Konečne pokojný deň

20 0 0
                                    

Naraňajkovali sme sa, upratali sme a prezliekli sme sa. No a teraz najhlavnejšia časť. Čo budeme robiť?

"Han nudím sa."

"Dnes máme tréning o 13:00. Takže máme ešte 4 hodiny. Ideme sa prejsť?"

"Super nápad."

Obliekli sme sa. A išli sme do parku. Han ma chytil za ruku. 

"Han povieme ostatným že sme spolu?"

"Nechám to na teba. Ako sa rozhodneš tak budeme konať."

"Ja by som to ešte držala v tajnosti."

"Dobre zlatko." Pobozkal ma na čelo. 

Ja som ho objala a kráčali sme ďalej. Včerajšia pravda a úloha nás dala do kopy. Bola som veľmi vďačná. Zrazu mi niekto zavolal. Bol to Felix.

"Áno Felix?"

"Čau Lei neviem nájsť ani teba ani Hana. Ste spolu?"

"Áno sme. Čo potrebuješ?"

"Nič dôležité. Kde ste?"

"V parku chceš sa pridať?"

"Nie nebudem vás otravovať. Ahoj"

"Ahoj"

Prechádzali sme sa 3 hodiny. Prišli sme domov, prezliekli sme sa a prichystali sme sa na tréning. 

Na tréningu sme si prešli tanec Hall of fame a S-class. Trénovali sme asi 5 hodín. Po piatich hodinách sme skončili a šli sme domov. Dohodli sme sa že sa stretneme u mňa. Han si rýchlo presťahoval nejaké oblečenie ku mne aby so mnou mohol bývať. O hodinu všetci prišli. Začali sme pozerať film. Spolu sme boli asi 6 hodín. Pozerali sme film, hrali spoločenské hry, jedli, pili a rozprávali sa. Dohodli sme sa že dnes všetci budeme spať spolu. Rozložila som gauč tam si ľahli chlapci. dievčatá išli do svojich bývalých izieb. Ja a Han sme išli ku mne. Objali sme sa a zaspali sme v náručí jeden druhého.



Autorka: Ahojte veľmi sa ospravedlňujem. Strašne dlho som nedala nový part. Budem sa snažiť dávať nové party častejšie ale nič nesľubujem. SORRY    

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nebezpečenstvo je blízkoWhere stories live. Discover now