A je to tu

16 0 0
                                    

Domov sme sa vrátili asi o 20:30. Dala som sa do pyžama a išla do obývačky.

Nepozrieme si nejaký film? Opýtala sa Stephanie. "Môžme ale nezavoláme aj chlapcov?" Opýtala som sa ja a baby len súhlasili. Vyšla som z bytu a zaklopala som na dvere. Dvere mi otvoril Chan. "Áno Lea?" Chan sa usmial.

"Ahoj prepáč že vyrušujem len som sa chcela opýtať či si nechcete s nami pozrieť film?" Chan sa len usmial a povedal. " Opýtam sa chalanov" Prikývla som a išla som späť do bytu.

O asi 10 minút niekto zaklopal na dvere. Viky otvorila a chlapci vošli dnu. Sadli sme si na gauč a vybrali sme si horror. Felix ma obýmal lebo sa bál. Viktória sa nachádzala v náručí Chan Bina. Bože aký zlatý sú. Lee Know a Stephanie sa pomali približovali k sebe. A môj milovaný sa nachádzal na druhej strane gauča.

Z mojich myšlienok ma vytiahol Seugmin.

"Hej si v poriadku??" Opýtal sa. "Áno len mám zlý pocit." Odpovedala som mu vystrašene. "Ako to myslíš?" Chcela som mu odpovedať ale zrazu niekto zaklopal. Všetci sme sa pozreli na dvere. Ja som vstala a otvorila som dvere. "Kto to je?" Opýtal sa rýchlo I.N. "Nikto tu nie je ale počkaj je tu nejaký papier." Odpovedala som a zdvihla som papier. Zavrela som dvere a sadla si naspäť na gauč. Otvorila som ho a začala čítať nahlas.


Autorka: No a tu sa začína náš príbeh. Ako sa vám zatiaľ páči?

Nebezpečenstvo je blízkoOnde histórias criam vida. Descubra agora