2

35 6 47
                                    

Changbin sabah uyandığında ölü gibi hissediyordu. Hemen banyoya gidip kısa bir duş aldı.

"Ohh bee okul yok rahatım amk. Hayır her gün sabah 7'de okula mı gidilir? Maaşa bari bağlasalar bizi."

Söylene söylene odasına gitti. Uzanıp kurgu okumaya başladı. Çok seviyordu kurgu okumayı. Hemen bir Omegaverse bulup okumaya başladı.

"Şu hayatta kurt olsam başka hiçbir şey istemezdim he. Auuuuu!"

Kurguyu kendisi içindeymiş gibi hayal ederek okumaya başladı. 15 bölüm kadar okuduktan sonra sayfayı kaydırdı.

"Ne demek yarım fic okuyodum. Şaka midur? Aga şu ficleri yarım bırakmayın amk. Al işte 3 sene önce atmış bölümü. Madem bölüm atmıyorsun sil fici de sen de rahatla ben de."

Sinirle okuduğu fici kapattı.

"Canım kurgumu bari okuyayım."

Çok sevdiği kurgunun ismini arama yerine yazıp arama tuşuna bastı. Karşısına çıkmayan kurguyla ağzı açık kaldı. Yazarın ismini aramaya karar verdi. Ama yazarın ismi de çıkmayınca daha çok şaşırdı.

"Ne demek hesabını kapattın? Bana bunu nasıl yaparsın aldatıldım resmen şuan."

Bir kaç küfür savurduktan sonra telefonunu yatağa fırlatıp ayağa kalktı.

"Anam karııı ben Chan'ın eve gidiyorum haberin olaaa."

Sıkıldığı için Chan'ın yanına gitmeye karar vermişti. Chan'a haber verme gereği de duymamıştı tek yaşıyordu zaten. Hemen üstüne montunu alıp dışarı fırladı. Kulaklığını takıp ilerlemeye başladı.

15 dakikalık yürüyüşün ardında Chan'ın kapısının önündeyi. Cebinden anahtarı çıkarıp içeri girdi. Chan ona anahtar  çıkarttırmıştı. Kapıyı açmasına rağmen kapıya gelen olmamıştı. Chan'ın odasına doğru yürüdü. Gelen seslerle adımlarını durdurdu.

"Why am I aloooone?"

Chan yine aynı şarkıyı dinliyordu. Tam zamanında gelmişti anlaşılan Changbin. Tam içeri gireceği sırada Chan bağırarak şarkıya eşlik etmeye başladı.

"Nugunga piryoheee."

"Aradığın kişi ayağına geldi aga."

"Ayşş korkuttun amınoğlu."

"Anamı karıştırma sikerim ha."

"Aradığım kişi sen değildin aga. Şöyle boyu boyuma huyu huyuma olmasın am. Sessiz, sakin, şirin bir bey güzel olurdu. "

"O zaman aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. Changbin var verelim abime."

"Mecbur idare edeceğiz."

"Kes lan sen bana kurban ol."

"Tamam sus yeter. Niye geldin la sen?"

"Aga kurgu okuyordum baktım okuyacak kurgu kalmamış dedim bir agama bakayım."

"İyi yapmışsın kardeş."

"Lan maç vardı kalk da onu izleyek."

"Kimin maçı lan?"

"Manu ve Gs'nin."

"Manu alır bu arada."

"Zaten olumm. Bakalım kaç atcaz."

"Koş o zaman ben de mısır patlatayım. Kola içiyon mu?"

"İçerim doldur."

"Tamam aç sen maçı."

Babalar Sözünü Tutar / ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin