Chan'ın evine vardıklarında hemen Chan'ın kapıyı açmasıyla içeri daldı Changbin. Kollarını açarak bağırdı:
"Evim evim güzel evim."
Chan gülümseyerek,
"Nerden senin evin oluyo lan?" diye sordu.
Hyunjin hemen söze atlayıp, "Harbiden nereden senin evin oluyor? Benim evim lan." dedi.
Chan tartışma büyümesin diye ellerini kaldırıp araya girdi.
"Susun amk neyin kavgasını yaptığınızın farkında mısınız? Ev benim falan hani!"
Changbin bu sözlerin üzerine, "Senin evin benim evim kanki." diyerek gülümsedi. Chan sabır dileyerek mutfağa yöneldi. Bir bardak su doldurup içti.
Salondaki ikili ise video için ortamı hazırlamaya başladı. Hyunjin henüz ne videosu çekeceklerini bilmiyordu. Öğrenmek için Changbin'e sordu:
"Aga biz ne videosu çekeceğiz bu arada?"
Changbin telefonundan video ile ilgili detayları ayarlarken cevap verdi:
"Smart diye bir şarkı var ya kalçanı salladığın, onun videosu."
Hyunjin duyduklarıyla gözlerini kocaman açarak, "Ben kalçamı falan sallamam aga. Siz ikiniz çekin videonuzu."
Changbin bu cevabı önceden tahmin ettiği için hazırladığı konuşmayı yapmaya başladı.
"Bu abin mutlu olmasın mı be Hyun? Sap mı kalayım ben ha? Yüreğin dayanacak mı bu acıya? Başına mı kalayım? Şu Chan bile buldu bugün birini. Peki ben?"
Yaptığı duygu sömürüsüne tanık olan Chan hem ağzı hem gözleri açık izliyorfu öylece. Changbin tekrar konuşmaya başladı.
"Sevgilin ne derse çekiyorsun şurda dostum bir tanecik video istemiş çok mu? Aşk olsun sana. İnanamıyorum gerçekten. Şu kadarcık değerimiz yokmuş gözünde." diyerek işaret parmağı ve baş parmağı arasında küçücük bir aralık bırakarak kendini ifade etmeye çalıştı.
Hyunjin daha fazla dinlemek istemediği için onaylamak zorunda kalmıştı.
"Tamam amk çekelim hadi."
Changbin sonunda aldığı onayla alkış tutarak telefonunu düzgün bir yere sabitleyerek Chan'a eliyle gel işareti yaptı. Chan yanına grldiğinde konuşmaya başladı:
"Şimdiii dansı zaten biliyorsunuz izlemeye gerek yok hemen çekelim paylaşalım. Hadi."
Videoyu 3 saniye sonra başlaması için ayarlayıp başlattı ve yerine geçti. Changbin dansı önceden denediği için hatasız yapmıştı. Video bitince telefonu eline alop izlemeye başladı. Hyunjin'in yaptığı hatayı gördüğü gibi ona dönüp, "Hyun düzgün yapsana amk. Uğraşmayalım iki saat hadi tekrar." dedi.
Hyunjin gözlerini devirip offladı. Changbin'in videoyu tekrar başlatmasıyla hemen pozisyonlarını alıp tekrar aynı hareketleri yaptılar.
Birkaç denemenin ardından sonunda doğru yaptıkları dansla Changbin videoyu paylaşmaya karar verdi. Açıklama kısmına arkadaşlarını etiketleyip videoyu paylaştı.
Attığı gibi gelmeue başlayan yorum ve beğenilerle gülümsedi. Aldığı yorumlar çok hoşuna gidiyordu.
Hyunjin artık dayanamayıp kapıya doğru yöneldi.
"Ben gidiyorum In beni bekler. Görüşürüz." diyerek kapıyı açtığı gibi dışarı fırladı. Changbin'in konuşmaya başlayacağını biliyordu ve bir kez başlayıp susmayacağı da kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babalar Sözünü Tutar / Changlix
FanfictionBulduğu akımı denemek isteyen Changbin arkadaşının yanlışlıkla paylaşacağından habersizdi... Chan ise alacağı tepkiyi hiç tahmin etmemişti... 23.01.24