Felix'ten:
Böyle ağlıyordum ki kapı sesi geldi. Hyunjin kalktı galiba. Bugün gidecekti. Duşa girmişti. Su seslerini duyuyorum. Bunlar olmasın lütfen..~Hyunjin Gitmek Üzere
Hyunjin'in otobüsünü bekliyorduk. Jisung hala Minho ile vedalaşıyordu. Hyunjin'e dikmiştim gözlerimi. Gözlerimin altı şişmişti, gözlerim kanlanmıştı. Otobüs geldiğinde Hyunjin'e sarılmıştım. Elimde olmadan..
Felix:Lütfen.. Ben seni sevgilim olmasan bile seviyorum.
Hyunjin:Hala senden mefret ediyorum.
Beni itmişti. Ben ağlamaya başladım. Jisung bizim evimize geliyordu. Ben yol boyunca ağlamaya devam ettim. Kimse konuşmuyordu. Evimize gelir gelmez Jisung'la beraber odama geçtik.
Jisung:Ben bile bu kadar ağlamadım.
Felix:Çünkü siz hala birliktesiniz.
Jisung:Ayrıldınız mı?
Felix:Lütfen bu dediklerimi kimseye söyleme. Minho'ya bile.
Jisung:Söz veriyorum.
Jisung'a bu konuda güvenim sonsuz.
Felix:Bir kaç gündür soğuk davranıyor demiştim ya. Konuşmaya gittiğimde ayrılalım dedi. Sadece vücudun için sevgiliydim dedi. Gitmeden önce de senden nefret ediyorum dedi..
Jisung bir şey dememişti. Ya da diyememişti.
Jisung:Pislik.
Felix:Ben onu hala seviyorum. Ama o ayrıldı. Ne yapacağım ben Jisung?
Ağlamaya tekrardan başlayınca Jisung bana sarıldı. O da ağlamaya başladı sarılarak ağladık. Herkesin Jisung gibi bir arkadaşa ihtiyacı var. Jisung'un telefonu çaldı.Jisung:Efendim sevgilim.
Minho:Seni şimdiden özledim. Ağlama.
Jisung:Yaa sende ağlıyorsun ama.
Minho:Hyunjin'de ağlıyor.Konuşmaları devam etti. Jisung şaşkınca bana döndü.
Jisung:Hyunjin'de ağlıyormuş. Belki de acı çekiyordur.
Felix:O zaman ayrılmamıza gerek yoktu..
Jisung bizde biraz daha durdu. Sonra ailem işe gitti. Ben evde tektim. Hyunjin yoktu. Odasına gittim. Okul forması buradaydı. O günü hatırladım. Birlikte ilk okula gidişimiz. Ben yapamıyorum. Her şey bana onu anımsatıyor. Her şey.. Telefonuma koştum ve Hyunjin'i aradım. Hayret açtı.
Hyunjin:Evde mi korktun?
Felix:Sen olmayınca ev çok boş.
Telefondada ağlamaya başladım. Hüngür hüngür ağlıyordum şu an. Tek yaptığım bu zaten.
Hyunjin:Ağlamak için aradıysan kapat.
Felix:Sende ağladın. Biliyorum. Jisung ve Minho konuşurken duydum. Sende ayrılmamızı istemiyorsun. Niye ayrılmak için bu kadar uğraşıyorsun?
Hyunjin:Felix.. Bebeğim. Her şeyin bir zamanı var. Söz veriyorum açıklayacağım. Evdekinlere ağlama lütfen. Seni seviyorum. Son bir kaç gündür söylediğim her şey yalan. Lütfen. Bana güven. Anlatacağım.Ve kapattı.. Seni seviyorum dedi. Benden ayrılmak istemiyormuş. Evdekinlere ağlama dedi. Evdekinler ne alaka?
~1 Ay Sonra
Hyunjin'in dediği gibi bekliyorum. Mesaj atmasını veya aramasını. Evdekinlere hiçbir şeyden bahsetmedim. Gayet mutlu rolü yapıyorum. Ama endişeliyim. Telefonum çalıyor. HYUNJİN ARIYOR! Hiç bekletmeden açtım.
Hyunjin:Sadece dinle. *** parkına koş. Jisung'lara gidiyorum de. Hızlı ol.
Kapattı. Hızlıca giyindim.
Daeju:Nereye Felix?
Felix:Jisung'a gidiyorum.
Daeju:Geç kalma.
Felix:Tamam.
Hızlıca evden çıktım. Yoldayken Jisung'u aradım. Olayı anlattım ve tamam dedi. Dediği parka geldiğimde siyah ceketli biri vardı. Yanına gittiğimde Hyunjin olduğunu anladım.
Hyunjin:Felix..
Kalkıp hemen bana sarıldı. Ağladığını anladım. Geri çekilip dudağımdan öptü ve sarılmaya devam etti. Banka oturduğumuzda anlatmaya başladı:
Hyunjin:Hani ben seni yolda öpmüştüm ya o gün baban bizi görmüş. Senin olmadığın bir zaman benimle konuştu. Şöyle dedi:
Daeju:Oğlumdan uzak dur Hwang Hyunjin! Siz kardeşsiniz. Eğer bu rezilliği devam ettirirseniz Felix'le Avusturalya'ya gideriz! Anladın mı!
Hyunjin:Böyle dedi Felix. Annemden boşanmayı bile söyledi. Söyle sen ne yapardın? Çok korktum. Ama artık gidemezsin. 18 yaşındasın ve reşit oldun. Seni götüremez. Bunu bekledim. Senden hiç bir zaman nefret etmedim. Ya da kullanmadım. Bende sana aşığım Felix. Çok özür dilerim.
Dedikleri karşısında şok olmuştum. Hepsi babam yüzündendi. Acılarımın tek nedeni babamdı. Hyunjin'in bir suçu yoktu. Hepsini babamın suçuydu.
Felix:O adam bunu nasıl yapar?! Benim tek mutluluk kaynağımdın sen. Özür dileme Hyunjin. Senin bir suçun yok. Hepsi 'Babam' dediğim adamın suçu. Annem öldükten yaklaşık 1 hafta sonra onun yatağında bir kadınla oynaşıyordu. Bunu bildimi bilmiyor bile. Yasal olarak akrdeş olmamız umurumda değil. Ben senin her zaman sevgilin olacağım.
Hyunjin ile uzunca sarıldık, öpüştük. Gitmesi gerekiyor ama. Üniversite'de. Evde bugün kıyamet kopacak. Eve girer girmez azarlamaya başladı. Ama artık bardak taştı.Selam devam etmeye karar verdim bugün kalan bölümleri finale vurup bitiricem kitabi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝓂𝓎 𝓈𝓉ℯ𝓅 𝒷𝓇ℴ𝓉𝒽ℯ𝓇 𝓉𝒽ℯ𝓃 𝓂𝓎 𝓁ℴ𝓋ℯ𝓇 /𝒽𝓎𝓊𝓃𝓁𝒾𝓍
Short StoryHyunjin: felix ben senin önünde tamamen soyundum sıra sende Felix: saçmalama hyung! Sen benim üvey abimsin bunu asla yapmam! Yaylar geçer ve sevgili olurlar zort