Felix'ten:
Hyunjin ile bir süre sarılmıştık. Sonra şağıya Jimin inmişti. Fakat düşünceli duruyordu.
Felix:Bir şey mi oldu?
Jimin:Acaba Yoongi benimle uğraşır mı?
Hyunjin:Yoongi'ye mi abayı yaktın? Abayı yakabilecek olması mümkün en son kişi.
Felix:Dedi üvey kardeşiyle sevgili olan çocuk.
Hyunjin:Gayette yetişkinim ben. Üniversiteye gidiyorum. Sen minnaksın.
Felix:Bende bu senem son Hyunjin. Aynı üniversiteye gideceğimizi biliyorsun.
Hyunjin:Bence bana göre geleceğini yönlendirme. Başka bir yeride seçebilirsin.
Felix:Tamam. Seçerim.
Hyunjin:İşte böyle. Kendini sınırlandırma.
Felix:Niye aynı üniversiteyi seçmememi istiyorsun? 7/24 yanında Onsoo olsun diye mi? Fazlalık mıyım? Beni aldatıyor musun?! Niye odanda Onsoo vardı? Gelmem Hyunjin aynı üniversiteye falan. Sende rahat edersin.
Yukarı çıktım. Hayır yani aklımdaki şüpheleri biliyor ve yinede 'FaRklI üNiVeRsİtElErİ sEçEbİlİrSin.' seçerim Hyunjin. Gör bak beni günlük hayatta bile az göreceksin. Zaten haftaya gidiyorsun. Yine Onsoo ile. Bu arada Hyunjin'in odasının kapısı aralıktı. Baktığımda Onsoo Hyunjin'in kıyafetini kokluyordu. Sonra ne dedi biliyor musunuz?
Onsoo:Seni Felix' ten kurtaracağım. Onun yerine benim içime gireceksin. Elbet bir gün sarhoş edip kucağına çıkacağım. Az kalsın yapıyordum ki o sevgilin denen pislik aradı..
Ciddi mi konuşuyor? Yoksa kapıyı bilerek aralık bıraktı ve bilerek mi konuştu. Ama hiç şaka gibi değildi. Odaya tekrardan girdim. Az kalsın yapıyordum da ne demek? Kendimi önemsiz hissediyorum. Hyunjin niye gelmedi? Normsl Hyunjin beni öpücüklere boğardı. Ama yapmadı. Çıkmayacağım odadan. Kapı açıldığında heyecanla kağıya döndüm. Ama Jimin gelmişti.
Jimin:Hadi kalk kahvaltı edeceğiz. Hyunjin'i sorarsan Onsoo ile kahvaltı hazırlıyorlar.
Felix:Ne?!
Hızlıca kalktım. Mutfağa doğru bakarken gördüm. Onsoo çok yakın davranıyordu. Ona artık güvenemiyorum. Onsoo ile dediğim hiçbir şeyi itiraz etmedi. Gayette mutluydu. Odaya çıktım. Yemek yemeyeceğim. Kapıyı kilitledim. Çok kötü hissediyorum. O kaç ay onunlaydı. Kim bilir belki de yatmışlardır. Ağlamaya başladım. Kapı çalmıştı. Cevap vermedim.
Jimin:Felix?
Kapıyı zorluyordu. Ama açmayacağım işte!
Jimin:Kapı mı sıkıştı? Hyunjin'i çağırayım mı?
Felix:Yemek yemek istemiyorum. Aç değilim. Kapıyı açma. Ben kilitledim.
Jimin daha çok vurmaya başladı. Ama ben yerimden kalkmak istemiyorum. Bazı şeyler kötüyken iyi olması, sonra ilk halinden bile kötü olması sizcede tuhaf değil mi? Aldatılmış gibi hissediyorum. Sonra kapının ardından Hyunjin'in sesi yükseldi.
Hyunjin:Felix! Kapıyı aç.
Onsoo:Belki de yalnız kalmak istiyordur.
Dayanamıyorum. Söveceğim bu kıza. Hala yalakalık yapıyor.
Felix:BIRAK SEVGİLİMİ VE SİKTİR GİT!
Sesler kesilmişti. Sonra Onsoo baüırmaya başladı. Sürtük.
Onsoo:Büyüklerine saygılı ol Felix.
Felix:Büyüklere saygı gösterelim ama küçüklerin sevgililerine yavşayalım. Hayat felsefen bu mu Onsoo?
Hyunjin:Felix kapıyı aç!
Felix:Sen hiç konuşma Hyunjin. Sen hiç konuşma! Beni yalnız bırakın. Her şeyi duydum!
Hyunjin:Neyi duydun? Odaya gidene kadar iyiydin.
Felix:Onsoo dinleyip okulda dedikodusunu yapmasın. Sürtük gibi..
Hyunjin:Felix saygılı ol!
Felix:Biliyor musun Hyunjin? Senin dediğin gibi annen ve babam hiç evlenmeseydi. Ben Jisung'un sen Minho'nun arkadaşı olarak kalsaydık. Bu kadar acı çekeceğimi ve ölmeye bu kadar meyilli olacağımı bilseydim..
Hyunjin:Ne olduğunu anlatmıyorsun ki. Nasıl yardımcı olacaüımı bilmiyorum.
Felix:Yardımcı olma. Sadece git..
Hyunjin:Felix.. Lütfen aç kapıyı. Yoksa kırarım.
Hyunjin kapıya vurmaya başladı. Sonra gitti ve kapıyı anahtarla açtı. Ben ise burnum kırmızı, gözlerim dolu, yanaklarım ıslak bir biçimde Hyunjin'e bakıyordum. Kapıyı tekrardan kilitledi. Yanıma geldi sarılacakken çekildim.
Felix:Onso'yu istemiyorum.
Hyunjin:Ama o benim arkadaşım Felix.
Felix:Peki ya kucağına oturmaya çalıştı mı? Ya da seni azdırmak falan.
Hyunjin:Felix hayır. Nereden çıktı bunlar.
Felix:Onsoo ile ilgili söylediğin olumlu hiçbir şeye inanmak istemiyorum.
Hyunjin:Ama neden?
Felix:Seni ayartmaya(?) çalışıyor. Odanın kapısı çok az aralıktı. Zaten kapında sorun var kapanmıyor. Kıyafetini kokluyordu ve sonra senin ile yapmak istediği iğrenç şeyleri sıraladı Hyunjin. Tam yapacakken ben aramışım ve bana hakaret etti. Sence Onsoo'yu nasıl seveyim?
Hyunjin:Ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝓂𝓎 𝓈𝓉ℯ𝓅 𝒷𝓇ℴ𝓉𝒽ℯ𝓇 𝓉𝒽ℯ𝓃 𝓂𝓎 𝓁ℴ𝓋ℯ𝓇 /𝒽𝓎𝓊𝓃𝓁𝒾𝓍
Short StoryHyunjin: felix ben senin önünde tamamen soyundum sıra sende Felix: saçmalama hyung! Sen benim üvey abimsin bunu asla yapmam! Yaylar geçer ve sevgili olurlar zort