Felix'ten:
Sabah uyandığımda boş kitaplığıma baktım. Birkaç ay sonra kardeşim doğacaktı ve ben bugün üniversiteye gidecektim. Hyunjin'in yanına. O günden sonra hergün en az 5 saat ders çalıştım. Sınavdan sonra Seul Üniversitesi'ne girebildim.Uzun bir yolculuktan sonra Hyunjin'i gördüm. Evet artık üniversiteliyim ve sevgilimle yaşayacağım. Bu harika olacak! Hyunjin ile uzunca sarıldıktan sonra arabası ile evimize doğru gittik. Üst katımızda Minho ve Jisung oturacaktı. Eve geldiğimizde küçük çantalarımı aldım. Hyunjin bavullarımı aldı ve yukarı kata çıktık. Ev çok güzeldi. Hyunjin birçok şeyi hazırlamıştı. Heyecanlı heyecanlı gezerken Hyunjin kıkırdıyordu.
İlk gecemizden sonra kahve yaparken arkamdan sarılıyordu. Dur bir dakika neler oluyor? Her şey kararmaya başladı. Yardım edin!
Uyandığımda hastanedeydim. Başımda Yonju abla babam ve kardeşim Mincheol vardı. Ama Hyunjin nerede?
Felix:Hyunjin? Hyunjin nerede?!
Daeju:Felix dur.
Herkesin yüzü düşmüştü. Minho ve Jisung'ta buradaydı. Onlar anlamaz bakışlarımı gönderdim. İçeri doktor girdi.
D:Felix ile özel olarak konuşabilir miyiz?
Herkes onaylamış ve dışarı çıkmıştı. Doktor yanındaki koltuğa oturmuştu.
D:Felix diyebilir miyim?
Felix:Tabi ki fakat Hyunjin nerede?
D:Hwang Hyunjin..
Felix:Nerede dedim size!
Sesimi yükseltmiştim. O ise konuşmuştu.
D:Bay Hwang sizinle dışarı çıkmıştı. Fakat karşıdan gelen araba ile arabanız çarpıştı. Size sarılmış bir vaziyetteydi. Baygın olduğunuz için hatırlamıyor olabilirsiniz. Sizi korurken kendisi..
Felix:Kendisi?
D:Maalesef kaybettik.
Felix:Ne? Hyunjin burada o gitmedi! Gitmedi dedim! Buraya gelecek ve bana sarılacak! Jisung ve Minho ile komşu olarak yaşayacağız. Yalan söylüyorsunuz!
Ağlayarak bağırmaya devam ediyordum. O gitmedi. Beni bırakmayacak! O gitmedi.
Felix:O benimleydi. Peki o zaman ailelerimizin evlendiği ilk günden yeni evimizdeki ilk sabaha kadar olanlar? Oradan sonra nasıl buraya geldim ben?
D:Onu öyle görünce bir şok geçirdiniz ve tüm anılarınız canlanmış olmalı.
Felix:Yalancılar! Yine babam bir şey dedi! Arayacak ve gelecek.
D:Felix bunlar iki yıl önceydi.
Felix:Hayır bugün 2020'nin 11 Ocak sabahı.
Yanımda duran telefonuma baktım. Bugün ne 11 ocaktı ne de 2020'ydi.
Felix:Nasıl?! 8 Ekim 2022 mi? İmkansız ama.. O.. Hyunjin neredesin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝓂𝓎 𝓈𝓉ℯ𝓅 𝒷𝓇ℴ𝓉𝒽ℯ𝓇 𝓉𝒽ℯ𝓃 𝓂𝓎 𝓁ℴ𝓋ℯ𝓇 /𝒽𝓎𝓊𝓃𝓁𝒾𝓍
Short StoryHyunjin: felix ben senin önünde tamamen soyundum sıra sende Felix: saçmalama hyung! Sen benim üvey abimsin bunu asla yapmam! Yaylar geçer ve sevgili olurlar zort