7.ADIM......

1.9K 104 14
                                    

Daha okulların başlamasına çok var ama ders sırasında herkesin bildiği ama önemsemediği şeylerden bahsedeceğim .





1) En önemli madde diye bilirim . Dersi süper ötesi dinleyin . Kulaklarınızı açabildiğiniz kadar açın .




2) Ders' te hocanız ağızından her çıkanı yazmanızı  değilde . Önerim ( Ders bittiğinde eğer her tenefuse cikiyorsaniz .  ( ben ) tenefus bitip içeriye girdiğimizde bile (benim hocalarim geç gelir ) oturur hangi dersten ciktiysam ve o derste ne anlatildiysa aklimda kalanları bir not kağıdı gibi bir yere yazın . ( İnanın eve gidip tekrar ettiğinizde bilgiler daha akılda kalıcı oluyor . )




3)  Çok konuşmayan bir sıra arkadaşı seçin . ( Hatır gönül filan dinlemeyin sizin için geleceğiniz önemli !!!!!! Büyük sınavlarda hiç bir  arkadaşınız yanınızda olmayacak ...)




4 ) Dersi derste dinlerseniz eve gittiğinizde ( tekrar veya ödev yaptığınızda  ) beyninizi fazla yormazsınız . Ayrıca sınavlarda da büyük başarı elde edersiniz . ( Eğer çok konuşan ve ders dinlemeyen bir sınıftaysanız o sınıfta kalmamanızı öneririm . ( Ben o hataya düştüm ve bunun bedelini ağır bir şekilde ödedim .))



5)Derse girmeden veya hocanız defteri imzalarken siz en son nerde kaldığınızı ve derste ne isleyeceginizi bilirsiniz . Konuya kitaptan bir göz atın . Ders etkin bir şekilde katılmanızı sağlayacaktır .




Bugünlük önerilerim bu kadar :-)  Hayırlı Ramazanlar

Ders çalışma teknikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin