~Conor~
Korridoren är en surrealistisk kontrast till den franska förorten. Metrospår och kullerstensgator ersätts av dammgrå väggar, flackande lysrör och den fallfärdiga spiraltrappan till biologilabbet.
Bels fingrar darrar när han stryker håret ur ansiktet. Han fipplar med sin Cherry Vape, tappar enheten och sparkar iväg skiten längs linoleumgolvet med en dämpad svordom.
- Välj en dörr, vargen. Din tur, klockan går. Lika bra att få det gjort så fort som möjligt.
Orden kommer ut i en flämtning, som om han sprungit ett maraton längs memory lane.
- Timeout, säger jag och fångar honom om handleden. Vi tar ett par andetag. Gissar att vi blir kvar här ett tag, oavsett hur många dörrar vi tuggar i oss.
Jag drar med honom mot den rankiga spiraltrappan och landar tungt på fjärde steget. Bel protesterar inte när jag sveper ned honom i mitt knä. Som en katt kurar han ihop sig och lutar kinden mot mitt hjärta. Frånvarande snurrar han mina sträva hårlockar kring pekfingret, för att sedan låta dem fjädra tillbaka.
- Vet du vad en hårborste är, Conor?
- Antar att du tänker upplysa mig.
Hans ondskefulla leende är vackrare än Noxwood High förtjänar.
- Med nöje. Efteråt, lägger han till och pressar en rad mjuka kyssar längs min hals. Hoppas att vi kommer ut tillsammans. Att bli kvar här ensam skulle vara en mardröm.
- Ge dem inga idéer, avbryter jag med tummen mot hans läppar.
Hans fuktiga tungspets nuddar min fingertopp.
- Apropå idéer. Du lovade mig en sexscen, Conor. Jag är nyfiken. Och otålig.
Doften av honom är berusande. Långsamt för jag handflatan nedför hans rygg, vidare in under byxlinningen. Fingrarna tänjer på resåren i hans boxers, utforskar millimeter för millimeter av hans svala hud. Bel stönar tyst och makar sig närmare. Lätta smekningar letar sig innanför min skjorta, tills jag griper hans handleder.
- Inte här.
- Varför inte? mumlar han i mitt öra. Det här kan vara vår enda chans. Vem vet, vi kanske dör i nästa rum.
- Jag vet allt det där, lilla du. Med någon annan än dig skulle jag inte tveka.
Bel lutar sig lite åt sidan och betraktar mig sökande, som om han försöker läsa mina tankar.
- Vill du inte ha mig, Conor?
- Var inte en idiot, säger jag och drar honom närmare. Jag vill ha dig som fan, men du förtjänar bättre än att torrknulla i en skitig korridor.
- Vi måste inte knulla. Vi kan...
Jag höjer på ett ögonbryn, och Bels röst dör bort. En lätt rodnad färgar hans kinder när han tippar huvudet bakåt.
- Fan, att prata sexy times brukar inte vara ett problem för mig, men jag blir så bortkommen i ditt sällskap. Antagligen för att jag bryr mig för mycket.
- Du har tid att träna, säger jag och kysser honom på huvudet. Ge mig detaljerna när vi är ute igen. Ok?
Som en ballerina snurrar han ur mitt knä, och drar upp mig på fötter.
- Jag räknar minuterna. Förbered dig på en lång lista, chéri.
Med armarna om varandra närmar vi oss nästa dörr, en oansenlig förrådsskrubb med skylten STÄD på dörrkarmen. Ser mer ut som ett skåp än ingången till ett rum, ändå vilar något olycksbådande i luften.
VOUS LISEZ
Ever After Halloween🇸🇪
Fantastique🇸🇪 "Bels svala fingertoppar stryker mönster längs min mage. Sakta lirkar han upp mina jeansknappar, en efter en, medan han möter min blick under halvslutna ögonlock. Som på beställning lyser en ny dörrjävel upp bakom min rygg. Neonsvart ljus, utsi...