𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 7. \\враги? или всё же..

441 28 1
                                    

• ᴄиний ʙᴄё дуʍᴀᴧ, ᴦдᴇ ʍᴏᴦᴧᴀ быᴛь ᴇᴦᴏ ᴨᴏдᴩуᴦᴀ. Он ᴨᴩᴏʙᴇᴩиᴧ ʙᴄᴇ ᴇё ᴧюбиʍыᴇ ʍᴇᴄᴛᴀ, ᴇё дᴀжᴇ нᴇ быᴧᴏ ʙ ᴄᴀду.
— дᴀ ᴋудᴀ ᴛы ʍᴏᴦᴧᴀ дᴇᴛьᴄя..?
Он ɜᴀʍᴇᴛиᴧ Нᴀᴋᴧɜᴀ, ᴋᴏᴛᴏᴩый чᴛᴏ-ᴛᴏ буᴩнᴏ ᴏбᴄуждᴀᴧ ᴄ Руж.

_________________________________________

• ʙᴇчᴇᴩᴏʍ ᴏни ᴛᴀᴋ и нᴇ ᴏᴛыᴄᴋᴀᴧи Рᴏуɜ. Синий ᴦᴩуᴄᴛиᴧ, и хᴏᴛᴇᴧ ᴨᴧᴋᴀᴛь ᴏᴛ ᴛᴏᴦᴏ чᴛᴏ нᴀʙᴇᴩнᴏ бᴏᴧьɯᴇ нᴇ уʙидиᴛ ᴄʙᴏю ᴨᴏдᴩуᴦу. Он ʙыɯᴇᴧ нᴀ уᴧицу, чᴛᴏ бы нᴇʍнᴏжᴋᴀ ᴨᴩᴏᴦуᴧяᴛьᴄя. Быᴧᴏ ᴛᴇʍнᴏ, ᴄᴋᴏᴩᴏ нᴀᴄᴛуᴨиᴛ нᴏчь, и будᴇᴛ ᴨᴏᴩᴀ ᴄᴨᴀᴛь, нᴏ нᴀʙᴇᴩнᴏ ёж нᴇ уᴄнёᴛ ᴄᴇᴦᴏдня. Он ᴄᴛᴏяᴧ ʙᴏɜᴧᴇ ʙхᴏдᴀ ʙ ᴨᴏдъᴇɜд, и ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ дʙух ᴄᴏбᴀᴋ, ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ʍиᴩнᴏ ᴄᴨᴀᴧи.
— будᴇɯь? - ʙдᴩуᴦ иɜ нᴇ ᴏᴛ ᴋудᴀ ᴨᴏяʙиᴧᴄя Шᴇдᴏу, и ᴨᴩᴏᴛянуᴧ ᴇʍу ᴄиᴦᴀᴩᴇᴛу.
— нᴇᴛ.. я нᴇ ᴋуᴩю. - ᴄᴧᴀжиʙ ᴩуᴋи нᴀ ᴦᴩудь ᴨᴩᴏʍяʍᴧиᴧ ᴄиний.
— ᴨᴏняᴛнᴏ. - ᴄдᴇᴧᴀʙ ɜᴀᴛяᴦ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛᴏᴛ. И ʙыдᴏхнуʙ ᴨᴩᴏиɜнёᴄ ᴄᴧᴇдуйщиᴇ. — чᴇᴦᴏ ᴄᴛᴏиɯь ᴛуᴛ? ᴋᴏᴦᴏ ᴛᴏ ждёɯь?
— нᴇᴛ, ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ʙыɯᴇᴧ. - ёж ᴄᴇᴧ нᴀ ᴧᴀʙᴏчᴋу, ᴋᴏᴛᴏᴩᴏя быᴧᴀ ᴩядᴏʍ ᴄ дʙᴇᴩью ʙ ᴨᴏдъᴇɜд. Тёʍный ᴄᴇᴧ ᴩядᴏʍ.
— у ᴛᴇбя чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄᴧучиᴧᴏᴄь? - ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇʙ ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴛᴏᴛ.
— ....Эʍи, ᴨᴩᴏᴨᴀᴧᴀ.. ᴇё ниᴦдᴇ нᴇᴛ.. ᴋᴀᴋ.. - у ᴄинᴇᴦᴏ нᴀ ᴦᴧᴀɜᴀх ᴨᴏяʙиᴧиᴄь ᴄᴧёɜы, ᴏн ᴩᴇɜᴋᴏ ᴏᴛʙᴇᴩнуᴧᴄя и нᴀчᴀᴧ ʙыᴛиᴩᴀᴛь их, нᴏ ᴏᴛ ϶ᴛᴏᴦᴏ ᴏни ᴨᴏᴧиᴧиᴄь ᴇщё бᴏᴧьɯᴇ.
— ʍᴏжᴇɯь нᴇ ᴄᴋᴩыʙᴀᴛь, ᴇᴄᴧи ᴛы ᴨᴩᴏᴨᴧᴀчᴇɯьᴄя ᴄᴛᴀнᴇᴛ ᴧᴇᴦчᴇ. - ʙᴄᴛᴀʙ ᴄ ᴧᴀʙᴏчᴋи ᴛёʍный ужᴇ хᴏᴛᴇᴧ уйᴛи, нᴏ ᴇᴦᴏ ᴏбняᴧи ᴄɜᴀди, и нᴇ дᴀʙᴀᴧи дʙинуᴛьᴄя.
— ᴏᴄᴛᴀньᴄя.. - ᴨᴩижиʍᴀя ʙᴄё ᴄиᴧьнᴇᴇ ᴋ ᴄᴇбᴇ Шᴇдᴏу, ʍяʍᴧиᴧ ᴄиний.

_________________________________________

• ᴨᴩᴏɯᴧᴏ ᴏᴋᴏᴧᴏ дʙух ʍинуᴛ, у Сᴏниᴋᴀ ᴨᴩᴏᴨᴀᴧᴏ жᴇᴧᴀния ᴨᴧᴀᴋᴀᴛь, ᴏн ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴏᴛᴨуᴄᴛиᴧ Шᴇдᴏу, у ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ нᴇʍнᴏᴦᴏ быᴧи ʙидны ᴩуʍянᴀ.
— иɜʙᴇни.. я ɜнᴀю чᴛᴏ ʍы ʙᴩᴀᴦи, и чᴛᴏ ʍнᴇ нᴇ ᴄᴛᴏиᴧᴏ ᴨᴩиᴋᴀᴄᴀᴛьᴄя ᴋ ᴛᴇбᴇ.
— дᴀ, ᴛы ᴨᴩᴀʙ, бᴏᴧьɯᴇ нᴇ ᴛᴩᴏᴦᴀй ʍᴇня. - ᴦᴩубᴏʙᴀᴛыʍ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʍ ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ ᴛᴏᴛ.
— ᴄнᴏʙᴀ ʙᴇдёɯь ᴄᴇбя ᴋᴀᴋ ᴩᴇбёнᴏᴋ.
— ɜᴀʍᴏᴧчи, ɸᴀᴧьɯиʙᴋᴀ. - ᴨᴏʙᴇᴩнуʙɯиᴄь ʙᴄᴇʍ ᴛᴇᴧᴏʍ ᴋ ᴇжу, ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛёʍный.
— хᴀхᴀ. Лᴀднᴏ, нᴇ ᴨыхᴛи. - хихиᴋᴀя ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴛᴏᴛ.
— уᴦᴩх.. ᴄ ᴋᴀждыʍ ᴩᴀɜᴏʍ ᴛы нᴀчᴇнᴀᴇɯь ᴩᴀɜдᴩᴀжᴀᴛь ʙᴄё бᴏᴧьɯᴇ и бᴏᴧьɯᴇ! - ʙɜяʙɯиᴄь ɜᴀ ᴦᴏᴧᴏʙу ᴩуᴋᴏй, будᴛᴏ ᴏнᴀ бᴏᴧᴇᴧᴀ, ᴨᴩᴏᴩычᴀᴧ ёж.
Сᴏниᴋ ᴄʍᴇяᴧᴄя ᴏᴛ ᴀᴦᴩᴇᴄᴄиʙнᴏᴦᴏ ᴨᴏʙᴇдᴇния ᴛёʍнᴏᴦᴏ. Тᴏᴛ ɜᴀʍᴀхнуᴧᴄя нᴀ нᴇᴦᴏ, нᴏ ᴄиний быᴄᴛᴩᴏ ᴏᴨуᴄᴛиᴧᴄя нᴀ ᴋᴏᴩᴛᴏчᴋи, и ᴛёʍный ᴨᴩᴏʍᴀɜᴀᴧ.
— ᴦᴩᴩ.. - ᴋᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый ᴏᴛʙᴇᴩнуᴧᴄя ᴏᴛ нᴇᴦᴏ, и ᴏᴄᴋᴀᴧиᴧ ɜᴧую ʍᴏᴩду.
Сᴏниᴋ ᴀᴋуᴩᴀᴛнᴏ ʙɜяᴧ ᴇᴦᴏ ɜᴀ ᴩуᴋу, ᴛёʍный ᴩᴇɜᴋᴏ ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴄя, и ᴄиний ᴏбняᴧ ᴇᴦᴏ, ᴄнᴏʙᴀ.
— ɜᴀчᴇʍ ᴛы ϶ᴛᴏ дᴇᴧᴀᴇɯь!?
— ᴀ ᴛы.. ᴩᴀɜʙᴇ нᴇ ᴨᴏʍниɯь, ᴋᴀᴋ ᴨыᴛᴀᴧᴄя ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴛь ʍᴇня? - ᴇхиднᴏ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴏн.
Шᴇдᴏу ɜᴀʍᴇᴩ, и ᴩᴀᴄɯиʙ ᴦᴧᴀɜᴀ ᴏᴛʙᴇᴩнуᴧ ᴦᴏᴧᴏʙу, ᴇᴦᴏ ᴧицᴏ быᴧᴏ ʙᴄё ᴋᴩᴀᴄнᴏᴇ. — ʍ? - ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниʙɯиᴄь ᴏᴛ ᴩᴀᴄᴋᴩᴀᴄнᴇʙɯиᴦᴏᴄя ᴇжᴀ, ʍыᴋнуᴧ ɜᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜый.

_________________________________________

— ᴛы ᴄᴛᴇᴄняᴇɯьᴄя? - ухʍᴇᴧьнуʙɯиᴄь ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴄиний.
Шᴇдᴏу нᴀбᴩᴏᴄиᴧᴄя нᴀ нᴇᴦᴏ, ᴨᴏʙᴀᴧиʙ ᴏн удᴀᴩиᴧ ᴇᴦᴏ ᴋуᴧᴀᴋᴏʍ ᴨᴏ ᴧицу, ᴄхʙᴀᴛиʙ ɜᴀ ɯᴇю, ᴏн ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴛᴏ ᴋᴀᴋ ᴄиний иɜʍучинᴏ ᴄᴛᴏнᴀᴇᴛ и откашливается, и ᴨыᴛᴀᴇᴛᴄя убᴩᴀᴛь ᴩуᴋу ᴛёʍнᴏᴦᴏ ᴄᴏ ᴄʙᴏᴇй ɯᴇи. Кᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый ᴄхʙᴀᴛиᴧ ᴛᴏᴦᴏ ɜᴀ ᴩуᴋи, ᴏᴄʙᴏбᴏдиʙ ɯᴇю.
— ᴀᴦᴩх.. бᴏᴧьнᴏ..
Вɜдᴩᴏᴦнуʙ ᴛёʍный ᴩᴇɜᴋᴏ ᴏᴛᴨуᴄᴛиᴧ ᴇᴦᴏ, и ʙᴄᴛᴀᴧ нᴀ нᴏᴦи.
Синий ᴏᴛᴋᴀɯᴧиʙᴀᴧᴄя, ᴨᴏᴋᴀ чёᴩнᴏ - ᴀᴧый ᴄᴛᴏяᴧ и ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ʙᴄё ϶ᴛᴏ.
— ɸᴀᴧьɯиʙᴋᴀ.
— хᴀхᴀ, ᴀ ᴛы ʙᴄё ниᴋᴀᴋ нᴇ уᴄᴨᴏᴋᴏиɯьᴄя.
Шᴇдᴏу ᴩыᴋнуᴧ нᴀ нᴇᴦᴏ, и ʙᴄё ᴛᴀᴋи ᴨᴩᴏᴛянуᴧ ᴩуᴋу. Сᴏниᴋ ʙᴄᴛᴀᴧ и ᴏᴛᴩяхнуᴧᴄя.
— ʙᴄё нᴏᴩʍᴀᴧьнᴏ? - ᴨᴏчᴇᴄᴀʙ ɜᴀᴛыᴧᴏᴋ ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴏн.
— ʙᴨᴏᴧнᴇ. - ᴛᴀᴋ жᴇ уᴧыбᴀяᴄь ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴄиний.
— я, ᴋᴀжᴇᴛᴄя ᴄᴧиɯᴋᴏʍ ᴨᴏᴦᴀᴩᴇчиᴧᴄя.
— ᴛы иɜдᴇʙᴀᴇɯьᴄя? ʙ ᴛᴏᴛ ᴩᴀɜ ᴛы чуᴛь ʍнᴇ ᴦᴏᴧᴏʙу нᴇ ᴨᴩᴏбиᴧ.
Шᴇдᴏу уᴄʍᴇхнуᴧᴄя, и ᴨᴏдняʙ ᴋᴏнчиᴋ ᴦуб ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ɜᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜᴏᴦᴏ.
— ʙᴩᴀᴦи ʍы иᴧи нᴇᴛ, нᴏ я ʙᴄё ᴩᴀʙнᴏ ʍᴏᴦу ᴨᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴛь ᴄ ᴛᴏбᴏй ᴏ ᴨᴩᴏбᴧᴇʍᴀх, Сᴏниᴋ.
Сᴀʍ ᴄиний нᴇ ᴏжидᴀᴧ ᴛᴀᴋих ᴄᴧᴏʙ ᴏᴛ Шᴇдᴏу, и ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ нᴇᴦᴏ ᴄ нᴇдᴏᴨᴏниʍᴀниᴇ. И ᴋᴏᴦдᴀ ᴏн хᴏᴛᴇᴧ чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄᴨᴩᴏᴄиᴛь, ᴛᴏ ᴛёʍный ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ нᴀᴨᴩᴏᴄᴛᴏ иᴄчᴇɜ.

_________________________________________

























• 543 слова.

- 𝑠𝑖𝑙𝑙𝑦..'Место, где живут истории. Откройте их для себя