti, bir kez olsun o yatağa mutlu girmemiştim. Tamam aşk evliliği yapmamıştık ama çok mu zordu biraz olsun ilgi göstermek? Biraz sohbet etmek?
Evliliğimiz formaliteydi ancak böyle iki yabancı gibi olmak ta çok ağrıma gidiyordu.

İçimde ki sıkıntı gittikçe büyüyordu ve ne yapacağımı hiç  bilmiyordum. Bildiğim tek bir şey vardı o da yavaş yavaş tükendiğimdi...

Derince bir iç çektim ve  yataktan çıkarak banyoya ilerledim. Üzerimdekileri çıkartıp hemen duşa girdim. Bugün bir şeylerin netleşmesi gerekiyordu, artık geri dönüşü olmayacaktı bazı şeylerin  biliyordum. 

Duştan çıktıktan sonra odama girdim ve dolabımın önüne gelerek giyecek bir şeyler aldım ve yatağın üzerine bırakarak incelemeye başladım. Gözüme ilişen kırmızı takımımda karar kılıp giyinmeye başladım.

Normalde pek böyle giyinmezdim, çünkü Karakurt ailesinin gelini daha usturuplu giyinmeliydi, aileye yakışan bir gelin olmalı ve ölçüsünü bilmesi gerekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Normalde pek böyle giyinmezdim, çünkü Karakurt ailesinin gelini daha usturuplu giyinmeliydi, aileye yakışan bir gelin olmalı ve ölçüsünü bilmesi gerekiyordu. Ancak bunların bir önemi kalmamıştı artık benim için.

CANHIRAŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin