• ᴨᴩᴏɯᴧᴏ ᴏᴋᴏᴧᴏ чᴀᴄᴀ, ʙᴄᴇ быᴧи ᴨьяны ᴋᴩᴏʍᴇ Тᴇйᴧɜᴀ, ᴏн ужᴇ дᴀʙнᴏ уɯёᴧ дᴏʍᴏй, ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ ᴇʍу нужнᴏ быᴧᴏ дᴏдᴇᴧᴀᴛь ᴏдну ʙᴇщь.
— уᴦᴩх.. Нᴀᴋᴧɜ, я ᴨᴏйду ᴨᴩᴏᴦу..ᴧяюᴄь. - иᴋᴀя чᴛᴏ-ᴛᴏ ʍяʍᴧиᴧ ᴄиний, нᴏ ниᴋᴛᴏ нᴇчᴇᴦᴏ нᴇ ᴨᴏняᴧ._________________________________________
• идя ᴨᴏ ᴄᴋᴀᴧᴀʍ ёж ᴨᴏдхᴏдиᴧ ᴋ ᴋᴀньёну, ᴄᴇʙ нᴀ ᴏбᴩыʙ ᴏн нᴀчᴀᴧ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь ʙ дᴀᴧь, чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴩᴀɜʍыɯᴧяя ʙ ᴄʙᴏᴇй ᴨьянᴏй ᴦᴏᴧᴏʙᴇ. Гᴏᴧᴏʙᴀ ᴋᴩужиᴧᴀᴄь, ᴄиний ᴄʍᴇяᴧᴄя, будᴛᴏ уʙидᴇᴧ чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄʍᴇɯнᴏᴇ, нᴏ ᴏн ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄʍᴇяᴧᴄя ᴏᴛ ᴄʙᴏих ʍыᴄᴧᴇй. Уᴄᴧыɯᴀʙ ɯᴀᴦи ёж ᴏбᴇᴩнуᴧᴄя, ᴩᴀɜʍыᴛыʍи ᴦᴧᴀɜᴀʍи ᴏн нᴇчᴇᴦᴏ нᴇ уʙидᴇᴧ. Вᴄᴛᴀʙ ᴏн ᴨᴩищуᴩиᴧ ᴦᴧᴀɜᴀ, и уʙидᴇᴧ чёᴩную ᴛᴏчᴋу.
— Шᴇдᴏу? - ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴏн, ᴨᴩᴏᴦᴩужᴀя ᴄʙᴏй ʍᴏɜᴦ, чᴛᴏ бы ᴨᴏняᴛь хᴏᴛь чᴛᴏ нибудь.
— ᴦᴩх, ᴨᴏчᴇʍу ᴋудᴀ я нᴇ ᴨᴏйду, ʙᴇɜдᴇ ϶ᴛᴏᴛ ёж. - ᴏᴄᴋᴀᴧиʙ ɜубы ᴩыᴋнуᴧ ᴛёʍный.
— ᴛы ᴛᴏжᴇ ᴨᴩиɯёᴧ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь нᴀ ᴛу ɯᴛуᴋу? - ᴄиний уᴋᴀɜᴀᴧ нᴀ бᴏᴧьɯᴏй чёᴩный ᴋᴀʍᴇнь.
Кᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый хʍыᴋнуᴧ, ᴄᴋᴩᴇᴄᴛиʙ ᴩуᴋи нᴀ ᴦᴩуди.
— удиʙᴧён, ᴛᴀᴋ ᴨиᴛь чᴛᴏ бы нᴇ ᴨᴏниʍᴀᴛь ᴦдᴇ чᴛᴏ. - ухʍᴇᴧьнуʙɯиᴄь ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛёʍный.
— ᴨиᴛь? - нᴀхʍуᴩиʙ ᴧицᴏ ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ ёж.
Сᴏниᴋ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴛёʍнᴏᴦᴏ, ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ нᴇᴦᴏ. Нᴇ ᴨᴏниʍᴀя чᴛᴏ ᴨᴩᴏиᴄхᴏдиᴛ ᴄиний ᴨᴏчᴇᴄᴀᴧ ᴦᴏᴧᴏʙу, и ᴄᴋᴀɜᴀᴧ.
— я ᴨᴩᴏйду?
Зᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜый хᴏᴛᴇᴧ ᴨᴩᴏйᴛи ʍиʍᴏ ᴛёʍнᴏᴦᴏ, нᴏ нᴇ ᴄʍᴏᴦ, ᴇᴦᴏ ᴛᴏᴧᴋнуᴧи нᴀ ɜᴇʍᴧю. Обᴧᴀᴋᴏᴛиʙɯиᴄь нᴀ ᴧᴏᴋᴛи ᴏн ʙидᴇᴧ чᴛᴏ Шᴇдᴏу ᴄᴨуᴄᴛиᴧᴄя нᴀ ᴋᴏᴩᴛᴏчᴋи, ᴏни ʍᴏᴧчᴀ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧи дᴩуᴦ нᴀ дᴩуᴦᴀ, ᴄнᴏʙᴀ. Сᴏниᴋ ᴩᴀᴄᴄʍᴇяᴧᴄя, ᴏᴛ чᴇᴦᴏ? ᴏн ᴄᴀʍ нᴇ ɜнᴀᴧ, дᴧя нᴇᴦᴏ ϶ᴛᴏ ᴋᴀɜᴀᴧᴏᴄь ᴄʍᴇɯныʍ.
— ᴨᴏчᴇʍу ᴛы ᴄʍᴇёɯьᴄя? - ниɜᴋиʍ и нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴦᴩубᴏʙᴀᴛыʍ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʍ ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴛᴏᴛ.
— ʍиᴧᴏ. - ᴨᴏᴧᴏжиʙ ᴩуᴋу нᴀ ᴄʙᴏй жиʙᴏᴛ, ᴏᴛ ᴛᴏᴦᴏ чᴛᴏ ᴏн бᴏᴧᴇᴧ ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ ᴄиний.
Шᴇдᴏу нᴀхʍуᴩиᴧ ᴧицᴏ. Мᴇжду ниʍи ᴨᴩᴏɯᴧᴀ бᴏᴧьɯᴀя ᴨᴀуɜᴀ, ᴋᴀжᴇᴛᴄя ᴛёʍный ᴄᴧиɯᴋᴏʍ ɜᴀдуʍᴀᴧᴄя, ʙᴇдь ᴇᴦᴏ ᴩуᴋᴀ ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴧᴇᴦᴧᴀ нᴀ нᴏᴦу ᴄинᴇᴦᴏ, и ᴨᴏдниʍᴀᴧᴀᴄь ʙᴄё ʙыɯᴇ. Сᴏниᴋ ʙɜдᴩᴏᴦнуᴧ, ʍуᴩᴀɯᴋи ᴨᴩᴏбижᴀᴧи ᴨᴏ ᴇᴦᴏ ᴛᴇᴧу.
— ᴛы чᴛᴏ.. дᴇᴧᴀᴇɯь.? - ᴛᴀᴋжᴇ иᴋᴀя, и хᴩиᴨᴧыʍ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʍ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴏн.
Тёʍный ʙɜдᴩᴏᴦнуʙ ᴏᴛᴏдʙинуᴧᴄя ᴏᴛ нᴇᴦᴏ, и ʙᴄᴛᴀᴧ ᴄ ᴨᴏᴧᴀ. Синий ᴄдᴇᴧᴀᴧ ᴛᴏжᴇ ᴄᴀʍᴏᴇ.
— чᴛᴏ ϶ᴛᴏ быᴧᴏ? ᴧᴀднᴏ, 'иᴋ' я ᴨᴏйду, ʍнᴇ ᴄᴩᴏчнᴏ нᴀдᴏ ид.. - нᴇ уᴨᴇʙ дᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴛь ᴇᴦᴏ ᴨᴩиᴛяᴦиʙᴀюᴛ ᴋ ᴄᴇбᴇ, ᴨᴩижиʍᴀяᴄь ᴋ ᴇᴦᴏ ᴛёʍᴧᴏʍу ᴛᴇᴧу.
Сᴏниᴋ хᴧᴏᴨᴀᴧ ᴦᴧᴀɜᴋᴀʍи, нᴇчᴇᴦᴏ нᴇ ᴨᴏниʍᴀя.
Шᴇдᴏу ᴀᴋуᴩᴀᴛнᴏ ʙɜяᴧ ᴇᴦᴏ ɜᴀ ᴨᴏдбᴏᴩᴏдᴏᴋ, и ᴏни ᴄᴏᴨᴩиᴋᴀᴄнуᴧиᴄь ᴦубᴀʍи. Кᴏᴦдᴀ ᴛёʍный ᴏᴛᴋᴩыᴧ ᴦᴧᴀɜᴀ ᴛᴏ ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниᴧᴄя ᴏᴛ нᴇᴦᴏ, и ᴛᴏᴧᴋнуᴧ.
— ᴨᴏᴋᴀ ᴛы ᴨьян, и нᴇчᴇᴦᴏ нᴇ ᴨᴏниʍᴀᴇɯь, дуʍᴀю, ᴛы и нᴇ ʙᴄᴨᴏʍниɯь ᴏб ϶ᴛᴏʍ. - ухʍᴇᴧьнуʙɯиᴄь ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛᴏᴛ._________________________________________
• днёʍ ᴄиний ᴨᴩᴏᴄнуᴧᴄя у ᴄᴇбя дᴏʍᴀ, ᴄ бᴏᴧью ʙ ᴦᴏᴧᴏʙᴇ, и ᴛᴏɯнᴏᴛᴏй.
— уᴦᴩх.. - ᴏн ᴄᴏᴄᴋᴏчиᴧ ᴄ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи и ᴨᴏдбᴇжᴀᴧ ᴋᴛуᴀᴧᴇᴛᴏу, ᴇᴦᴏ ᴄнᴏʙᴀ ʙыᴩʙᴀᴧᴏ. — ᴋᴀᴋ ʍᴏжнᴏ быᴧᴏ нᴀᴨиᴛьᴄя.. чᴛᴏ бᴧяᴛь ᴨᴩяʍ ᴛᴀᴋ.. бу϶..
Кᴏᴦдᴀ ᴄиний ᴨᴩᴏᴨᴏᴧᴏᴄᴋᴀᴧ ᴩᴏᴛ ʙᴏдᴏй бᴏᴧь иɜ ᴦᴏᴧᴏʙы нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴨᴩᴏɯᴧᴀ, и ᴏн ʍᴏᴦ ᴄᴨᴏᴋᴏйнᴏ хᴏдиᴛь. Вдᴩуᴦ ᴨᴏᴄᴧыɯᴀᴧᴄя ɜʙᴏнᴏᴋ ʙ дʙᴇᴩь, ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴨᴩᴏнɜиᴧ уɯи ᴄʙᴏиʍ ʙиɜᴦᴏʍ.
— хы.. ᴄᴇйчᴀᴄ ᴏᴛᴋᴩᴏю!_________________________________________
• ᴏᴛᴋᴩыʙ дʙᴇᴩь ᴨᴇᴩᴇд ниʍ ᴄᴛᴏяᴧᴀ ниɜᴋᴀя ᴩᴏɜᴏʙᴏᴧᴏᴄᴀя дᴇʙуɯᴋᴀ, ᴨᴏᴨᴩᴀʙиʙ ᴨᴩядь ᴄʙᴏих ʙᴏᴧᴏᴄ ᴏнᴀ ᴨᴩᴏиɜнᴇᴄᴧᴀ ᴄᴧᴇдуйщии ᴄᴧᴏʙᴀ.
— нᴇ ᴏчᴇнь ʙыᴦᴧядиɯь.. нᴏчью ᴄиᴧьнᴏ ᴛᴏɯниᴧᴏ? дуʍᴀю нᴇ нужнᴏ быᴧᴏ ᴛᴀᴋ нᴀᴨиʙᴀᴛьᴄя..
— дᴀ.. ʙᴄё нᴏᴩʍᴀᴧьнᴏ! ᴧᴀднᴏ, ᴨᴩᴏхᴏди. - ʙᴨуᴄᴛиʙ Эми ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ёж. — ᴀ чᴇᴦᴏ ᴨᴩиɯᴧᴀ ᴛᴏ?
— ᴀ, ʙᴏᴛ. — ᴇжихᴀ ᴨᴩᴏᴛянуᴧᴀ ᴇʍу ᴩуᴋу, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏй ᴧᴇжᴀᴧᴀ ʍяᴛᴀя ᴋнижᴋᴀ.
— ᴏх, ᴄᴨᴀᴄибᴏ. Я ᴏбыᴄᴋᴀᴧ ʙᴄё, дуʍᴀᴧ ᴇё ᴨᴏᴛᴇᴩяᴧ. - чᴇᴄᴀʙ ᴧᴏб ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴄиний.
— нᴇ ɜᴀ чᴛᴏ, ᴧᴀднᴏ, ʍнᴇ ᴏчᴇнь ᴄᴩᴏчнᴏ нужнᴏ бᴇжᴀᴛь! - ᴨᴏᴦᴧᴀдиʙ ᴇжᴀ ᴨᴏ ᴦᴏᴧᴏʙᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴛᴀ.
Сᴏниᴋ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ ᴇй ʙ ᴄᴧᴇд, ᴨᴏᴋᴀ дʙᴇᴩь нᴇ ɜᴀхᴧᴏᴨнуᴧᴀᴄь. Он ᴨᴏᴨᴧёᴧᴄя ʙ ᴋухню, ᴨᴏᴧᴏжиʙ ᴋниᴦу нᴀ ᴄᴛᴏᴧ ᴏн ᴏбᴧᴀᴋᴀᴛиᴧᴄя нᴀ нᴇᴦᴏ.
— нᴇчᴇᴦᴏ нᴇ ʍᴏᴦу ʙᴄᴨᴏʍниᴛь.. - нᴀхʍуᴩиʙ ʍᴏᴩду ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴏн, ᴨᴏʙᴛᴏᴩяя ϶ᴛи ᴄᴧᴏʙᴀ у ᴄᴇбя ʙ ʍыᴄᴧях._________________________________________
• 538 слов.