1

86 7 66
                                    

Felix yaptığı brownileri fırına atıp çektiği videoyu durdurdu. Pişene kadar mutfağı toplamaya karar verdi. Toplamadığı takdirde Seungmin'in elinde kalabilirdi. Hemen bulaşıkları akıtıp makineye yerleştirdi. Tezgahın üstünü de silip fırın eldivenleri takıp şirin gülümsemesiyle fırındaki brownilerini çıkardı. Telefonu alıp brownilerin son halini de çekip soğuması için tepsiyi öylece bırakıp şarjı biten telefonunu şarja takmak için odasına yöneldi. 

Artık soğuduğunu düşündüğü brownileri bir kaba almak için mutfağa geri döndüğü sırada mutfaktan gelen mırıldanma sesleri adımlarını hızlandırması için yeterli bir sebepti. Girdiği gibi ağzı açık mutfaktaki ikiliye baktı. 

"Pardon da napıyorsunuz sayın amına koduklarım?"

Jisung elini ağzına kapatarak cevap verdi:

"Kanzi kusura bakma ya kokuyu alınca duramadık."

"Hadi Seung'u anladım bir köpüş kokuya duyarlıdır da sen ne alaka lan mal?"

Jisung bu sefer de yalandan gözlerini silerek konuştu:

"Ayıp oluyo he kirildim."

Seung ise içinden geçirdiği soruyu dışa yansıtarak Felix'e sordu:

"Ben niye köpek oldum şimdi amk?"

"Kesin sesinizi ya bir keyfimiz var içine sıçmışsınız."

"Ha ben ha sen ne fark eder kanzi? Rahatta kal sen ben bir çırpıda yaparım sana aynısından."

Jisung'un önerisini ellerini hızla sağa sola sallayarak reddetmişti Felix. Yine de arkadaşının bu şekilde anlamayacağını düşünmüş olmalı ki konuştu:

"Aman aman. Sen dokunma mutfağa. Bok edersen Seung'u kimse tutamaz."

Seungmin kafasını onay anlamında salladı ve Jisung'a dönüp:

"Çok iyi fikir ben de durabileceğimi sanmıyorum dostum. Çık lan mutfaktan. Felix sen de kusura bakma ya müthiş olmuş nabim dayanamadım."

Son cümlesini Felix'ten özür dileyerek bitirmişti. Felix ise olan olmuş diye düşünüp sakince konuştu:

"Neyse yapacak bir şey yok yemişsiniz afiyet olsun ayol."

Jisung tam mutfaktan çıkacakken duyduğu cümleyle arkasına dönüp:

"Oldu valla kanzi eline sağlık."

Felix ellerini havaya açarak bağırdı:

"Ya sabııır."

Felix boş kabı eline alıp iç çekerken ikili çoktan mutfaktan çıkmıştı. Sabır çekerek elindeki kabı da makineye koyup çalıştırdı. Odasına geri gidip videoyu düzenlemesi gerekiyordu.

Odasına girip kulaklığını taktı. "Sorry I Love You" adlı mükemmmmmmel şarkıyı açıp videoyu düzenlemeye başladı.

Düzenleme işi bittikten sonra videoyu Tiktok'a yükledi. Hazır girmişken birkaç tane de yeni video fikri aramaya başladı. Keşfetini saran zargana ergen tayfaya bir kaç küfür savurup izlemeye devam etti. İzlediği video ile odasından koşarak çıktı.Ji'ye bu akımı acilen göstermesi gerekiyordu. O heyecanla Jisung'un odasına daldı.

"Jiii baksana bu videoyu çeker miyiiiiz?"

"Kanzi ne dalıyon odaya ya kocişimle konuşuyordum."

"Oww pardon o zaman ben çıkanzi."

"Çık sen ben konuşma bitince gelirim yanına."

"Okey, okey. All right."

Felix böldüğü konuşmayı takmadan bağırarak Jisung'u onaylayıp odadan çıktı.

Babalar Sözünü Tutar / ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin