Ide sa nato

20 0 0
                                    

Ráno som otvorila oči. Bola som posledná ktorá sa zobudila. Z kuchyne sa niesla príjemná vôňa. Hneď som vedela že Viky robí raňajky. Vstala som, obliekla sa, umyla spravila si make-up. Prišla som do kuchyne a videla som dievčatá ale aj chlapcov.

"Dobré ráno. Prajem dobrú chuť." Povedala som a usmiala som sa. "Dobré ráno" ozvali sa všetci "Budeš raňajkovať alebo ako vždy nie" Opýtala sa Viky. "Nie však ma poznáš". Usmiala som sa ale všetci chlapci sa na mňa pozreli. "Ty neraňajkuješ??" Opýtal sa Minho. "Nie absolutne" odpovedala som. "Však minule nato doplatila" Povedala Steph. Ja som vedela čo Steph má na mysli. " Ako to myslíš?" Opýtal sa Chan Bin.

Stephanie sa pozre na mňa a začne rozprávať. " Lea ráno nikde neraňajkuje. Mali sme tréning a jej bolo zle. Odpadla a zobudila sa o 3 dni. Takže musela byť v nemocnici asi týždeň lebo si poriadne treskla hlavu o podlahu."

Všetci sa pozreli na mňa a Chan sa postavil posadil ma a dal mi jedlo a povedal. "Prosím daj si aspoň kúsok." Pozrela som sa na praženicu a začala som jesť. Chan sa usmial a začal nám hovoriť čo nás dnes čaká.

"Takže dnes máme pestrý deň. Dnes budeme tancovať, tancovať,  potom bude obedná prestávka, potom znova tancovať, tancovať."

Všetci sme sa pozreli na seba a ťažko si vzdychli.

Nasadli sme do auta a išli sme do štúdia.

Tancovali sme asi 3 hodiny. Na moje prekvapenie nás aj Minho pochvalil.

Naobedovali sme sa a ďalšie dve hodiny sme znova pretancovali.

Nebezpečenstvo je blízkoDove le storie prendono vita. Scoprilo ora