Bang Chan pov:
"Dobré ráno"- Povedal som. Zrazu som uvidel spiacu Leu v náručí Hana. Bože aký sú zlatý spolu. Vošiel som do kuchyne a začal som robiť raňajky. O 10 min. prišiel Felix do kuchyne. "Dobré ráno"- poprial som mu. "Dobré aj tebe"- odpovedal s úsmevom na tvári. "Videl si Leu a Hana?"- opýtal sa. "Jasné. Taký sú zlatý spolu. Zaujímavé kedy k nej prišiel?"- odpovedal som. Felix chcel voľačo povedať ale zrazu do kuchyne vošli dvaja ospalí holúbkovia.
"Dobré ráno"- pozdravili sa obidvaja. "Dobré. Budete raňajkovať?" Opýtal som sa. "Jasné"- odpovedala mi nadšene Lea. Odkedy Lea raňajkuje? "Han musíš častejšie spávať s Leou. Vtedy začne raňajkovať"- povedal s úsmevom Felix. Han sa len usmial.
"Ako ste spali?"- opýtal sa Han. Ja a Félix sme odpovedali že dobre, ale Lea zostala ticho. "Hej Lea si v poriadku?"-Opýtal som sa.
Lea pov:
"Áno, len som mala spánkovú paralízu kde ku mne prišla WonJiniu."- odpovedala som a pokračovala som v jedení. "A čo sa stalo?"- opýtal sa prekvapený Chan. "Nič taká povedala že ma zabije a potom ma bodla nožom do brucha. Preto potom prišiel Han a zaspali sme spolu"-odpovedala som a pozrela som sa na Chana. On len kývol hlavou a pokračoval v jedení.
dojedli sme, upratali sme a išli sme pozerať film.
To sme robili celý deň. Ja som si písala z dievčatami aby som sa uistila že sú okey. Zrazu sa vypli svetlá. Pritúlila som sa k Felixovi ktorý ma objal pevne. Zrazu som počula v našom byte padnúť nejakú vec. Začala som sa triasť . Svetlá sa zapli. Všetci sme boli na mieste. Postavila som sa a išla som k izbe v ktorej niečo padlo.
Chan ma chytil za ruku. "Počkaj ideme všetci spolu". Chlapci sa postavili a išli sme všetci spolu. V izbe nič nebolo len rozbitá váza. To bol znak že nemá problém sa dostať do našich bytov.
Autorka: Ahojte prepáčte že som dlho nepísala novú časť. Bolo mi veľmi zle. Nech sa páči nová kapitola. Dúfam že sa bude páčiť:-)
KAMU SEDANG MEMBACA
Nebezpečenstvo je blízko
Aksi??-Otoč sa a zistíš že ťa sledujem Lea-Kto si?? ??-To sa dozvieš neskôr Lea-??