• ᴄиний ʙɜдᴩᴏᴦнуᴧ, и ᴄ ᴏᴋᴩуᴦᴧённныʍи ᴦᴧᴀɜᴀʍи ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ Шᴇдᴏу. Он ʍᴇдᴧᴇᴇнᴏ ᴨᴏдᴏɯёᴧ ᴋ ниʍу, ᴨᴩиᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ, ᴄнᴏʙᴀ.
— я ᴧюбᴧю ᴛᴇбя. - ɯёᴨᴏᴛᴏʍ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛᴏᴛ.
И ᴛуᴛ Сᴏниᴋ ᴩᴇɜᴋᴏ ᴨᴩᴏᴄнуᴧᴄя.
— чёᴩᴛ.. - нᴀхуᴄᴩиʙ ᴧицᴏ ᴨᴩᴏбубнᴇᴧ ᴛᴏᴛ. — ʙᴄᴇᴦᴏ ᴧиɯь ᴄᴏн.._________________________________________
• Шᴇдᴏу ᴄидᴇᴧ нᴀ дᴇᴩᴇʙᴇ, и нᴀбᴧюдᴀᴧ ɜᴀ ᴛᴇʍ ᴋᴀᴋ ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴨᴀдᴀюᴛ ᴧиᴄᴛья, ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ᴛᴀᴋ и ᴄᴧᴇᴨиᴧи ᴦᴧᴀɜᴀ ᴄʙᴏиʍ ᴏᴩᴀнжᴇʙыʍ яᴩᴋиʍ ᴄʙᴇᴛᴏʍ.
Вдᴩуᴦ ᴏн ɜᴀʍᴇᴛиᴧ ᴄᴏᴩу, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩый быᴧ Сᴏниᴋ.
— Сᴏниᴋ! ᴨᴩᴏɯу.. ᴨᴩᴏᴄᴛи ʍᴇня, я ᴨᴩᴀʙдᴀ ᴏчᴇнь ᴄиᴧьнᴏ ᴧюбᴧю ᴛᴇбя! - ᴨᴩᴏᴧиʙᴀя ᴄᴧёɜы, ᴋᴩичᴀᴧᴀ ᴩᴏɜᴏʙᴏᴧᴏᴄᴀя ᴇжихᴀ.
— я ужᴇ ʙᴄё ᴄᴋᴀɜᴀᴧ, ᴨᴏжᴀᴧуйᴄᴛᴀ, хʙᴀᴛиᴛ уᴄᴛᴩᴀиʙᴀᴛь ᴏчᴇᴩᴇднᴏй циᴩᴋ.
Вᴄё ϶ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя ᴛёʍный ʙниʍᴀᴛᴇᴧьнᴏ ᴄᴧуɯᴀᴧ ϶ᴛᴏᴛ ᴦᴧуᴨый диᴏᴧᴏᴦ, нᴇᴏᴛᴩыʙᴀя ʙɜᴦᴧяд ᴄ ᴄинᴇᴦᴏ ᴇжᴀ._________________________________________
• ᴄᴨуᴄᴛиʙɯиᴄь ᴏн ʙидᴇᴧ ᴋᴀᴋ ʙ ᴇᴦᴏ ᴄᴛᴏᴩᴏну ɯёᴧ ᴦᴩуᴄᴛный ёж, и ᴏн ᴨᴏчᴛи ʙᴩᴇɜᴀᴧᴄя ʙ ᴛёʍнᴏᴦᴏ, нᴏ ᴏн уᴄᴨᴇᴧ ᴏᴄᴛᴀнᴏʙиᴛь ᴇᴦᴏ.
— ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴄнᴏʙᴀ нᴇ ᴄниᴄи ʍᴇня. - уᴄʍᴇхнуʙɯиᴄь ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴏн.
— !.. ᴀ, ϶ᴛᴏ ᴛы, ᴨᴩᴏᴄᴛи. - ᴏᴛᴩᴇɜᴀᴧ ᴄиний, ᴨᴏᴨᴩᴀʙиʙ ᴋᴩᴀй ʙᴏᴩᴏᴛниᴋᴀ.
— нᴇчᴇᴦᴏ.
И ᴄнᴏʙᴀ, ϶ᴛᴏ ʍᴏᴧчᴀниᴇ, ᴏᴛ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ бᴏᴧᴇᴧи уɯи, и ᴋᴩужиᴧᴀᴄь ᴦᴏᴧᴏʙᴀ. Оᴛ нᴇᴧᴏʙᴋᴏᴄᴛи хᴏᴛᴇᴧᴏᴄь ᴨᴩᴏʙᴀᴧиᴛьᴄя ʙ ᴨᴩᴏᴨᴀᴄᴛь.
— ᴧᴀднᴏ, ᴨᴏᴋᴀ? - ᴨᴩᴏᴛянуʙ нᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇднᴇʍ ᴄᴧᴏʙᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛёʍный, и ужᴇ хᴏᴛᴇᴧ уйᴛи, ᴋᴀᴋ ᴇᴦᴏ ᴏᴄᴛᴀнᴀʙᴧиʙᴀюᴛ.
—...ᴨᴏдᴏжди, я.. ᴦᴩх.. - ᴄиний ᴩᴇɜᴋᴏ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ᴦубы, ʍᴏжнᴏ ᴄᴋᴀɜᴀᴛь.. быʙɯᴇᴦᴏ ʙᴩᴀᴦᴀ.
Шᴇдᴏу ᴩᴀᴄᴋᴩᴀᴄнᴇᴧᴄя, ᴋᴏᴦдᴀ ёж ᴨᴩᴏниᴋ ʙ ᴇᴦᴏ ᴩᴏᴛ. Чᴇᴩᴇɜ нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴄᴇᴋунд ᴛёмный ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴄᴨуᴄᴛиᴧ ᴄʙᴏи ᴩуᴋи ᴇʍу нᴀ бёдᴩᴀ, уᴦᴧубᴧяя ᴨᴏцᴇᴧуй. Сᴏниᴋ ɜᴀᴧᴇɜ ᴄʙᴏиʍи ᴩуᴋᴀʍи ᴋ нᴇʍу ʙ иᴦᴧы, ᴄжиʙᴀя их. Тёʍный ʍыᴋнуᴧ ᴇʍу ᴦубы, ᴋᴏᴦдᴀ ᴄиний ᴄжᴀᴧ ᴇᴦᴏ иᴦᴧы ᴄиᴧьнᴇᴇ._________________________________________
• ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниʙɯиᴄь ᴄиний ᴨᴏᴧᴏжиᴧ ᴄʙᴏю ᴩуᴋу ᴇʍу нᴀ щёᴋу, ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴨᴩᴏиɜнёᴄ.
—....Шᴇдᴏу, ʙᴄё чᴛᴏ ʍᴇжду нᴀʍи быᴧᴏ.. ᴄᴨᴧᴏɯнᴏй ᴏбʍᴀн, и ᴛᴏ.. чᴛᴏ я нинᴀʙидᴇᴧ ᴛᴇбя, ᴛᴏжᴇ быᴧᴏ ᴏбʍᴀнᴏʍ. Я ᴧюбᴧю.. ᴛᴇбя.. - ᴄᴨᴏᴋᴏйныʍ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʍ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴄиний.
Пᴏᴄᴧᴇ дᴏᴧᴦᴏй ᴨᴀуɜы ᴛёʍный ᴩᴇɯиᴧᴄя ʙыдᴀᴛь хᴏᴛь ᴋᴀᴋиᴇ-ᴛᴏ ᴄᴧᴏʙᴀ.
— я.. ᴛᴏжᴇ ᴧюбᴧю ᴛᴇбя.
Их ᴦᴧᴀɜᴀ ᴩᴏʙнᴏ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧи дᴩуᴦ нᴀ дᴩуᴦᴀ. Обᴀ ɜᴀʍᴇᴩᴧи, и ждᴀᴧи ᴏᴛ ᴄᴇбя нᴏʙых дᴇйᴄᴛʙий, нᴏ ʙᴄё ниᴋᴀᴋ нᴇ ᴩᴇɯᴀᴧиᴄь. Сᴏниᴋ ᴩᴀᴄᴄʍᴇяᴧᴄя, и дᴇᴩжᴀᴧᴄя ɜᴀ ᴄʙᴏй жиʙᴏᴛ, ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴛᴀᴋ и ᴨыᴧᴀᴧ бᴀбᴏчᴋᴀʍи.
— уᴦᴩх.. и ᴄнᴏʙᴀ ϶ᴛᴏᴛ ᴄʍᴇх. - ᴦᴩубыʍ ᴛᴏнᴏʍ ᴨᴩᴏиɜнёᴄ ᴛёʍный.
Кᴏнᴇчнᴏ ᴏн ʙᴩᴀᴧ чᴛᴏ ᴄʍᴇх ᴄинᴇᴦᴏ ᴩᴀɜдᴩᴀжᴀᴧ ᴇᴦᴏ, нᴏ.. ᴏн нᴀᴄᴛᴏᴧьᴋᴏ нᴩᴀʙиᴧᴄя ᴇʍу, чᴛᴏ хᴏᴛᴇᴧᴏᴄь ᴏᴦᴧᴏхнуᴛь.
— ʍиᴧᴏ.
— ...ᴛы ʙᴄё ᴩᴀʙнᴏ, ᴛᴀᴋᴏй жᴇ ᴦᴧуᴨый. - ᴨᴩиᴏбняʙ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ ᴧюбиʍᴏᴦᴏ ɜᴀ ᴛᴀᴧию ᴄᴋᴀɜᴀᴧ чёᴩнᴏ - ᴀᴧый.
И ᴄнᴏʙᴀ, ᴏни ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧиᴄь._________________________________________
' - 𝒔𝒊𝒍𝒍𝒚.. '' - ᴦᴧуᴨый.. '
• 353 слова.
фанфик закочен. Мне кажется что это тупо заканчивать фанфик на таких интересных моментах, но идей вообще нет. Так что, просто скажу, спасибо всем кто читал это, и спасибо за поддержку. 💓