Wooyoung ile olan garip konuşmasından sonra annesinin uyarısıyla artık uyumaya karar verdi. Pijamalarını giyip yatağa girdi. Son kez Tiktok'a girip gelecekteki eşine bakmak istedi. Açtığı video ile iç çekti."Nasıl bu kadar güzel olabilirsin aklım almıyor ya?"
Telefonu bırakıp düşünmeye başladı. Nasıl tanışabilirdi onunla? Ya Minho onu tanıştırmazsa? Ne yapacaktı? Ne yapabiliridi? Sorularına cevap bulamayınca gelen uykusuyla birlikte gözleri kapandı.
-
Annesinin kapıyı açıp içeri girmesiyle uyanmıştı Changbin.
"Oğluşum kalk Çorum'a gidiyoruz."
"Anne sabah sabah ne Çorum'u ya?"
"Gezeceğiz oğluşum hadi küçük bir çanta hazırla sen de gece kalırız falan."
"Off bu saatte kalkılır mı anam karııı?
Annesi arkasını dönüp odadan çıktı. Changbin ise kalkıp önce lavaboya gidip işlerini halletti. Offlayarak çıktığı banyodan sonra dolabına yönelip eşofman ve tişört çıkardı iç çamaşırı da alıp dolabı kapattı. Çıkardığı kıyafetleri sırt çantasına tıkıştırıp odasından çıktı. Çantasını unutmamak için kapının önüne bıraktı.
Mutfağa girip annesi ve babasının çoktan yemeğe başladığını gördü. Dudaklarını büzerek konuştu:
"Aşk olsun iki saniye daha bekleyemediniz mi? "
Annesi onun bu haline gülüp:
"Geldin ya oğluşum otur hadi. Hemen çıkıyoruz kahvaltıyı bitirip." dedi.
Changbin uykulu gözleriyle babasına döndü ve konuştu:
"Baba nereden çıktı bu Çorum işi ya?"
Babası ona yöneltilen soruya cevaben:
"Gezelim dedim işte evlat kötü mü oldu?"
"Babam kötü olmadı da bu kadar erken gidilir mi?"
"Oğlum gece araba kullanamam ben uykum gelir o yüzden gündüz çıkıyoruz."
"Neyse artık kalktık zaten."
Kahvaltısını bitiren üçlü hemen masayı da toplayıp çantalarını da alarak çıktılar. Arabaya binip yola koyuldular.
-
Birkaç saat yol gittikten sonra Changbin gördüğü tabloyla babasına sordu:
"Baba niye Sungurlu yazıyor bu tabelada? Sungurlu il mi?"
Babası Changbin'in sorduğu soruyla şaşırıp:
"Ne Sungurlu il mi oluyomuş?" diye sordu.
Changbin'in annesi bu cahilliğe dayanamayıp araya girdi:
"Susun be ne ili? Sungurlu ilçe sizi cahiller. Hayatım sen gideceğimiz yeri niye araştırmıyorsun?"
"Bebeğim ben Mecitözü ilçesine gideriz diye düşünmüştüm Sungurlu'yu nereden bileyim?"
Elini alnına vurup tekrar konuştu annesi:
"O zaman sürmeye devam etsene delirtme beni!"
Changbin sorduğuna bin pişman kafasını cama dayayıp uyumaya karar verdi. Tam dalıyordu ki annesi geldiklerini söylemişti.
Changbin yanına koyduğu çantasını alıp arabadan indi. Geldikleri yeri incelerken bir pansiyonun yanında olduklarını fark etti. Etrafın yeşil olmasına şaşırarak telefonu eline alıp video çekmeye başladı. Çektiği videoyu arkadaşların atması gerekiyordu. Hemen gruba girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babalar Sözünü Tutar / Changlix
FanfictionBulduğu akımı denemek isteyen Changbin arkadaşının yanlışlıkla paylaşacağından habersizdi... Chan ise alacağı tepkiyi hiç tahmin etmemişti... 23.01.24