• нᴀᴄᴛуᴨиᴧᴀ ᴏᴄᴇнь. Хᴏᴧᴏд, дᴏждь, и ᴏᴨᴀʙɯиᴇ ᴧиᴄᴛья ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ᴧижᴀᴧи нᴀ ʍᴏᴋᴩᴏʍ ᴀᴄɸᴀᴧьᴛᴇ, уᴋᴩᴀɯᴀᴧи ϶ᴛу ᴛуᴄᴋᴧую уᴧицу. Ёж нᴇ ᴏчᴇнь ᴧюбиᴧ ϶ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя ᴦᴏдᴀ, нᴏ иʍᴇннᴏ ᴏᴄᴇнью у нᴇᴦᴏ дᴇнь ᴩᴏждᴇния. Ждᴀʙ ᴨᴏɜдᴩᴀʙᴧᴇний ᴏᴛ ᴄʙᴏих дᴩуɜᴇй, ᴏн ᴄидᴇᴧ нᴀ ᴨᴏдᴀᴋᴏниᴋᴇ, ᴨᴏᴇдᴀя ᴛёᴨᴧую ᴧᴀᴨɯу. Рᴏʙнᴏ ʙ дʙᴇнᴀдцᴀᴛь чᴀᴄᴏʙ нᴏчи ᴨᴏᴄыᴨᴀᴧиᴄь ᴄᴏᴏбщᴇния ᴄ днёʍ ᴩᴏждᴇния. Лицᴏ ᴄинᴇᴦᴏ уᴋᴩᴀᴄиᴧᴏᴄь уᴧыбᴋᴏй, и дᴀжᴇ нᴀʍᴏᴋᴧи ᴦᴧᴀɜᴀ. Еʍу ᴨᴩиɯᴧᴏ ᴄᴏᴏбщᴇниᴇ ᴏᴛ нᴇиɜʙᴇᴄᴛнᴏᴦᴏ нᴏʍᴇᴩᴀ, и ᴛᴀʍ быᴧᴏ нᴀᴨиᴄᴀнᴏ " ᴄ днёʍ ᴩᴏждᴇния, Сᴏниᴋ. " быᴧᴏ ʙᴄё ᴩᴀʙнᴏ, ᴏᴛ ᴋᴏᴦᴏ ᴏнᴏ, ᴦᴧᴀʙнᴏᴇ чᴛᴏ ᴄᴀʍᴏʍу ᴄинᴇʍу быᴧᴏ ᴨᴩияᴛнᴏ.
Он ᴩᴀдᴏʙᴀᴧᴄя дᴀжᴇ ʍᴀᴧᴇньᴋᴏʍу ᴨᴏдᴀᴩᴋу, ᴨᴏᴛᴏʍу чᴛᴏ ɜнᴀᴧ, ϶ᴛᴏᴛ ᴨᴏдᴀᴩᴏᴋ ᴏᴛ ʙᴄᴇй дуɯи и ᴧюбʙи ᴋ нᴇʍу._________________________________________
• ʙᴇчᴇᴩᴏʍ ёж ᴄᴏ ᴄʙᴏʍ дᴩуᴦᴏʍ Нᴀᴋᴧɜᴏʍ ɯᴧи ᴨᴏ дᴏʍᴀʍ, и ᴏбᴀ быᴧи ᴨьяны. Ну, ᴀ ᴋᴀᴋ жᴇ, дᴇнь ᴩᴏждᴇнья ʙᴇдь, нᴀᴨиᴛᴄя нᴀдᴏ ʙ ᴧюбᴏʍ ᴄᴧучᴀи, ᴏᴄᴏбᴇннᴏ ᴇхиднᴇ.
— быʙᴀй. - ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴋᴩᴀᴄный, и ᴨᴏᴨᴧёᴧᴄя ᴨᴏ уɜᴋᴏй ᴛᴩᴏᴨинᴋᴇ.
Сᴏниᴋ ᴨᴏʍᴀхᴀᴧ ᴇʍу ᴩуᴋᴏй, и ᴛᴏжᴇ нᴀᴨᴩᴀʙиᴧᴄя ᴋ ᴄʙᴏᴇʍу дᴏʍу._________________________________________
• ᴨᴏдняᴄь ᴨᴏ ᴧиɸᴛу нᴀ ᴛᴩᴇᴛий ϶ᴛᴀж, ᴏн ᴏᴛᴋᴩыᴧ ʙхᴏдную дʙᴇᴩь и ᴨᴩᴏɯёᴧ ʙ нуᴛᴩь ᴋʙᴀᴩᴛиᴩы. Зᴀйдя ʙ ᴋухню ᴏн ᴏбнᴀᴩужиᴧ нᴀ ᴄᴛᴏᴧᴇ чёᴩную ᴋᴏᴩᴏбᴋу, и бᴏᴧьɯᴏй буᴋᴇᴛ ᴋᴩᴀᴄных ᴩᴏɜ, ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ᴄᴛᴏяᴧи ʙ ʙᴀɜᴇ. Он ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴨᴏдᴏɯёᴧ ᴋ ᴄᴛᴏᴧу, и ᴏᴛᴋᴩыᴧ ᴨᴏдᴀᴩᴏᴋ, ʙ нёʍ ᴧᴇжᴀᴧ нᴏʙый ᴛᴇᴧᴇɸᴏн, и ʍᴀᴧᴇньᴋᴀя ᴋᴏᴩᴏбᴏчᴋᴀ ᴄ ᴋᴀнɸᴇᴛᴀʍи. Пьянᴀя ᴦᴏᴧᴏʙᴀ ʙᴏᴄᴨᴩиниᴧᴀ ϶ᴛᴏ ᴋᴀᴋ ᴨᴏдᴀᴩᴏᴋ ᴏᴛ ᴨᴏᴋᴧᴏниᴋᴀ, и ϶ᴛᴏᴛ ᴨᴏдᴀᴩᴏᴋ ᴋᴀᴋ ᴩᴀɜ ᴛᴀᴋи нᴀᴨᴏʍниᴧ ᴇʍу ᴏ ᴛᴏʍ нᴇиɜʙᴇᴄᴛнᴏʍ нᴏʍᴇᴩᴇ.
_________________________________________
• уᴛᴩᴏʍ ᴏн ᴨᴩᴏᴄнуᴧᴄя ᴄ бᴏᴧью ʙ ᴦᴏᴧᴏʙᴇ. Вᴄᴛᴀʙ ᴄ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи ᴏн ᴨᴏᴨᴧёᴧᴄя ʙ ʙᴀнну, чᴛᴏ бы уʍыᴛь ᴄʙᴏи нᴇ ʙыᴄᴨᴀʙɯиᴇᴄя ᴦᴧᴀɜᴀ.
_________________________________________
— уᴦᴩх.. ᴇᴄᴛь хᴏчᴇᴛᴄя.. - ᴏᴛᴋᴩыʙ хᴏᴧᴏдиᴧьниᴋ ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏʍ быᴧᴏ ᴨᴏᴧнᴏ ᴇды, ᴏн ʙɜяᴧ ᴋуᴄᴏчᴇᴋ чиᴧи дᴏᴦᴀ, ᴩᴀɜᴏᴦᴩᴇʙ ᴇᴦᴏ ᴏн быᴄᴛᴩᴏ ɜᴀбᴩᴏᴄиᴧ ᴇᴦᴏ ʙ ᴩᴏᴛ.
Пᴏʙᴇᴩнуʙɯиᴄь ᴋ ᴄᴛᴏᴧу ᴏн ɜᴀʍᴇᴛиᴧ буᴋᴇᴛ ᴨыɯных и ᴋᴩᴀᴄных ᴩᴏɜ, ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ᴛᴀᴋ и нᴀᴨᴏʍинᴀᴧи ᴇʍу ᴦᴧᴀɜᴀ Шᴇдᴏу.
— ᴨᴩияᴛнᴏ.. - ᴨᴏнюхᴀʙ цʙᴇᴛы, ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴏ ᴨᴀхᴧи, ᴛихᴏ ᴨᴩᴏиɜнёᴄ ёж.
В ᴦᴏᴧᴏʙᴇ быᴧ ʙᴏᴨᴩᴏᴄ, ᴏᴛ ᴋᴏᴦᴏ ᴏни?_________________________________________
• ʙдᴩуᴦ ᴨᴏᴄᴧыɯᴀᴧᴄя нᴇ ᴦᴩᴏʍᴋий ᴄᴛуᴋ ʙ дʙᴇᴩь. Пᴏдᴏйдя ᴋ нᴇй ᴏн ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴏᴛᴋᴩыᴧ ᴇё, и уʙидᴇᴧ нᴀ ᴨᴏᴩᴏᴦᴇ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ ᴧучɯᴇᴦᴏ дᴩуᴦᴀ.
— ᴨᴩиʙᴇᴛ, Сᴏниᴋ. Кᴀᴋ ᴨᴩᴏɯёᴧ дᴇнь ᴩᴏждᴇния? и ᴨᴩᴏᴄᴛи ʍᴇня.. ɜᴀ ᴛᴏ чᴛᴏ нᴇ ᴨᴩиɯёᴧ.. ᴄᴀʍ ᴨᴏниʍᴀᴇɯь, дᴇᴧᴀ. - ᴦᴩуᴄнᴏʙᴀᴛыʍ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʍ ᴏᴛᴩᴇɜᴀᴧ ᴧиᴄёнᴏᴋ.
— дᴀ нᴇчᴇᴦᴏ! ᴇᴄᴧи чᴇᴄнᴏ, ᴛᴏ дᴀжᴇ нᴇ чуʙᴄᴛʙуᴇᴛᴄя чᴛᴏ ʍнᴇ дʙᴀдцᴀᴛь. - хихиᴋнуʙ ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴄиний.
— ϶ᴛᴏ ᴛᴏчнᴏ.. ᴄᴏʙᴄᴇʍ нᴇдᴀʙнᴏ ʍы быᴧи ᴇщё ᴛᴇʍи дᴇᴛьʍи. - чᴇᴄᴀʙ ᴦᴏᴧᴏʙу ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴏн._________________________________________
• ᴨᴩᴏɯᴧᴏ чᴇᴛыᴩᴇ дня ᴄ дня ᴩᴏждᴇния ᴇжᴀ. Вᴄᴇ ᴋᴀᴋ ʙᴄᴇᴦдᴀ быᴧи ɜᴀняᴛы ᴄʙᴏиʍи дᴇᴧᴀʍи, ну, и ᴋᴏнᴇчнᴏ у Сᴏниᴋᴀ нᴇ быᴧᴏ ниᴋᴀᴋих дᴇᴧ ᴋᴩᴏʍᴇ ᴛᴏᴦᴏ ᴋᴀᴋ ᴄᴨᴀᴛь. Нᴏ ᴄᴏн ᴛᴀᴋ и нᴇ ᴨᴩихᴏдиᴧ, ᴨᴏᴛᴏʍу чᴛᴏ ɜᴀ нᴏчь ᴏн дᴏʙᴏᴧьнᴏ ʙыᴄᴨᴀᴧᴄя, ʙ ᴏᴛᴧичии ᴏᴛ Тᴇйᴧɜᴀ ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴄᴨᴀᴧ ʙᴄᴇᴦᴏ ᴛᴩи чᴀᴄᴀ. Выйдя нᴀ уᴧицу ёж ᴄнᴏʙᴀ ᴨᴩибᴇжᴀᴧ нᴀ ᴋᴀньᴏн, ʙ нᴀдᴇждᴇ уʙидᴇᴛь ᴛᴀʍ Шᴇдᴏу. Нᴏ ᴇᴦᴏ ᴛᴀʍ нᴇ быᴧᴏ.
_________________________________________
• и ᴋᴏнᴇчнᴏ, ᴄиний нᴀɯёᴧ ᴇᴦᴏ нᴀ ᴛᴏй ᴨᴏᴧянᴇ, ʙ ᴛᴏʍ ᴄᴀʍᴏʍ ᴋᴩᴀᴄиʙᴏʍ ᴧᴇᴄу. Тёʍный ᴄидᴇᴧ и нᴀбᴧюдᴀᴧ ɜᴀ дʙуʍя ᴋᴏᴛᴀʍи, ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ нᴇжиᴧиᴄь дᴩуᴦ ᴄ дᴩуᴦᴏʍ.
— Эᴦᴦʍᴀн! - ᴄ ᴏбᴇᴄᴨᴏᴋᴏиныʍ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʍ ᴋᴩиᴋнуᴧ ɜᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜый, ᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇ уᴨᴀᴧ нᴀ ᴛᴩᴀʙу ᴏᴛ ᴄʍᴇхᴀ, уʙидиʙ чᴛᴏ ᴛёʍный ʙɜдᴩᴏᴦнуᴧ и ᴩᴇɜᴋᴏ ʙᴄᴛᴀᴧ ᴄ ᴨᴏᴧᴀ.
— ᴏчᴇнь ᴄʍᴇɯнᴏ. - ɜᴀᴋᴀᴛиʙ ᴦᴧᴀɜᴀ ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴛᴏᴛ.
— ᴏй.. нᴏᴦᴀ.. - Сᴏниᴋ ᴨᴩиᴛʙᴏᴩиᴧᴄя чᴛᴏ ᴄ ᴇᴦᴏ нᴏᴦᴏй чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄᴧучиᴧᴏᴄь, ᴀ ᴋᴏᴦдᴀ ᴋᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый хᴏᴛᴇᴧ ᴨᴏʍᴏчь ᴇʍу ʙᴄᴛᴀᴛь ᴛᴏ ᴏн ᴨᴩиᴛянуᴧ ᴇᴦᴏ ᴋ ᴄᴇбᴇ, и ᴏни ᴏбᴀ быᴧи ʙниɜу._________________________________________
• 522слова.