10. BÖLÜM

1.6K 94 2
                                    

Uzun bir aradan sonra MERHBA :-) :-) :-) :-) :-)

Sizlerle ders çalışma teknikleri hakkında yazmaya devam edeceğim :-)

Moraliniz yüksek tutun !

Önerim bu !

Şu anda yaz aylarından Ağustos ayındayız . Sıcaklığın harareti herkesi kapsamış durumda diyebilirim .

Ve bunun da ders çalışma ile birleştirmek zorunda olan bizlere Allahtan sabır diliyorum.

Herşey zor gelir hayatta bir şeyleri başarmak gibi mesela . Büyükler emek olmadan yemek olmaz derler . Doğru !!!!!

Bir şeyleri başarmak için bir şeylerden vazgeçmek !!!!

Zor gelende budur zaten insana nefsine yenilir amannn boş ver ( biraz daha filim izleyin , biraz daha mesajlaşıyım )
Arkadaşlar :-) boşverin bunları desemde zor gelir .

Ölüm bir nefes kadar yakınsa bize başarıda o kadar yakın !

Günler haftalar aylar yıllar bir biri ardına geliyor .

Pişmanlığın , keşkelerin fayda etmiyeceği bir çağdayız . Bir şeyleri başarmak için çabalamaz , öyle bizi doldurmayan 2 saat öncesi neysek 2 saat sonrada aynı bırakan şeyleri biz de bırakalım .

Eğer içinizde küçücük bir umut varsa ona tutunun ve gittiğiniz yere kadar götürün :-) :-) :-)

Bizler geleceğin umudu olarak görülüyorsak , değer veriliyorsak demek ki bir şeyler var

Unutmayın temelim yok diye kenara çekilmek derslere karşı yenilgiyi kabul etmektir

Umudunuzu , inancınızı yitirmeyin :-)

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Ders çalışma teknikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin