— ᴛᴏᴧьᴋᴏ и ʙᴇᴩиᴛь ᴛᴀᴋиʍ ɸᴀᴧьɯиʙᴋᴀʍ. - нᴀдʙиᴄᴀя нᴀд ᴄиниʍ бубнᴇᴧ ᴏн.
Сᴏниᴋ ᴩᴀᴄᴄʍᴇяᴧᴄя, и ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴨᴩᴏʙёᴧ ᴄʙᴏᴇй ᴩуᴋᴏй ᴨᴏ ᴩуᴋᴇ ʙᴩᴀᴦᴀ. Шᴇдᴏу быᴄᴛᴩᴏ ʙᴄᴛᴀᴧ, будᴛᴏ и нᴇ ɜᴀʍᴇᴛиᴧ дᴇйᴄᴛʙий ɜᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜᴏᴦᴏ.
— ʍнᴇ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄᴋучнᴏ, ᴀ ᴋᴏᴦдᴀ ᴛы ɜᴧиɯᴄя ʍнᴇ ᴄᴛᴀнᴏʙиᴛᴄя ᴄʍᴇɯнᴏ нᴀбᴧюдᴀᴛь ɜᴀ ᴛʙᴏиʍ ᴋᴩᴀᴄныʍ ᴏᴛ ɜᴧᴏᴄᴛи ᴧицᴏʍ. - хихиᴋᴀя ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴄиний.
— ᴩᴀɜ ᴄᴋучнᴏ, ᴛᴏ иди ᴋ ᴄʙᴏиʍ дᴩуɜьяʍ, ᴩᴀɜʙᴇ ʍы нᴇ ʙᴩᴀᴦи ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ᴦᴏᴛᴏʙы ʙыᴩʙᴀᴛь дᴩуᴦ дᴩуᴦу ᴦᴏᴧᴏʙы? - ᴄᴋᴩᴇᴄᴛиʙ ᴩуᴋи нᴀ ᴦᴩуди, ᴦᴩубыʍ ᴛᴏнᴏʍ ᴨᴩᴏиɜнᴇᴄ ᴛёʍный.
Синий ʍᴏᴧчᴀ ᴨᴏдᴏɯёᴧ ᴋ ниʍу, ᴨᴏᴧᴏжиʙ ᴄʙᴏю ᴩуᴋу ᴇʍу нᴀ ᴨᴧᴇчᴏ ᴏн ᴄᴋᴀɜᴀᴧ.
— дуʍᴀю, ʍы нᴇ ʙᴄᴇᴦдᴀ ʍᴏжᴇʍ быᴛь ʙᴩᴀᴦᴀʍи.
—....ᴦᴧуᴨый ёж, и ᴦᴧуᴨыᴇ ᴄᴧᴏʙᴀ. Вᴩᴇʍя идёᴛ, ᴀ ᴛы ʙᴄё ниᴋᴀᴋ нᴇ ʍᴇняᴇɯьᴄя. - уᴄʍᴇхнуᴧᴄя ᴛᴏᴛ.
— ᴀ ᴛы ʙᴄё ᴛᴀᴋᴏй жᴇ ᴦᴩубый, и ɜᴧᴏй. - ᴄᴨуᴄᴛиʙ ᴄʙᴏю ᴩуᴋу ᴄ ᴇᴦᴏ ᴨᴧᴇчᴀ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴄиний.
— ᴛᴀᴋᴏʙᴀ ʍᴏя нᴀᴛуᴩᴀ.
Диᴀᴧᴏᴦ ɜᴀᴋᴏнчᴇн, ᴏбᴀ нᴇ ɜнᴀᴧи чᴛᴏ ᴦᴏʙᴏᴩиᴛь, и ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧи, ᴋудᴀ ᴛᴏ, чᴛᴏ бы нᴇ ᴨᴇᴩᴇᴄᴇᴋᴀᴛьᴄя ʙɜᴦᴧядᴀʍи. Нᴏ ᴨᴩиᴄᴛᴀᴧьный ʙɜᴦᴧяд ᴄинᴇᴦᴏ ᴇжᴀ ᴨᴇᴩᴇнёᴄᴄя нᴀ Шᴇдᴏу, и ᴛᴀᴋ жᴇ ʙниʍᴀᴛᴇᴧьнᴏ ᴏᴄʍᴀᴛᴩиʙᴀᴧ ᴇᴦᴏ.
— ᴛы хᴏчᴇɯь чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄᴋᴀɜᴀᴛь? - ᴩᴇɜᴋᴏ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛёʍный, ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴨᴏʙᴇᴩнуʙ ᴦᴏᴧᴏʙу нᴀ Сᴏниᴋᴀ.
— нᴇᴛ.
—...ᴛᴏᴦдᴀ чᴛᴏ ᴛᴀᴋ ᴄʍᴏᴛᴩиɯь?
Пᴩᴏɯᴧᴀ нᴇ бᴏᴧьɯᴀя ᴨᴀуɜᴀ, и ᴛуᴛ ᴄинᴇʍу ᴨᴩиɯᴧᴏ ᴄᴏᴏбщᴇниᴇ нᴀ ᴋᴀʍуниᴋᴀᴛᴏᴩ, ᴏ ᴛᴏʍ чᴛᴏ нᴀ них ᴋᴀᴋ ʙᴄᴇᴦдᴀ, и ᴄнᴏʙᴀ нᴀᴨᴀᴧ дᴏᴋᴛᴏᴩ.
— ʍнᴇ ᴨᴏᴩᴀ!_________________________________________
• бᴏй ᴨᴩᴏɯёᴧ ᴏᴛᴧичнᴏ, иɜуʍᴩуды хᴀᴏᴄᴀ ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ быᴧи у Эᴦᴦʍᴀнᴀ ᴛᴇᴨᴇᴩь ʙ бᴇɜᴏᴨᴀᴄнᴏᴄᴛи.
— ʙᴄё ᴏᴛᴧичнᴏ, нᴏ ᴋᴀжᴇᴛᴄя ʍᴏй Тᴀᴩнᴀдᴏ ᴩᴀɜбᴏᴧᴄя ʙ ᴛᴩᴇбᴇɜᴦи.. - ᴄ ᴋᴀᴨᴇᴧьᴋᴏй ᴦᴩуᴄᴛи ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧ дʙух-хʙᴏᴄᴛый ᴧиᴄ.
— нᴇчᴇᴦᴏ! ᴛы ᴇᴦᴏ ᴨᴏчиниɯь, и будᴇᴛ ᴋᴀᴋ нᴏʙᴇньᴋий.
— нᴏ ᴏн ᴄᴦᴏᴩᴇᴧ.
—...._________________________________________
• нᴏчью ᴄинᴇʍу ᴄнᴏʙᴀ ᴨиᴄᴀᴧ нᴇиɜʙᴇᴄᴛный нᴏʍᴇᴩ.
ᴨᴇᴩᴇᴨиᴄᴋᴀ.
нᴇиɜʙᴇᴄᴛᴇн.
ᴨᴩиʙᴇᴛ.
²³∙³³нᴇиɜʙᴇᴄᴛᴇн.
ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧиᴄь
ᴩᴏɜы?
²³∙³³Sᴏniᴄ.
ᴨᴩиʙᴇᴛ?
дᴀ, ᴩᴏɜы ᴏчᴇнь
ᴋᴩᴀᴄиʙыᴇ. А..
ʍᴏжнᴏ уɜнᴀᴛь ᴋᴛᴏ
ʙы?
²³∙³⁴_________________________________________
• ᴇʍу ниᴋᴛᴏ нᴇ ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ. Сᴏниᴋу ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴏᴄь ϶ᴛᴏ ᴄᴛᴩᴀнныʍ, ᴄнᴀчᴀᴧᴀ нᴇиɜʙᴇᴄᴛныᴇ нᴏʍᴇᴩᴀ, ᴨᴏᴛᴏʍ ᴨᴏдᴀᴩᴋи ᴏᴛ нᴇ ᴨᴏйʍи ᴋᴏᴦᴏ. У ᴄинᴇᴦᴏ ᴨᴩᴏбᴇжᴀᴧи ʍуᴩᴀɯᴋи, ᴏᴛ ʍыᴄᴧᴇй чᴛᴏ ϶ᴛᴏ ʍᴏᴦ быᴛь ᴏдᴇᴩжиʍый ɸᴀнᴀᴛ, ᴄᴛᴀᴧᴋᴇᴩ, иᴧи ʙᴏᴏбщᴇ ʍᴀньяᴋ.
Нᴏ ʍыᴄᴧи ᴄбиᴧ ᴄᴏн._________________________________________
• ᴛёʍнᴏʍу ᴄниᴧᴄя ᴄᴏн, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏʍ быᴧᴏ нᴇ ᴄᴀʍᴏᴇ ᴧучɯᴇᴇ. Вᴏ ᴄнᴇ, быᴧ Сᴏниᴋ, и Мᴀᴩия..
Шᴇдᴏу нᴇ ɜнᴀᴧ, ᴋᴏᴦᴏ ʙыбᴩᴀᴛь.. ʙᴇдь ᴧюбиᴧ ᴏбᴏих, и ᴋᴏᴦᴏ ᴄиᴧьнᴇᴇ, нᴇ ɜнᴀᴧ.
Кᴏᴦдᴀ нᴏжь ʙᴏɯёᴧ ʙ Мᴀᴩию, ёж ᴩᴇɜᴋᴏ ᴨᴩᴏᴄнуᴧᴄя и нᴀчᴀᴧ ᴦᴧᴏᴛᴀᴛь ʙᴏɜдух. Сᴧёɜы ᴧиᴧиᴄь ʙᴏдᴏᴨᴀдᴏʍ, ϶ᴛᴏᴛ ᴄᴏн ᴄниᴧᴄя ᴇʍу ᴋᴀждую нᴏчь, и ᴏн ниᴋᴀᴋ нᴇ ʍᴏᴦ иɜбᴀʙиᴛьᴄя ᴏᴛ нᴇᴦᴏ._________________________________________
• ᴛёʍный ᴩᴇɯиᴧ ʙыйᴛи нᴀ уᴧицу, и нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴨᴩᴏᴦуᴧяᴛьᴄя. Пᴏ ᴨуᴛи ᴏн нᴀᴛᴋнуᴧᴄя нᴀ ᴋᴀᴋᴏᴦᴏ ᴛᴏ.
— ᴏй, иɜʙᴇни, ʙᴄᴛᴀ.. - нᴇ уᴄᴨᴇʙ дᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴛь ᴄиний ɜᴀʍᴇᴛиᴧ чᴛᴏ нᴀ нᴇᴦᴏ нᴀᴛᴋнуᴧᴄя Шᴇдᴏу. А ᴋᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый ɜᴀʍᴇᴛиᴧ ᴇᴦᴏ.
— ᴛы ᴨᴩᴇᴄᴧᴇдуᴇɯь ʍᴇня? - уᴄʍᴇхнуʙɯиᴄь ᴨᴩᴏбубнᴇᴧ ᴄиний.
— ᴛᴏᴛ жᴇ ᴄᴀʍый ʙᴏᴨᴩᴏᴄ хᴏᴛᴇᴧ ɜᴀдᴀᴛь я. - ᴩычᴀ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴏн.
— ᴧᴀднᴏ, ᴏᴛʙᴇчу. Я ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ — ᴄᴛᴏяᴧ ᴛуᴛ. И ᴨᴩиɯёᴧ ᴛы. - хихиᴋнуʙ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ёж.
— ᴀ я ɯёᴧ ᴄʙᴏᴇй дᴏᴩᴏᴦᴏй.
—...ᴀ ᴛы чᴇᴦᴏ ʙᴏᴏбщᴇ нᴏчью ᴛуᴛ?
— я ужᴇ ᴏᴛʙᴇчᴀᴧ нᴀ ᴛᴀᴋᴏй ʙᴏᴨᴩᴏᴄ. А ᴛы?
— жду ᴋᴏᴇ ᴋᴏᴦᴏ. - ᴄᴧᴏжиʙ ᴩуᴋи нᴀ ᴨᴏᴇᴄᴇ ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ ᴄиний.
— яᴄнᴏ. Ну, я ᴨᴏйду.
— ᴄᴛᴏй. - ᴏн ᴄхʙᴀᴛиᴧ ᴇᴦᴏ ɜᴀ ᴩуᴋу. — я жду, ᴛᴇбя._________________________________________
— чᴛᴏ.?
Синий ᴏᴛʙёᴧ ᴦᴏᴧᴏʙу, и нᴇжнᴏ ᴨᴏᴋᴩᴀᴄнᴇᴧ.
— я.. ну.. - нᴇᴩʙнᴏ ᴏᴛᴨуᴄᴛиʙ ᴇᴦᴏ ᴩуᴋу ʍяʍᴧиᴧ Сᴏниᴋ.
— ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄᴋᴀжи, чᴛᴏ хᴏᴛᴇᴧ.
Кᴩᴀᴄныᴇ ᴦᴧᴀɜᴀ ᴨᴩᴏжиᴦᴀᴧи ᴇᴦᴏ ʙɜᴦᴧядᴏʍ, и нᴇ дᴀʙᴀᴧи дʙинуᴛьᴄя. Шᴇдᴏу ʙɜяᴧ ᴇᴦᴏ ᴩуᴋу ᴏбᴩᴀᴛнᴏ ʙ ᴄʙᴏю, ᴄʙᴏбᴏднᴏй ᴩуᴋᴏй ᴏн ᴏбхʙᴀᴛиᴧ ᴇᴦᴏ ᴛᴀᴧию. Сᴏниᴋ дᴀжᴇ нᴇ ɜᴀʍᴇᴛиᴧ ϶ᴛᴏᴦᴏ, ᴏн ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ, ʙ ᴇᴦᴏ ᴦᴧᴀɜᴀ.
Тёʍный ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧ ᴋᴀᴋ их ᴦубы ᴄᴏᴨᴩиᴋᴀᴄнуᴧиᴄь, и нᴇ ᴨᴇᴩʙый ᴩᴀɜ, ᴏн цᴇᴧуᴇᴛ ᴇᴦᴏ. Кᴏᴦдᴀ ᴄиний ᴨᴩиᴏбняᴧ ᴇᴦᴏ, ᴛᴏ их яɜыᴋи ʙᴄᴛᴩᴇᴛиᴧиᴄь.
Пᴏцᴇᴧуй быᴧ дᴏᴧᴦий, ᴏбᴏиʍ нᴇ хᴏᴛᴇᴧᴏᴄь ᴏᴛᴄᴛᴩᴀняᴛьᴄя, хᴏᴛᴇᴧᴏᴄь бᴏᴧьɯᴇ ᴛᴇᴨᴧᴀ, и нᴇжных ᴏбъяᴛий._________________________________________
• ʙдᴩуᴦ ᴛёʍный ᴩᴇɜᴋᴏ ᴏᴛᴋᴩыᴧ ᴦᴧᴀɜᴀ, и ᴩᴀᴄᴋᴩᴀᴄнᴇᴧᴄя, ᴋᴏᴦдᴀ ᴨᴏняᴧ чᴛᴏ ᴄнᴏʙᴀ цᴇᴧуᴇᴛ ϶ᴛᴏᴦᴏ ᴇжᴀ, нᴏ.. ᴏн бᴏᴧьɯᴇ нᴇ ᴏᴛᴄᴛᴩᴀняᴧᴄя, ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ ᴄᴀʍ хᴏᴛᴇᴧ, ϶ᴛᴏᴦᴏ.
Пᴩᴏɯᴧᴏ ᴏᴋᴏᴧᴏ ʍинуᴛы, и ᴏбᴀ ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниʙɯиᴄь ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧи дᴩуᴦ дᴩуᴦу ʙ ᴦᴧᴀɜᴀ, будᴛᴏ хᴏᴛᴇᴧи чᴇᴦᴏ ᴛᴏ ᴄᴋᴀɜᴀᴛь, нᴏ ᴛᴀᴋ и нᴇ ᴩᴇɯᴀᴧиᴄь.
— я ʙинᴏʙᴀᴛ.. ᴨᴩᴏᴄᴛи чᴛᴏ ᴄдᴇᴧᴀᴧ ϶ᴛᴏ, ᴛᴇбᴇ.. нᴀвᴇᴩнᴏ ᴨᴩᴏᴛиʙнᴏ.. - бубнᴇᴧ ᴄиний, ᴏᴛᴨуᴄᴋᴀя ᴩуᴋу ᴛёʍнᴏᴦᴏ.
— нᴇᴛ, ʍнᴇ.. быᴧᴏ ᴨᴩияᴛнᴏ._________________________________________
• 615 слов.