8

70 9 153
                                    

Her şey tam mıydı? Hayır her şey berbattı. Geceyi mahsende geçiren üçlü bütün gece kavga etmişti. Chan neden böyle davranıyordu ki?

Sabah olunca direkt çıkmışlar ve çiftimiz hızlıca anlaştıkları gibi toplantı için ağaç eve koşmuştu. Bada Changbin Hyunjin Han Felix ve Jeongin buradaydı. Akşama kadar aynı şeyleri tekrar etmişlerdi.

"Her şey bugün bitebilir. Sadece.. Sadece hepimiz olmalıyız. Sadece biz değil. Buradaki herkese ihtiyacımız var."

"Chan'a da yani." Hyunjin sevgilisine sinirliydi. Aslında yüzünü görme istemiyordu ama malesef ki istemediği ot burnunda bitiyordu.

"Aynen öyle. Herkesi özellikle de onu ikna etmek zorundayız."

"Bunun mümkün olduğunu düşünüyor musun? Adam sizi ölüme terk etti be! Gidip 'Ya şey bizim yardıma ihtiyacımız var e kurtulacağız buradan siz de gelirsiniz iyi olur ' mu diyeceğiz?"

"Aynen öyle diyeceğiz Jeongin."

"Dışarıda büyük bir telaş var." Bada camdan bakarken diğerlerine söylemişti. Gördüğü kadarıyla herkes koşuşturuyordu.

"Bada bir saniye-"

"Kapı! Kapı kapanmıyor. Üstüne kapalı olan 3 kapı açılıyor! Bakın hemen!"

Hepsi hızla aşağı inmişti. Bada doğruyu söylüyordu. Kapılar kapanmıyordu!

"Bu ne demek şimdi?"

"Öldürdüğümüz canavarın arkadaşları bizi ziyaret edecek demek. Yani tahminimce."

"Sen bir daha tahmin yapmasan mı?"

"Sen bir kere beni zorbalamasan mı?"

"Kavganın sırası değil çocuklar durum önemli. Bir şeyler bulalım. Elimiz boş kalmasın ve herkes güvende olsun."

"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz?"

Minho tam cevap verecekti ki duyduğu çığlık kafasını kapılardan birine çevirmişti. Tam da Jisung'un tahmin ettiği gibiydi! Yaratıklar içeri akın ediyordu.

"Koşun çabuk!"

Seungmin bir eliyle Bada'nın diğer eliyle Minho'nun elini tutup diğerlerinin peşinden koşmaya başladı. Mahzene gidiyorlardı çünkü orası yerin altındaydı ve fark edilmezdi.

Seungmin aklına gelen ile durdu. Onun durmasıyla Bada ve Minho da durmuştu.

"Seungmin hadisene!"

"Joseph! Onu almadık!"

"Seungmin sikicem Joseph'ini koca adam başının çaresine bakar koş hadi!"

"Olmaz siz gidin! Ben geleceğim onu alıp!"

Seungmin konuşurken sağlık ocağına koşmaya başlamıştı bile. Minho ise sinirle oflayıp Bada'yı mahzene gönderip Seungmin'in arkasından koşmaya başlamıştı.

Çok geçmeden yetişmiş sağlık ocağına girmişti.

Seungmin Joseph ile konuşmaya çalışıyordu. Fakat Joseph Seungmin'e bakmıyordu bile.

"Hadi artık gitmemiz gerek."

Joseph ilk defa bir hareket yapıp Minho'ya baktı ardından karşısında ki adamın boğazına yapışıp onu duvara çarptı.

Explosion /2MinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin