5.BÖLÜM : KAÇIŞ

13 2 36
                                    

Bünaydın  e dostlarrr. Nasılsınız  , umarım iyisinizdir.

Daha fazla tutmayayım sizi iyi okumalarrrr.

Oy verip yorum yaparsanız sevinirim💌👾

...

Araçlar fazlasıyla sallanmaya hatta bazı eşyaların devrilmesinden fırtınanın başladığını anlamışlardı. Erna hızla etrafına baktığında aradığı kişiyi göremeyince paniğe kapıldı. Dışarıdaki uğultu artıyordu. Panikle "ATHENA  ATHENA NEREDE?" Diye etrafındakilere sorunca  Alex "Hala girmedi mi içeri?" diye sorunca artık yavaştan sinirlenmeye başlıyordu "Ne ? Ne demek hala içeri girmedi mi ? Dışarıda mıydı?" Alex korkuyla tuttuğu nefesi verdi "Korunakları birbirine bağlamak için çıkıyordum kendinin yapacağının içeri girmemi söyledi." Anlam veremiyordu Erna duyduklarına "Neden ipleri bağlaması gereksin ki ? " dediğinde Alex hemen cevap verdi "İpleri birbirine bağlayıp korunakların kopmasını önlüyordu. Kısa bir sürede elimizden sadece bu geldi Erna." dediğinde Erna öfkeden renk değiştirmek üzereydi "YANİ SİZİN BECERİKSİZLİĞİNİZ YÜZÜNDEN ATHENA FIRTINANIN ORTASINDA KALDI. BRAVO CİDDEN MÜKEMMEL BİR İŞ BECERDİNİZ  ! ATHENA SİZİN YÜZÜNÜZDEN BELKİ O FIRTINA DA CAN VERECEK !" Diye tükürürcesine bağırıyordu. 

Alex ' in bir suçu yoktu fakat Erna ' nın öfke problemleri vardı sinirlenince etrafına zarar verirdi. Zehrini  etrafa akıtırdı. Hala Alex ' e nefretini kusmakla meşguldü herkes çıtını çıkarmadan pür dikkat onları izliyordu Chan köşede Cho ' nun kulaklarını kapatmış ona sarılıyordu. Alex kendini savunmasına izin vermiyordu hala ona bağırıyordu. "KENDİN ÇIKSAYDIN O HALDE NE HALİN VARSA GÖRSEYDİN BİR DAHA BÖYLE BİR APTALLIKTA YAPAMAZDIN ! BAŞINA BİR ŞEY GELİRSE SOR-" Lafını bölen gözlerinin dolmasını sağlayan bir kadın çığlığıydı. Ve o kadın kardeşim dediği Athena ' ya ait olduğunu anlamıştı. Dağda Athena ' nın çığlığı yankılandı. Erna ' nın midesi bulanıyor gözleri kararıyor etraf dönüyordu boğazını yırtarcasına "ATHENA!" Diye bağırdığında boğazı yırtılıyor gibi hissediyordu ama hala Athena'nın adını haykırıyordu. Etrafına boş bakıp ağlıyordu görüş alanına Alex girince üstüne atladı "SENİN YÜZÜNDEN  SENİN YÜZÜNDEN ATHENA BU DURUMDA ! DUYDUN MU SESİ ? O SES SENİN YÜZÜNDEN ATHENANIN SESİ ! SENİ KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRECEĞİM !" Derken bir yandan da ona vuruyordu Alex kaçmak için kıvranıyordu ama bu manyak çıldırmış kadından kurtulamıyordu ve eli de baya sertti.

 En sonunda Vira Erna ' yı  Alex ' in üstünden çekip aldı "Erna dur sakinleş kendine gel ! " dediğinde Erna daha da sinirlendi kimse onu anlamıyordu  Athena ne durumda bilmiyordu bu onu daha çok kızdırıyordu "Vira sen de mi ? TANRI AŞKINA ATHENA NE HALDE BİLMİYORUZ SİZ BANA SAKİN OL MU DİYORSUNUZ ? " Dediğinde Vira derin bir nefes verip "Sakinleşmelisin Erna. Bak dışarıya fırtına bitti biz yola devam edeceğiz sakın lafımı bölme. Birkaç kişiyi onu bulması için göndereceğiz biz kimseyi geride bırakmayız şimdi bin atına ve Athena ' nın verdiği işi bitir. Ve gidip Alex ' ten özür dile çocuğu ne hale getirmişsin." dediğinde Erna ayaklandı "İyi o zaman sen başa geç kafileyi gitmemiz gereken yere götür çünkü ben Athena olmadan şuradan şuraya gitmem , sakın ısrar etme ve de Alex denilen şahıstan asla özür dilemeyeceğim hatta gelip bana onu öldürmediğim için teşekkür etmeli." Deyip arkasından seslenen Vira ' yı duymazdan geldi. "Chan topla ekibi Athena ' yı bulacağız." deyip onay beklemeden atına doğru yürüdü . Athena olmadan hiçbir yere gitmeyecekti. 

Erna , Chan ' in arkasındaki adamı görünce delirmek üzereydi "Chan bunun ne işi var ? " diye arkasındaki adamı gösterdi Chan ' e kalmadan Alex cevap verdi "Sen demedin mi senin yüzünden hatamı düzeltmeye çalışıyordum." dediğinde Erna öne atıldığında Teresa  kolundan tutup çekti "Seni daha çok dövmeliydim!" dediğine Alex güldü fakat Erna'nın öldürücü bakışları onu bulunca hemen sıfatını düzeltti. Erna nefes verip "Neyse ya gel karşımıza bir şey çıkarsa seni atarız bu sayede senden kurtulurum belki." deyip atının sırtına çıkıp ilerlemeye başlayınca diğerleri de peşinden ilerlemeye başladı.

CENNETTEKİ CEHENNEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin