Tanec nás dostal na ďalší level

40 0 0
                                    

Bol pondelok a my sme natáčali cover na pesničku Red Lights od Stray kids. Nejakým spôsobom som dostala tanec Chana. Moja najlepšia kamarátka dostala tanec Hyunjina. Natáčali sme video na náš kanal- Stars. Väčšinou sme natáčali coveri na K-pop. Najviac na Twice, Stray kids a Blackpink. Náš kanál má 5 mil. odberateľov takže všetko musí byť dokonalé.

Dotočili sme a zrazu som dostala správu od nášho šéfa Keď som si ju prečítala skoro som odpadla.
Správa: "Dobrý večer Lea len som chcel oznámiť že zajtra odlietate do Kórei." Hneď som mu zavolala: "Dobrý večer pán Lee len som sa chcela opýtať prečo odlietame." Bola som nervózna ani neviem prečo. "Dobrý večer pani Lineová. Dostal som veľmi výhodnú ponuku od šéfa JYP Entertainmentu a prijal som ju. Pôjdete tam na rok budete sa tam učiť tancovať a možno aj spievať. Letenky máte zaplatené zajtra ráno odlietate vy, Stephanie a Viktória. Držím palce."

Stratila som všetky slová teraz len to treba povedať Viktórii a Stephanie. Prišla som k ním a začala som. "Baby neviem či sa vám to bude páčiť ale náš najlepší🙄 šéf nás posiela do Kórei aby sme sa naučili tancovať a spievať."

Chvíľu bolo ticho. Začala som sa báť.

Ale zrazu Stephanie začala kričať od radosti a Viktória bola v šoku. Stephanie už dlhšie chcela niekam vycestovať a splnilo sa jej to.

Prišli sme na ibu. Všetky 3 bývame v rovnakej izbe už asi 4 roky. Viktória je najmladšia. Je pre mňa ako mladšia sestra a Stephanie ako staršia sestra. Súrodencov nemám veľká škoda. Zabalili sme si kufre a išli sme spať.

Autorka: Ahojte toto je moja prvá časť môjho príbehu dúfam že sa bude páčiť. Plánujem zverejňovať každý deň jednu alebo dve kapitoly.🥰

Nebezpečenstvo je blízkoWhere stories live. Discover now