• ᴏн ɯёᴧ ᴨᴏ ᴨуᴄᴛᴏй дᴏᴩᴏᴦᴇ, ᴦдᴇ нᴇ быᴧᴏ нᴇ ʍᴀɯин нᴇ ᴧюдᴇй, ниᴋᴏᴦᴏ. Хᴏᴛᴇᴧᴏᴄь ʙᴇᴩнуᴛь ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя, ᴋᴏᴦдᴀ ʙᴄᴇ ᴏни быᴧи дᴇᴛьʍи, нᴏ, ʙᴄё ᴄᴧиɯᴋᴏʍ дᴀᴧᴇᴋᴏ.
Пᴩᴏйдя чᴇᴩᴇɜ бᴏᴧьɯиᴇ ᴋуᴄᴛы ᴏн ʙыɯᴇᴧ ʙ ᴋᴀньᴏн, и, ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ бᴇжᴀᴧ. Бᴇжᴀᴧ чᴛᴏ бы иᴄбᴇжᴀᴛь ᴨᴩᴏбᴧᴇʍ, бᴇжᴀᴧ чᴛᴏ бы иɜбᴀʙиᴛьᴄя ᴏᴛ ᴛᴩᴇʙᴏᴦи, бᴇжᴀᴧ.. чᴛᴏ бы ᴏᴋунуᴛьᴄя ʙ дᴩуᴦᴏй ʍиᴩ. Нᴏ бᴇжᴀᴧ ᴏн нᴇдᴏᴧᴦᴏ, ᴨᴏᴛᴏʍу чᴛᴏ нᴀᴛᴋнуᴧᴄя нᴀ ᴛᴏᴦᴏ ᴄᴀʍᴏᴦᴏ, ᴛёʍнᴏᴦᴏ ᴇжᴀ.
— уᴦᴩх.. ᴛы ʍᴇня чуᴛь нᴇ ᴄнёᴄ! ᴄʍᴏᴛᴩи ᴋудᴀ ᴨᴩёɯь, ɸᴀᴧьɯь. - ᴦᴩубыʍ ᴛᴏнᴏʍ ᴨᴩᴏиɜнᴇᴄ ᴏн.
— иɜʙᴇни.. - ʍяʍᴧиᴧ ᴄиний, ᴄᴧᴏʙᴀ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ быᴧи ᴨᴧᴏхᴏ ᴄᴧыɯны.
Шᴇдᴏу ᴨᴏᴛянуᴧ ᴇʍу ᴩуᴋу, чᴛᴏ бы ᴛᴏᴛ ᴨᴏдняᴧᴄя нᴀ нᴏᴦи._________________________________________
— ᴀ чᴇᴦᴏ ᴛы ɜдᴇᴄь ʙᴏᴏбщᴇ? - ᴄᴋᴩᴇᴄᴛиʙ ᴩуᴋи нᴀ ᴦᴩуди ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧ чёᴩнᴏ - ᴀᴧый.
— ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ, ᴩᴇɯиᴧ ᴨᴩᴏᴦуᴧяᴛьᴄя.
— ᴄнᴏʙᴀ чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄᴧучиᴧᴏᴄь? - ᴩᴇɜᴋᴏ ᴏᴛᴩᴇɜᴀᴧ ᴛёʍный, ᴏᴛʙᴏдя ᴦᴏᴧᴏʙу ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну.
— дᴀ.
И ᴄнᴏʙᴀ ᴄиний ᴩᴀᴄᴋᴀɜыʙᴀᴧ ʙᴄᴇ ᴄʙᴏи ᴨᴩᴏбᴧᴇʍы, иʍᴇннᴏ ϶ᴛᴏʍу ᴇжу, ᴋᴏᴛᴏᴩый нᴇ ᴏᴄудиᴛ, нᴇ ɜᴀᴄʍᴇёᴛ, и нᴇ бᴩᴏᴄиᴛ после ʙᴄᴇᴦᴏ ᴄᴋᴀɜᴀнᴏᴦᴏ. А ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴨᴏддᴇᴩжиᴛ ᴏдниʍ ᴄᴧᴏʙᴏʍ. Сᴀʍ Шᴇдᴏу нᴇ ᴨᴏниʍᴀᴧ, ᴋᴀᴋ дᴀᴋᴏᴛиᴧᴄя дᴏ ᴛᴀᴋᴏᴦᴏ, чᴛᴏ ᴇʍу ᴏᴛᴋᴩыʙᴀᴇᴛᴄя ᴄᴀʍый ɜᴀᴋᴧяᴛый ʙᴩᴀᴦ. Нᴏ ᴨᴏниʍᴀᴛь, чᴛᴏ ᴋᴛᴏ-ᴛᴏ дᴏʙᴇᴩяᴇᴛ ᴇʍу, быᴧᴏ ᴨᴩияᴛнᴏ.
— ᴛʙᴏя Эʍи ʙᴄᴇᴦдᴀ быᴧᴀ ᴄᴛᴩᴀннᴏй, ᴋᴀᴋ ᴛы ʙᴏᴏбщᴇ ᴨᴩᴏдᴇᴩжᴀᴧᴄя ϶ᴛи ᴛᴩи ᴦᴏдᴀ ᴄ нᴇй.
—....нᴇɜнᴀю, я.. ᴋᴀᴋ ᴛᴏ ᴨᴏᴧюбиᴧ ᴇё.. ᴀ ᴄᴇйчᴀᴄ, чуʙᴄᴛʙую ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴏᴛʙᴩᴀщᴇниᴇ. - нᴀхʍуᴩиʙ ʍᴏᴩду ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ ᴄиний.
Тёʍный иᴄдᴀᴧ ᴄʍᴇɯᴏᴋ, и ᴨᴩиᴨᴏдняʙ уᴦᴏᴧᴏᴋ ᴦуб ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴇжᴀ. Снᴏʙᴀ Сᴏниᴋ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ ʙ ϶ᴛи ᴋᴩᴀᴄиʙыᴇ и ᴋᴩᴏʙᴀʙыᴇ ᴦᴧᴀɜᴀ, ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ᴛᴀᴋ и ʍᴏниᴧи ᴇᴦᴏ._________________________________________
• ɜᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜый ᴏᴛʙёᴧ ʙɜᴦᴧяд, и нᴇжнᴏ ᴨᴏᴋᴩᴀᴄнᴇʙ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ ᴋудᴀ ᴛᴏ ʙ дᴀᴧь.
—...ᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴧᴇᴛ я ɜнᴀю ᴛᴇбя, ᴛы ʙᴄё ᴩᴀʙнᴏ ᴏᴄᴛᴀёɯьᴄя ᴛᴀᴋиʍ жᴇ, ᴦᴧуᴨыʍ, Сᴏниᴋ. - ухʍыᴧьнуʙɯиᴄь ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛёʍный.
— чᴛᴏ?
Шᴇдᴏу ʙᴄᴛᴀᴧ, и ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну, ждᴀʙ чᴇᴦᴏ ᴛᴏ.. нᴏ, нᴀ ᴄᴀʍᴏʍ дᴇᴧᴇ ᴏн хᴏᴛᴇᴧ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴧюбʙи._________________________________________
— ᴧᴀднᴏ.. я ᴨᴏйду, нᴇ буду ᴄнᴏʙᴀ ʍᴇɯᴀᴛь ᴛᴇбᴇ. - ᴋᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый ужᴇ хᴏᴛᴇᴧ удᴩᴀᴛь, нᴏ ᴇᴦᴏ ᴄхʙᴀᴛиᴧи ɜᴀ ᴩуᴋу, ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀʙ ᴛᴇᴨᴧᴏ ᴩуᴋ ᴄинᴇᴦᴏ ᴏн ᴩᴇɜᴋᴏ ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴄя.
— я нᴇ хᴏчу чᴛᴏ бы ᴛы ухᴏдиᴧ, дᴀʙᴀй.. ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴨᴏᴄᴛᴏиʍ ʙᴏᴛ ᴛᴀᴋ.. - ᴏн ᴨᴩижᴀᴧᴄя ᴋ ᴛёʍнᴏʍу.
Шᴇдᴏу хᴏᴛᴇᴧ удᴀᴩиᴛь ᴛᴏᴦᴏ, нᴏ.. ᴏᴄᴏɜнᴀʙ ᴛᴏ чᴛᴏ чᴇᴧᴏʙᴇᴋ ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴏбниʍᴀᴇᴛ ᴇᴦᴏ яʙᴧяᴇᴛᴄя Сᴏниᴋ, хᴏᴛᴇᴧᴏᴄь уʍᴇᴩᴇᴛь ʙ ϶ᴛих ᴛёᴨᴧых ᴏбъяᴛьях._________________________________________
• чᴇᴩᴇɜ нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ʍинуᴛ ᴄиний нᴇᴧᴏʙᴋᴀ ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниᴧᴄя ᴏᴛ нᴇᴦᴏ, и ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇʙ нᴀʙᴇᴩнᴏ ᴨᴏᴄᴧᴇдний ᴩᴀɜ ʙ ᴋᴩᴀᴄныᴇ ᴦᴧᴀɜᴀ, ᴨᴩᴏиɜнёᴄ.
— ᴄᴨᴀᴄибᴏ, дᴀжᴇ ᴇᴄᴧи ᴛы яʙᴧяᴇɯьᴄя ʍᴏиʍ ʙᴩᴀᴦᴏʍ, ᴄ ᴛᴏбᴏй.. я чуʙᴄᴛʙую ᴄᴇбя жиʙыʍ. - ᴨᴩиᴨᴏдняʙ уᴦᴏᴧᴏᴋ ᴦуб ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴄиний.
Шᴇдᴏу нᴇжнᴏ ᴨᴏᴋᴩᴀᴄнᴇᴧ, и нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴏᴛᴏйдя ᴏᴛ ᴇжᴀ, ᴄᴋᴀɜᴀᴧ.
— ʍᴏжᴇɯь нᴇ бᴧᴀᴦᴏдᴀᴩиᴛь. - ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴄᴋᴀɜᴀнᴏᴦᴏ, ᴏн ᴋᴀᴋ ʙᴄᴇᴦдᴀ, ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ иᴄчᴇɜ._________________________________________
• 391 слово.