2.BÖLÜM: SIRA BİZDE!

20 3 10
                                    

Selammm. Nasılsınız umarım iyisinizdir. Oylayıp yorum yaparsanız sevinirim şimdiden teşekkürler. Sizi seviyorum👾

...
Şu an daha iyi anlıyordum bu bir savaştı ne kadar uzak durmaya çalışsak ta bu Yaratan' a savaş açanlar Yaradan' a karşı gelmiş ve dediklerini yapmamış insanlara gönderdiği Kıyamet uyarılarını umursamamış hatta onları katlettmişlerdi. Yaratıcı insanları insaf etmeyi bıraktı insanları yalnız bıraktı. Onlar da kendi aç gözleri yüzünden son kalan şeyleri tüketmiş ve kendileri yeni ırklar yaratmaya çalışmış, Yaratıcı bu kadar ileri gittikleri için onları cezalandırdı kurtuluşları olacağını düşündüler ama onlar insanlara saldırmaya başladı ve buzla insanlar öldü. Bu Yaratıcıya kafa tutanaları daha da sinirlendirdi. Yaratıcının onları cezalandıracak gücü ona hâlâ inanan insanlar yüzünden olduğunu düşünüp inananları katletmeye başladılar. Biz o inananlardandık bu yolun sonunda Cennet vardı Yaradan bizi görüyordu, seviyordu. Biz Yaratıcının insanlara belki de insaf etmesini sağlayan son kişilerdik. Onlar bizi öldürmek istiyordu ve biz kaçmalıydık. İnananlar için her zaman bir umut vardır. O umudun peşini bırakmazdık biz pes etmezdik, pes ettirirdik...

...

Patlama sesleri, çığlıklar, yatağımdan hemen doğruldum. Tanrım neler oluyor?
Erna'nın endişeli yüzüyle karşılaştım büyük ihtimalle o da neler olduğunu bilmiyordu. "Neler oluyor Athena?" Diye sordu. "Bilmiyorum ama şimdi öğrenmeye gidiyorum" diyerek silahımı ve savaş olması ihtimalinde hazırladığım çantayı sırtıma taktım. " Hadi Erna neler olduğunu öğrenelim." Dedim cevap vermeden o da eşyalarını alıp peşimden çıktı. Çıktığımızda etrafta koşuşturan insanlarla karşılaştık. " Neler oluyor Amy? Ne bu koşuşturma?" Amy hızla anlatmaya başladı Amy buradaki çocuklara öğretmenlik yapıyordu. "Geldiler , sıra bizde herkes silahlarını almaya gitti çocukları saklamalıyım. Burdan çıkmamız imkansız onların silahları bizimkinden daha iyi hepimiz burada öleceğiz!" Deyip ağlamaya başladı. " Sakin ol Amy burdan kurtulacağız, lütfen sakin ol , çocuklar sana bağlı sana güveniyoruz git ve saklan! Çocukları al ve sığınağa git hadi Amy acele et!" Diyerek Amy ' i gönderdim şimdi Erna'yla birlikte savaş malzemelerinin olduğu yere gidiyorduk. İçeri girdiğimizde silahlarını bize doğrulttular. İşte benim halkım!

" Hanımlar, beyler dikkatinizi buraya verin! Bir saldırı altındayız çocuklarımız ve canımız tehlikede teslim olmayacağız direneceğiz. Tekrar ediyorum teslim olmak YOK! Amy ve çocukları sığınağa gönderdim David ve Victoria siz tıbbi ürünlerinizi toplayın bir çantaya koyun belki burdan gitmemiz gerekecek ihtiyacımız olacak haydi! Noah , James yiyecek alın acele edin hadi! Diğerleri hazırlanın savaşacağız, hadi ne duruyorsunuz gitsenize!" Hepsi hızla görevlerini yerine getirmek için hareketlendi "Zehra, Vira ve Ryan siz benimle gelin , acele edin." Ardından Erna'ya döndüm "Başlarında dur cesaret ver onlara halledeceğiz." Dedim güven veren bir şekilde.
Zehra Vira ve Ryan bulduğumuz teknolojik silahları geliştirip çoğaltıyordu. Onların çalışma odası gizliydi. Koşarak o odaya girdik. "Evet çocuklar gösterin marifetlerinizi!" Dedim. "Athena bize getirdiğin silahları geliştirdik yaklaşık 20 ila 30 m arası atış yapan gücü 250 wolt olan bu elektronik silahın atış mesafesini 30 ila 40 m arası mesafe yapmış gücünü de 350 wolt yapabildik ama maalesef bundan elimizde sadece 2 tane var. Diğerleri de normal güçte silahlar" bu iyi haberdi kesinlikle. "Teşekkürler çocuklar gurur duyuyorum sizinle kurtuluşumuz sizin sayenizde olacak." Dışardan patlama sesi geldi yakındı bu sefer. Zaman gelmişti hadi bakalım. "Hadi çocuklar şunlardan kurtulalım" dedim.

2 saat sonra...

Saatler geçmişti hala çatışma halindeydik. Bizim taraf dağılmış durumdaydı ama karşı taraf için aynı şeyleri diyemezdim. " SIĞINAĞA, YARALILARI SIĞINAĞA GÖTÜRÜN! DAVİD , VİKTORİA HADİ ACELE EDİN! ALİ , RIZA YARDİM EDİN !" Her taraf kan ve is kokuyordu. Yanıma koşarak Vira geldi " Bomba... Bomba var elektronik silahta. Mavi buton. Hedefini belirle ve mavi butona bas Athena!" Bunu şimdi mi söylüyordu, Ciddi misiniz !? "Bu kadar erken söylediğin için teşekkür ederim Vira!" Diye onu azarladım. Zerre üstüne alınmadan " Tek bir tane var ona göre kullan! Bol şans!" Hadi ama! Büyük bir patlama olurdu bunu düşünerek "HERKES SIĞINAĞA GİTSİN PEŞİNİZDEN GELECEĞİM, GİDİN ÇABUK!" Diye gönderdim arkamdaki hareketlilik ten sözümü dinlediklerini anladım.Yapabilirsin Athena , hadi kızım güveniyorum sana! Yaparım be neyini yapamayacağım!?

CENNETTEKİ CEHENNEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin