O 4 dni neskôr:
Bola som prepustená z nemocnice. Domov ma odviezol Han. Vošla som do bytu. Zrazu ma oblial studený pot. Vošla som do svojej izby. Krv tam už nebola. Dvere boli vymenené za nové.
"Ako sa cítiš?" Opýtal sa zvedavo Han. "Úprimne. Bojím sa ale zvyknem si." Povedala som mu. Vošla som do kuchyne. "Zase chceš bývať sama?" Opýtal sa Han. "Nechcem byť sama ale budem musieť. Chceš kávu?" Odpovedala som a začala som robiť kávu. "Áno prosím. Mám návrh. Zostanem tu s tebou aby si tu nebola sama." Odpovedal Han. "Si si istí?" Pozrela som sa na Hana. "Áno. Idem si pre veci." Odišiel a ja som sa usmiala.
Nastal večer. Pozerali sme film. "Idem spať." Povedal Han. "Dobre. dobrú noc." Han išiel spať ale ja som ani oka nezažmúrila. Bála som sa. 3 hodiny som bola hore. Spať som chcela ale nevedela som. Bolo ráno. Išla som sa dať do poriadku. Dnes sme mali tréning. Trénovať som ešte nemohla ale nechcela som byť sama. dala som sa do poriadku. Mala som otrasné kruhy pod očami.
Spravila som raňajky pre Hana a seba. Prišiel do kuchyne. Rozprávali sme sa. Potom prišiel čas ísť na tréning.
Trénovali asi 3 hodiny. Potom sme prišli domov. Dohodli sme sa že sa stretneme u nás v byte. Dali sme sa všetci do pyžama. Všetci prišli. Pozerali sme horor. Potom sme sa navečerali a hrali sme pravdu alebo úlohu.
Chan: " Steph pravda alebo úloha?"
Steph: "Pravda."
Chan: " Si do niekoho?"
Steph: "Áno."
Všetci: "OOOOOO"
Steph: "Lea pravda alebo úloha?"
Lea: "Úloha."
Steph: " Pobozkaj toho kto sa ti páči:"
Vstala som a priblížila som sa k Hanovi. Naklonila som sa k nemu a jemne som ho pobozkala. Bozk bol dlhý ale príjemný. Po 2 minutách som sa vzdialila.
Lea:" Hneď som tu"
Povedala som a odišla som do spálne. Sadla som si na posteľ a začala som sa usmievať. :)
Autorka: A máme to tu.
VOUS LISEZ
Nebezpečenstvo je blízko
Action??-Otoč sa a zistíš že ťa sledujem Lea-Kto si?? ??-To sa dozvieš neskôr Lea-??