"Hey Tay buraya da bakmalısın!"
- Geliyorum efendim.
Yaklaşık 1 saattir hazırlık yapıyorduk. Evin her tarafını temizliyor küçük bir toz bile bulundurmamaya çalışıyorduk. Ama patron beğenmiyor tekrardan iş yaptırıyordu. Bunca hazırlığın tek sebebi de burada bir müddet kalacak olan Harry Styles'in gelmediydi. Onca hazırlığı tek bir kişi için yapıyorduk ve de bu benim sinirimi fazlasıyla bozuyordu. Zaten bura...
-- Taylor!!! Sana diyorum gelsene!!!
- Üzgünüm efendim hemen geliyorum!
Sinirle temizlik ürünlerini alıp temizlemeye başladım. Keşke buraya hiç ünlü gelmese. En son geleni hatırlıyorum da o gidene kadar köle gibi çalışmıştık. Burası çok güzel bir yer. Medya yok, her Taraf ağaç ve yeşillikler ile dolu. O yüzden ünlüler bu kasabaya sıkça geliyor. Bu iyi bir şey gibi düşünebilirsiniz ama kesinlikle değil. Köle gibi çalışıyorsunuz ve bu kelimeni tam anlamıyla iğrenç bir şey.
-- Hey Tay temizlendi mi? Yarım saat sonra misafirimiz geliyor.
- Nnee?! Yarım saat mi?
-- Evet ve bırak da hazırlan hemen.
YARIM SAAT SONRA
Üstüme yeşil bir T-shirt altına da kiraz çiçeği renginde bir pantolon giydim. Saçlarımı topladım ve misafiri beklemek için dışarı çıktım.
-- Taylor nerede kaldın?! Misafir gelmek üzere.
- Gelmemiş ama dedim ve sırıttım.
Bunu söyledi kten 1 saniye sonra fazlasıyla lüxs olan bir araba göründü ve patronum:
-- Gelmediğinden emin misin Swift?!!
Karşılık vermedim. Bütün kasaba burada toplamıştı sanırım Harry Styles'in çok seveni vardı.
-- Taylor misafirimizi sen gezdireceksin.
- Ne? Onun için ölecek kişiler varken niye ben?
-- İşte o yüzden o aptalların misafirimiz yanında heyecandan ölecek leri için seni görevlendiridim.
- Pekala efendim.
Araba gittikçe yakınlaşıyor ve bende biraz heyecanlaşmaya başlıyordum. Ve sonunda araba durdu. Ve patronum arabanın yanına yaklaştı ve:
Merhaba Bay Styles yorulmuş olmalısınız sizi evinize götürüp gezdirecek kişi şurada gördüğünüz Bayan ve ismi de...
Harry: Tamam anladım ona adını ben de sorabilirim.
--Siz nasıl isterseniz Bay Styles.
Yağcı pislik.
Harry: Merhaba. İsminizi öğrenebilir miyim?
- Tabii ben Taylor
Harry: Evi gösterebilir misin biraz dinlenmek istiyorum da.
- Tabii. Gelin lütfen.
Taylor Evi Gösterirken:
- Ve son olarak da burası yatak odası.
Bunu söyleyince yüzünde küçük bir gülümseme çıktı. Gamzeleri de vardı ve ona çok yakisiyorlardı.
- Evi Beğendiniz değil mi?
Harry: Evet beğendim çok güzel.
- Sevin...
Harry: Ev de senin gibi güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ZAMANDA DOĞRU AŞK
RandomHani sana göre aşık olmak aptallıktı Harry? -Evet çünkü ben aptal bir aşığım Taylor.