5. BÖLÜM

5 1 0
                                    


Ben geldim bee....

Çoook uzun bir aradan sonra geldim.

Kusura bakmayın vizeydi finaldi canım çıkmıştı.

Güzel oldu bu bölüm

İyi okumalar...

❤️

Sıkıntı ile simitimi yerken karşıma Vuslat dikildi. Onu aldırmadan simitimi yemeye devam ettim.

Karşıma oturup konuştu. " Herkes gördü , ne düşünüyorsun?"

En umursamaz halimle dedim ki " akşama ne yesem diye düşünüyorum" bu halimle şoka girdi. Koskoca iş camiasında fotoğrafım kol boyu gezerken ben burada simit yiyordum e tabi şaşırırdı .

Gülümseyerek bana yaklaşan Kartal ile derin bir sıkıntılı iç çektim. Başladı bizim mesai.

" Günaydın Leman'ım "

" Bak git sinirlerimi bozma. Kenar mahalle kızlarıyla işin yok senin unuttun mu ?" Hatırlattığım cümleler ile suratı düştü yutkundu. Güzel çünkü ben o an yutkunamamıştım. Beni canından çok seven eski kayınvalidem bu cümleyi kurmuştu. Sağolsun hiç yokluğunu da hissetmedim.

Göz devirip istifamı verdim ve çıktım şirketten. Gidip marketten kendime yiyecek alıp eve geçtim.

Koltuğa yayılıp cipsimi yerken aklıma bir fikir geldi ve hemen anneme baktım. " Ben gidiyorum"

Şokla suratıma bakan annemle gülümsedim.

*

Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümden

Ne yaptımsa seni unutamadım

Çalan şarkı ile kadehini iki kere masaya vurdu Kartal. Masadaki herkes anladı. Masada olmayan aşık olduğu kadına adamıştı bu yudumu.

Dertli dertli içti.

Güzel hayat sunmak isterken hayatının renklerini kaybetmek koymuştu kartal'a. Yaptığı hataydı o da bunun farkındaydı fakat geçti dönmek için. Böyle düşünüyordu ta ki ortağı Vuslat ve onu görene kadar.

Başından aşağı kaynar sular dökülmüştü ve akşamına kendini içmeye vermişti. İçtikçe kuruldu kuruldukta sinirden kendini kaybetti Kartal. Leman onun kıymetlisiydi bir başkası nasıl olurda onun o güzel gülüşünü görebilirdi.

Bu yüzden karşısına çıkmaya karar verdi. Tabi ki kucağına atlamasını beklemiyordu ama görmezden gelmesi de koymuştu.

Vazgeçmek istemedi çünkü hala Kartal deli gibi seviyordu ve bu sefer hata yapmak istemedi. Yapamazdı. Güzel kadınını kaybedemezdi tekrardan.

Bu yüzden yine burdaydı evinin önünde odasına baktı ve kapalıydı ışığı garipsedi. Bu saatte hayatta uyumazdı. Ne kadar yorgunda olsa en az 1-2 gibi uyuyabilirdi o. Hemen gitti kapıyı çaldı.

Kapıyı Leman'ın babası açtı. Yüzündeki ifade canını sıktı Kartal'ın . Anladı hemen.

Gitmişti.

*

Köpük banyosunun içinde rahatlarken kafasındaki düşünceleri itti Leman. Uzaklaşmak istemişti . Erkeklerin hepsinden nefret ediyordu. Bir kadının erkeğe ihtiyacı yoktu zaten.

Gözlerini kapadı ve gözünün önüne Kartal'ın erkeksi suratı geldi hemen açtı gözlerini.

Olgunlaşmış ve çökmüştü resmen. O eski enerjik Kartal gitmiş yerine aksi huysuz bir adam gelmişti resmen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARA SEVDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin