Teşekkür Ederim

627 64 26
                                    

Medyadaki fotoğraf için  @swiftie48  e çok teşekkür ederim.

-Teşekkür ederim Taylor.

- İyi günler.

        Harry'nin o güzel ağzından:

Benim için gözlerin güzel demişti. Buna hala  inanamıyordum. Bir kıza ilk defa böyle şeyler hissediyordum. Bu iyi bir şey değildi. Çünkü âşık olmak aptallıktı. Ben de aptal olamazdım.

Kesin farklı bir şey hissediyorumdur diye düşünerek mutfağa gittim. Kendime krep hazırlamalıydım. Acıkmıştım. Ama mutfakta hiç malzeme yoktu. Bay Places (Taylor'ın patronu) na gidip bu malzemelerin nereden alındığını sormalıydım. Kapıya doğru yürüyüp kapıyı açtım. Dışarısı çok güzeldi. Her tarafta ağaçlar vardı. Güzel kokuyu içime çektim. Bu koku bana Taylor'ı anımsattı.

Aşık mı oluyordum yoksa? Hayır bu mümkün olmazdı.

Acaba Bay Places nerde diye düşündüm. Ve rastgele yürümeye başladım. Bir sokağa girdiğimde ise hiç istemediğim bir manzarayı gördüm!.

Taylor bir erkek ile konuşuyor, ve cok mutlu görünüyordu. O anda gidip o erkeği öldürmek geldi içimden ama kendimi tutmayı başardım. O erkeğin kim olduğunu öğrenmem gerekiyordu.

Ne kadar şanslıyım diye düşündüm!

Bay Places tam karşımda duruyordu ve bana soru sorar gibi bir hali vardı. Ona yaklaşıp Taylor'ın konuştuğu çocuğu göstererek:

- Bu kim. Dedim.

- O kişi Taylor'ın sevgilisi, ismi de Calvin. Niye sordunuz ki?

- Onu hiç görmemiştim, merak ettim.

- Tamam. Bana söyleyebileceğiniz bir şey var mı?

- Evet, evde hiç yemek yapacak malzeme yok.  Burada market var değil mi?

- Tabii ama buraya biraz uzak. Siz Taylor'a alınacakları söyleyeyin o alır. Dedikten sonra Taylor'a:

-  Taylor çabuk buraya gel!

Taylor sesin geldiği yöne doğru kafasını çevirdi, yani buraya baktı beni görünce gülümsedi, ve bize doğru yürümeye başladı. Bende ona gülümsedim. Yanımıza gelince Calvin'e

- Görüşürüz Calvin.

- Görüşürüz. Dedi ve gitti.

Sinirlenmiştim. Calvin'i boğmak istiyordum. İçimde ki değişik bir ses Taylor'a deli gibi âşık olduğumu söylüyordu. O çocuğu yok etmek hatta hayattan silmek istiyordum. Taylor benim olacaktı. O kıza...

- Hey! Harry!! Kendine gel!

O kadar uzun düşünmüştüm ki Taylor'un bana seslendigini duymamıştım.

- Noldu Taylor?

- Sanırım senin istediklerini alacakmışım.

- Bay Places nerde?

- O beni çağıktan sonra gitti.

- Tamam ben sana listeyi vereyim.

      Taylor'ın AĞZINDAN:

Elimdeki 1 tonluk poşetler ile Harry'nin evine gidiyordum. Evi markete çok uzak olduğu için çok yorulmuştum. Bu korkunçtu çünkü ellerim kopmak üzereydi.

Biraz daha yürüdükten sonra Harry'nin evini görünce bir rahatlama geçirdim. Kapısını çaldım ve açması uzun sürmedi.

- Sağol Taylor.

- Önemli değil.

- İçeri girmek ister misin?

- Bilmiyorum aslında isim var.

- Sorun olmaz hadi gir içeri.

- Tamam o zaman.

Harry'nin AĞZINDAN:

Taylor çekinerek içeri girmişti.  Arkasından hızla kapıyı kapattım ve:

- Taylor! O Calvin denilen kişi kimdi?!

YANLIŞ ZAMANDA DOĞRU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin