Felix'ten:
Babam hala bağırıp çağırıyordu. Yeonju abla aile içi olduğu için markete gidiyorum diyip çıkmıştı. Babam ile yalnız kalmıştım.
Felix:Sen nasıl bir babasın? Benim mutluluğumu hiç mi önemsemiyorsun? Hyunjin'i tehtid etmek ne?
Daeju:O velet çok konuşuyor.
Felix:Sen.. Gerçekten onu sevdiğimi görmedin mi? Ona aşığım! Kardeş olmamız umurumda bile değil baba.
Daeju:Bu sadece bir heves Felix!
Felix:6 aylık bir heves mi? İnandım say.
Daeju:6 ay mı? 6 mı? Felix.. sen-
Felix:Annemin ölümden 1 hafta geçmeden oynaştığın kadınlara say baba!
Babam duraksamıştı. Şaşırmıştı da. Bana bir tokat attı.
Daeju:Büyüklerine saygılı ol!
Felix:Bilemdiğimi mi sanıyorsun ha? Beni burada dövsende ben hala Hyunjin'e aşığım ve bunu değiştiremezsin. Şunu bil ki ben seninle hiçbir yere gelmiyorum. Sırf o dar görüşlülüğün yüzünden Yeonju ablayı falanda boşama sakın.
Daeju:Dar görüşlülük mü? Sence sevgili olduğun erkekleri bilmiyor muyum? Siz kardeşsiniz! KARDEŞ FELİX KARDEŞ!
Felix:Ne olmuş?! Kardşesek kardeşiz biz birbirimizi öyle görmüyoruz tamam mı? Beni desteklemen gerekir baba! Ben seni nasıl desteklediysem öyle.
Daeju:Abinle yatarak mı destekliyorsun beni?
Felix:Yatarak mı? Beni f@hi$e mi sanıyorsun?
Daeju:LEE FELİX! BU İLİŞKİYİ DERHAL SONLANDIRIYORSUN!
Felix:Hayır! Hayır! Hayır! Hayır! Hayır!
Daeju:EVET!
Felix:Ben Hyunjin'in beni sevmediğini düşündüğüm için kaç kere !ntih@r etmeyi denedim haberin var mı baba? Hepsi senin yüzünden!
Daeju:Ne?
Felix:Elime kaç kere bıçağı aldım ama yapamadım. O da sırf annemi ve Hyunjin'i düşündüğüm içindi. Bunu bana sen yaptın baba.
Daeju:Felix..
Felix:Ama artık umurumda değil. Üniversitemi Hyunjin ile aynı yere yazacağım ve ev tutacağız!
Hızlıca odama çıktım. Kapıyı kilitledim ve ağlamaya başladım. Canım gerçekten yanıyordu. Aynaya baktığımda kızardığını gördüm. Telefonum cebimde titremeye başladı. Hyunjin arıyordu.Hyunjin:Felix iyi misin?
Felix:Evet. Merak etme. Sen eve varabildin mi?
Hyunjin:Evet. Ama seni merak ediyorum Felix.
Felix:Sadece biraz kavga ettik. Ama sorun yok.
Hyunjin:Sana vurdu mu bebeğim?
Felix:Bebeğim demeni o kadar özledim ki.
Hyunjin:Bende bana sevgilim diyişini bebeğim. Ama vurdu değil mi?
Felix:Küçük bir tokat canım yanmıyor.
Hyunjin:Buz koydun mu?
Felix:Aşağıya inmek istemiyorum.
O sırada kapı çaldı. Babam gelmişti. Hyunjin'in endişeli ses tonuyla beraber.
Hyunjin:Ne oldu? Felix?
Felix:Bir dakika sevgilim.
Konuşmayı bekletmeye aldım. Babam o sırada konuştu.
Daeju:Buz getirdim.
Hala katı bir sesi vardı. Ama sinirli değildi. Yavaşça kapıyı açtım. Buzu uzattı. Aldım. Sonra gitti. Kapıyı tekrardan kilitledim ve telefonu elime aldım. Hyunjin sanki ölümden dönmüşüm gibi çıldırmıştı.
Hyunjin:FELİX?? ORADA MISIN??
Felix:Evet. Buz getirmiş babam.
Hyunjin:O kadar sert mi vurdu?
Felix:Acımıyor.
Hyunjin:Yanağının fotoğrafını at Felix hemen.
Felix:Peki.Aramayı kapattım ve kameraya girdim. Aynada baktığımda biraz morarmıştı. Ama çok az. Fotoğrafı görür görmez Hyunjin görüntülü aradı.
Hyunjin:Bebeğim? Hani küçük bir tokattı. Morarmış işte. Sana kıyamam ben.
Kıkırdamıştım. Canım yanmıştı ama fark ettirmedim. Hyunjin'le konuşunca harika hissediyordum.
Felix:1 ay boyunca ne yaptın?
Hyunjin:Derslerime odaklandım sadece. Minho'yla takıldım. Bolca ağladım. Sen?
Felix:Senden daha çok ağladığıma yemin edebilirim. Ama neyse. Artık geçti. Bende derslerime odaklanmak istedim ama odaklanamadım. Seni düşündüm. Jisung hep bize geliyordu. Öyle yani.
Hyunjin:Üzgünüm meleğim. Gerçekten çok üzgünüm.
Felix:Sorun değil sevgilim. Gerçekten. Hem birbirimizin değerini öğrenmiş olduk.
Hyunjin:Ah kesinlikle. Sensiz hayat yok.
Felix:Haklısın.Bir saat ya da 1,5 saat daha konuştuk. Çok eğlenmiştim. Ona !nt!h@r etmemden hiç bahsetmeyeceğim. Çok mutlu olarak uykuya daldım.
~1 Hafta Sonra
Hyunjin ile babam konuştu. Hala babam istemiyordu ama itiraz edemezdi. Konuştuklarından sonra Hyunjin yine endişeyle beni aradı.Hyunjin:Felix sana inanamıyorum!
Felix:Ne yaptım?
Hyunjin:Kendi canına nasıl kıymaya çalışırsın? Hemde benim yüzümden. Bunu bir daha sakın aklından geçirme.
Felix:Sadece boşluktaydım. Üzgünüm sevgilim. Zaten artık böyle bir şeyi istesemde düşünemem.
Hyunjin:İsteyemezsin za-
Kız:Hyunjin hadi.
Hyunjin:Gitmeliyim bebeğim. Görüşürüz.
Felix:Gö-
Kapattı. Yüzüme kapattı. Arkadan kız sesi geldi. Sakinim sakinim. O LANET KIZ DA KİM?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝓂𝓎 𝓈𝓉ℯ𝓅 𝒷𝓇ℴ𝓉𝒽ℯ𝓇 𝓉𝒽ℯ𝓃 𝓂𝓎 𝓁ℴ𝓋ℯ𝓇 /𝒽𝓎𝓊𝓃𝓁𝒾𝓍
Short StoryHyunjin: felix ben senin önünde tamamen soyundum sıra sende Felix: saçmalama hyung! Sen benim üvey abimsin bunu asla yapmam! Yaylar geçer ve sevgili olurlar zort