Alora mencari kelibat Hiro di seluruh pelusuk rumah. Tapi batang hidung dia pun tak nampak. Kebetulan Lex lalu dihadapannya, Alora terus menahan assistant Hiro.
"Yes, miss?" Lex menatap Alora dengan kerutan di dahi.
"Sir you dekat mana?" Tanya Alora.
"Ouh. Sir ada dekat bilik gym tingkat bawah. Miss tahu kan?"
Alora mengangguk. Dia memang sudah tahu akan kewujudan tingkat bawah tanah itu cuma dia belum pernah turun ke Sana kerana tiada sebab yang mengharuskan dia untuk kesana.
"Anything else?" Lex mengangkat sebelah keningnya.
"Ouh! Where's Alev? I check dekat bilik dia takde." Hairan Alora.
"Tuan muda ada dekat taman luar tu main dengan Yuze." Beritahu Lex.
Alora mengangguk. "Alright, you can go now. Thanks."
Lex mengangguk dan menunduk sedikit kepalanya sebelum pergi meninggalkan Alora.
Selepas kelibat Lex sudah menghilang, Alora menghampiri lif yang berada di hujung. Dia masuk ke dalam dan butang tingkat bawah tanah ditekan.
~
Alora menolak pintu kaca gym dengan perlahan. Kepalanya menjenguk sedikit kedalam. Kelihatan Hiro yang sedang menumbuk punching bag.
Ralit dia memerhati Hiro di luar bilik gym.
"What are you doing? Come in dear." Suara serak basah Hiro menyedarkan Alora. Jejaka itu langsung tidak melihat Alora dan hanya fokus dengan punching bag.
Alora berjalan masuk ke dalam. Dia duduk di kerusi yang berada di tengah bilik gym itu. Matanya sambung menilik Hiro.
Jejaka itu sungguh kelihatan seksi dengan peluh menitik di seluruh tubuhnya. Ditambah dengan otot-ototnya yang sangat besar. Ni kalau kena tumbuk mahu melayang jauh.
"Done scanning my body? I know I'm hot, dear. But please don't look at me like that. You turn me on." Hiro memusingkan tubuhnya. Senyuman sengetnya terpamer.
Alora memutarkan matanya. Air di dalam botol dihulurkan kepada Hiro.
Hiro mengambilnya. Dia meneguk air di dalam botol dengan rakus sampai air itu mengalir turun dari mulut ke dagu dan mengalir ke dadanya. Alora meneguk liurnya kelat melihat pesona Hiro.
"Ahhh!" Hiro mengelap sisa air dengan tangannya. Lidahnya pula menjilat bibir sendiri.
Alora melarikan matanya. Dadanya berdegup kencang.
Hiro melirik Alora. Dia tersengih. Sengaja sebenarnya minum air macam tu. Kakinya melangkah menghampiri Alora. Tangan diletakkan di kedua belah sisi Alora menjadikan dia seperti sedang mengepung tubuh gadis itu di tengah-tengah.
Terkejut Alora. Wajah Hiro tersangat rapat dengan wajahnya. Dia kalau tertolak sedikit pun boleh tercium.
"I'm hot aren't I?" Hiro tersenyum sinis.
Terkedu Alora. "Bu-bullshit!"
Hiro terkekeh kecil. "Just admit that my dear. Don't denying it." Hiro mengambil tangan Alora dan dibawa menyentuh dada bidangnya.
Bulat mata Alora. Dia ingin menarik tangannya semula tapi pegangan Hiro terlalu kuat. Akhirnya dibiarkan saja tangannya menyentuh dada berotot Hiro. Lagipun rezeki kan?
"You busuk." Selamba Alora.
Kini Hiro pula bulat matanya. Dia melepaskan tangan Alora dan mencium bau tubuhnya.
"Mana ada! Aku wangi jelah." Well adalah bau tu sikit. 'Sikit' je.
Terjuih bibir Alora. Wangilah sangat. Tubuh dah bermandi peluh.
"Pergi mandilah." Alora menolak tubuh Hiro tapi sia-sia kerana tubuh besar jejaka itu tidak berganjak sedikit pun.
Hiro menggeleng. "Mandikan aku boleh?"
Alora menunjuk wajah jelik. "Gila! Tak ingin I!"
"Ala please! Please~" Hiro menggoyangkan-goyangkan tangan Alora.
Muncul kerutan di dahi Alora. "You must out of your mind. Dah tepi! I nak naik atas."
"No, mandikan aku!" Hiro laju mengangkat Alora.
"Eh?" Alora terkejut.
"Aku nak layanan teristimewa daripada kau, dear. Please bathe me."
"Taknaklah! Let me go Ryuu!"
"Shh darl. Shut your mouth before I shut them with mine!"
Hiro naik ke atas katil. Dia menghampiri Alora yang sedang bermain telefon. Pipi gadis itu dicium sebelum pinggang ramping Alora dipeluknya. Kepala dilabuhkan di atas dada empuk Alora."Ryuu"
"Hm?"
"Tomorrow my friend, Eelys coming here. Can she stay here for one week?" Tanya Alora. Telefon diletakkan ke tepi.
Kelihatan Hiro diam sebentar sebelum dia mengangguk singkat. "As long as she doesn't bother me."
Alora tersenyum. "Thanks"
"Hm" Hiro menyembamkan wajahnya di dada Alora. Dia mengantuk.
"Suka betul you tidur menempel dekat boobs I." Alora menggeleng.
"Because they're so fluffy and soft." Hiro mengeselkan mukanya di situ.
Merah muka Alora. Sejujurnya dia masih belum terbiasa dengan kebiasaan Hiro yang suka skinship ikut suka hati dia tak kira tempat dan masa. Main redah je asal ada peluang.
Alora menolak dahi Hiro. "I nak tidur. Jangan ganggu please."
"Aloooo, I want my 'soft pillow'! I can't sleep without them."
"Shut up!"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
Tbc
YOU ARE READING
𝐘𝐚𝐤𝐮𝐳𝐚'𝐬 𝐎𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧
Romance'𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐨 𝐚𝐜𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐨𝐮𝐥𝐬' 𝐀𝐥𝐨𝐫𝐚 𝐑𝐮𝐛𝐲 𝐉𝐚𝐝𝐞 𝐇𝐢𝐫𝐨 𝐑𝐲𝐮𝐮 𝐌𝐢𝐭𝐬𝐮𝐨 Terlanjur 'one night stand' dengan Yakuza yang berbahaya, hidup Alora berubah seratus peratus. Dia...