1. ADIM .....

10.5K 285 20
                                    

Merhaba Arkadaşlar :-)

Emeğime sahip çıkıp okuduğunuz için hepinize içtenlikle teşekkürlerimi sunuyorum . Yeni kitabımda siz sevgili okuyucularıma ( daha çok okuyan okuyuculara yönelik :-) ) bir nebzede olsa yardımcı olmak istiyorum . Buna yardım demiyelimde tavsiye veya öneri olarak da algılayabilirisiniz . Bu kitabımda size kendi hayatımdan örneklerle , bu zamana kadar yaptığım yanlışlardan ve doğru olduğunu düşündüğüm yani ders ile ilgili her şeyden bahsedeceğim . Hepinizi seviyorum . İYİ OKUMALAR :-)

Evet bölümümüzün başlığı 1. ADIM . Sizlere adım adım olarak aktarmayı düşünüyorum . Bu bölümde asıl içeriğimiz karar olacak . Ne alaka bu neyin kafasını yaşıyo falan diye bilirsiniz . Ama gerçekten öyle . Karar vermeden hiç bir olmuyor . En basit örnek eğer okumak için kararlı değilseniz , okul size bir zindan , öğretmenleriniz gardiyan gibi oluverir . Her şeyin başı karar vermekten geçiyor. Bu yüzdende karar verip başarı yolunda emin adımlarla ilerliye bilirsiniz .

Size tavsiyem karar verin ..... Neyi istediğinize ! Hangi konumda gelişmek istediğinize ! İsteklerinize ! Hangi alanda iyi olduğunuza karar verin !!!!!!!

Bu kararı verdikten sonra da gerçekten yapabileceğinize inanıyorsanız , bu alan üzerinde ben her türlü ilerlerim diyorsanız o yola çıkın !!!! Eğer gerçekten kararsızsanız bir düşünün ???? Ya kararınız da bir yanlışlık vardır ya da gerçekten o kararınızı verdiğiniz (bölümü ,alanı , Üniversite ' yi vs .) istemiyorsunuz demektir .

Hep bu şekil de gittik bir de örnekler üzerinden ilerliyelim :-)

Ders çalışma teknikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin