Felix'ten:
Hyunjin:Çarptığın çocuğu eve mi götürüyorsun Felix?
Felix:Evet.
Hyunjin:İzin vermiyorum. Evimize giremez.
Felix:Saçmalamayı keser misin Hyunjin?
Hyunjin:Saçmalamıyorum Felix. Daha şimdi tanıştığın bir çocuğu eve götüremezsin.
Felix:Sende iki gündür konuşmamızın arasına giren kızı benimle tanıştırmadan hiçbir şey olmamış gibi davranamazsın Hyunjin. Sevgilin olduğumu bile söylemişsindir.
Hyunjin:Tabi ki söyledim.
Felix:O zaman sabah senin odanda ne işi var? Ben sevgili olan biriyle sevgilisinim arasına girmem Hyunjin.
Hyunjin:Felix saçma konulardan kıskanmayı bırak.
Felix:O zaman sende Jimin'den beni kıskanmayı bırak Hyunjin. Kapatıyorum eve geldik.
Hyunjin:Ama Fe-
Kapattım. Jimin biraz utanmışa benziyordu.
Jimin:Benim yüzümden kavga ettiniz üzgünüm.
Felix:Hayır. Zaten bunları söylemem gerekiyordu. Daha ailem evde değil. Rahat olabilirsin.
Jimin:Kalmasam mı?
Felix:Saçmalama gel hadi. Jimin'e kıyafet ve iç çamaşırı vermiştim. Hala istemesede sokakta kalmasına izin veremezdim. Çıktığında hala yeni gelin gibi oturuyordu.
Felix:Rahat ol. Bende bir duşa giriyorum. Bu arada telefonun yanında mı?
Jimin:Evet.
Felix:Benim telefonuma numarayı kaydeder misin? İifre 3747.
Jimin:Tamam.
Jimin mahçup bir gülümseme ile telefonumu almıştı. Ben duşa girdim. Çıktıktan sonra Jimin'in ayakta evi incelediğini fark ettim.
Felix:Beğendin mi evi?
Jimin:Evet. Bizimkine hiç benzemiyor.
Felix:Sizin eviniz nasıl?
Jimin:Her yer içki şişeleriyle dolu. Genellikle odamda otururum. Tüm ev kirlidir. Benim odam dışında. Babam hep içer. Annemi aldatır. Ben bir şey diyemem.
Felix:Kötüymüş. Aslında annem öldükten 1 hafta sonra babamda başka bir kadınlaydı.
Jimin:Oh.. Mekanı cennet olsun.
Felix:Sağ ol. Zaten 3 ay sonra Yeonju ablayla evlendi. İyi ki evlenmişler.
Jimin:Hyunjin üvey abin mi?
Felix:Evet. Ailemiz kabul etmesede yapacak bir şey yok. Saklayamadık. Sonra Hyunjin benden ayrılmak istedi. Çünkü babam onu tehtid etmiş.
Jimin:Yuh. Pardon.
Felix:Boş ver.
Jimin:Hyunjin'i özlüyor musun?
Felix:Evet ama son zamanlardaki davranışları hoşuma gitmiyor. Bu arada aradı mı?
Jimin:Evet. Jisung diye biride aradı.
Felix:Bir dakika.
Jisung'a anlattım. O da gelip tanışmak istedi. Evde üç erkek oturuyorduk. Jimin ile benzer kişilikleri var. İkisi de çok neşeli. O sırada telefonum çaldı. Hyunjin arıyordu. Açtım.Hyunjin:Felix. Seninle küs kalmak istemiyorum. Eve yarın uğrayacağım. Bir hafta ya da 5 gün falan kalacağım. Tatilimiz var. Onsoo'da uğrayacak tanışın. Arkadaş olduğumuzu anla.
Felix:Tamam. Ama okulum var.
Hyunjin:Akşama doğru geleceğiz. Onsoo bir gün kalacak. Sonra gidecek. Hem Minho'da gelecek. Jisung'a sürpriz ama haber verme.
Felix:Tamam.
Hyunjin:Seni çok özledim Felix.
Felix:Bende Hyunjin.
Jisung:Felix hangi film?
Hyunjin:Jimin'le tanışmış olurum.
Felix:Jimin Yoongi'den hoşlanıyormuş. Bizim okulumuza nakil oldu. Babasından şiddet gördüğü için kaçmış. Babası dar görüşlü biriymiş. Bu yüzden izin verdim Hyunjin.
Hyunjin:Tanışmak istiyorum Felix. Filmini izle bebeğim.
Felix:Tamam. Görüşürüz. Yarın..
Hyunjin:Görüşürüz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İçeri gittiğimde film izlemeye başlamışlardı. Bende atıştırmalıkları çıkarttım. Aklıma dans ettiğimiz gün geldi. İstemsizce gülümsedim. Yarın özlemim giderilecek. Hem Onsoo mu ne onunla tanışacağım. En ufak temasında Hyunjin'i öpeceğim. Filmi izlemek için onların yanına gittim. Jisung'a bir şey demedim. Onunda ne kadar Minho'yu özlediğini tahmin edebiliyorum. Sürprizi bozmak istemem.~Aileler eve gelince
Büyükler gelene kadar Jisung kaldı. Sonra gitti. Jimin'in arkadaşım olduğunu ve bir kaç gün kalacağını söyledim. Kabul ettiler. Yemekten sonra Jimin için yer yatağı yaptım. Hyunjin odasında yatmasını istemezdi. Anlayışla karşıladı. Yatakta yat desemde yere yattı. Heyecandan uyuyamıyorum. Wiiiiğğğ!
~Sabah
Kalktım işelrimi hallettim bisikletimi almadım ve Jimin ile yürüyerek gittik okula. Zamanın hızlı geçmesini diliyorum. Hyunjin'ime kavuşmak istiyorum. Sınıfımız aynıydı Jimin ile. Bu harikaydı. Yoongi'yi kestiğini Yoongi fark etti galiba. Ben kaç kere dedim vazgeç diye. Ama üvey abisine aşık olan bende vazgeçemedim. Yoongi bu tarafa geldiğinde Jisung ile içimiz ürperdi. Umarım Jimin ile uğraşmaz.
Yoongi:Niye bana bakıyorsun?
Çok soğuk ve dakindi ses tonu. Jimin ne diyecek acaba?
Jimin:Sadece gözüm dalmış üzgünüm.
Yoongi:Gözün dalınca tek yere bakarsın benim olduğum yerlere değil.
Jimin:Tamam. Seni izliyordum.
Yürek falan mı yedi bu çocuk? Ne bu cesaret?
Yoongi:Niye? Sende mi altımda !nlemek istiyorsun?
Jimin:Oradan bakınca $ürtük mü gözüküyorum acaba? Ne bu terbiyesizlik? Önüne gelene diyorsun ama demek ki onların hepsiyle yatmışsın.
Yoongi:Sen gerçekten çok cesursun minik bücür.
Jimin:Herkese soğuk davranayım zoru oynayayım demiyorum en azından. Ne yaparsan yap bana. Alışkınım Min Yoongi.
Yoongi:Park Jimin.. Sen gerçekten susmuyorsun. Belki de bu yüzden dayak yiyip durdun.
Jimin:Dayak yiyip durmadım.
Yoongi:Kolundaki morlukta ebem zaten.
~Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝓂𝓎 𝓈𝓉ℯ𝓅 𝒷𝓇ℴ𝓉𝒽ℯ𝓇 𝓉𝒽ℯ𝓃 𝓂𝓎 𝓁ℴ𝓋ℯ𝓇 /𝒽𝓎𝓊𝓃𝓁𝒾𝓍
Короткий рассказHyunjin: felix ben senin önünde tamamen soyundum sıra sende Felix: saçmalama hyung! Sen benim üvey abimsin bunu asla yapmam! Yaylar geçer ve sevgili olurlar zort